چگونه تبلیغ کنندگان در حال تغییر تغییرات ردیابی تلفن همراه iOS 14 هستند

چندین ماه از به روز رسانی اپل iOS 14 می گذرد و گرد و غبار شروع به ته نشینی کرده است. یکی از سوالات اصلی این بوده است ، “تبلیغ کنندگان چگونه تغییرات ردیابی تلفن همراه را مدیریت می کنند؟”

در اوایل سال جاری ، ما در مورد چگونگی این تغییر صحبت کردیم میتوانست تبلیغات را تحت تأثیر قرار دهد ، اما اکنون ، ما می خواهیم پیگیری کنیم. آیا استراتژی های جدیدی تکامل یافته است؟ تبلیغ کنندگان برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود چه کرده اند؟

در این پست ، نحوه حرکت تبلیغ کنندگان در تغییرات ردیابی تلفن همراه iOS 14 را مورد بحث قرار خواهیم داد و نکاتی را در مورد نحوه موفقیت مستمر در رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین به شما ارائه می دهیم.

اکنون بارگیری کنید: گزارش وضعیت بازاریابی در سال 2021

صبر کنید ، با بروزرسانی iOS 14 چه اتفاقی افتاد؟

به طور خلاصه ، در ابتدای سال 2021 اپل به روزرسانی جدیدی را منتشر کرد که بر نحوه دسترسی تبلیغ کنندگان به مخاطبان تأثیر می گذارد. با به روز رسانی iOS 14 ، کاربران برای ردیابی فعالیت خود در خارج از پلتفرم نیاز به انتخاب یا مجوز برنامه دارند.

بنابراین ، چرا تبلیغات و بازاریابان نگران بودند؟ خوب ، بسیاری از کمپین های تبلیغاتی مخاطبان را بر اساس رفتار آنها در اینترنت مورد هدف قرار می دهند. اگر برنامه ای نتواند آن اطلاعات را ردیابی کند ، تبلیغات کمتر شخصی می شوند و به نوبه خود ، می توانند تأثیر کمتری داشته باشند.

نگرانی بازاریابان این بود که آنها نمی توانند تبلیغات خود را بر اساس فعالیت های خاص به افراد ارائه دهند ، مثلاً اگر به عنوان مثال از وب سایت آنها بازدید کرده اند. این بدان معناست که تبلیغات به احتمال زیاد دارای حجم مخاطب کوچکتر و گزارش دقیق کمتری خواهند بود.

علاوه بر این ، با این به روز رسانی تبلیغ کنندگان فقط مجاز به استفاده از هشت رویداد تبدیل از یک دامنه وب سایت واحد هستند. این بدان معناست که اگر یک کمپین را اجرا کرده و چندین نوع تبدیل مختلف (مانند سرنخ ، نمای صفحه فرود ، خرید) را ردیابی کنید ، در هر زمان محدودیت 8 را دریافت خواهید کرد.

حالا شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که “تبلیغ کنندگان چه کرده اند؟” بیایید در زیر بحث کنیم.

چگونه تبلیغ کنندگان در حال تغییر تغییرات ردیابی تلفن همراه iOS 14 هستند

در حالی که به روزرسانی iOS 14 باعث شده است تبلیغ کنندگان در راه اندازی کمپین های تبلیغاتی خود (دریافت تأیید دامنه و مدیریت رویدادهای کلی) ، به حلقه های بیشتری بپردازند ، اما این به روز رسانی در نهایت مرگ مجدد یا تبلیغات فیس بوک نبوده است.

البته تغییراتی ایجاد شده است. تا کنون ، به نظر می رسد بیش از 90 users از کاربران ردیابی داده را کنار گذاشته اند. این چیزی است که کارشناسان صنعت پیش بینی می کردند.

بنابراین ، تبلیغ کنندگان چه کرده اند؟

1. تنوع در هزینه تبلیغات.

داستان اصلی نحوه تبلیغات در حال حرکت در آخرین به روزرسانی ردیابی iOS تنوع بخشیدن به هزینه تبلیغات است.

این بدان معناست که شرکت ها به دلیل ویژگی های بازاریابی مجدد و توانایی هدف گیری کاربران بر اساس هدف جستجو ، برخی از هزینه های تبلیغاتی را که قبلاً به فیس بوک اختصاص داده بود ، به سایر سیستم عامل ها مانند Google منتقل کرده اند.

2. گزارش موفقیت فیس بوک با Google Analytics.

در حالی که هنوز مقداری پول برای تبلیغات در فیس بوک استفاده می شود ، روش های مختلفی برای گزارش وجود دارد.

شرکت ها شروع به استفاده از پارامترهای UTM در آدرس های سایت خود کرده اند تا داده هایی را که فیس بوک در Google Analytics ردیابی می کند ، تولید کنند. این بدان معناست که می توانید از Google Analytics برای ردیابی برخی از فعالیت های کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود استفاده کنید.

3. استفاده از داده های متعلق به مخاطبین و هدف گیری مجدد.

استراتژی هایی مانند استفاده از مخاطبین شبیه به هم و یا هدف گیری مجدد یک لیست ایمیل همچنان به نتایج خود ادامه می دهند. با توجه به اینکه به روزرسانی های حریم خصوصی برای شرکت های بزرگ فناوری عادی شده است ، بازاریابان باید برای اطلاع از کمپین های خود تمرکز خود را بر روی داده های متعلق به خود آغاز کنند.

با استفاده از داده های متعلق به خود (مانند لیست ایمیل) ، می توانید مخاطبان مشابه را هدف قرار دهید یا همان افراد را دوباره هدف قرار دهید

به خاطر داشته باشید ، شما هنوز هم می توانید از روش قدیمی دوباره هدف گیری کمپین ها استفاده کنید زیرا همه مخاطبان شما در دستگاه های iOS نیستند. همچنان می توانید از کانال به عنوان روشی مقرون به صرفه برای مشاهده برخی از بازدهی تبلیغات (ROAS) استفاده کنید.

4. استفاده از سایر گزینه های تبلیغاتی فیس بوک.

علاوه بر این روش های جدید برای نزدیک شدن به کمپین های تبلیغاتی ، برخی از تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مخاطبان در فیس بوک روی روش های دیگر سرمایه گذاری می کنند.

برای مثال ، می توانید از هدف پیام رسانی برای ایجاد یک چت بات تولید کننده سرب در Facebook Messenger استفاده کنید. گزینه هایی برای هدف گیری مجدد کاربرانی که از طریق مسنجر با شما تماس می گیرند و مکالمات خود را با سرنخ های جدیدی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند ، آغاز می شود ، وجود دارد.

علاوه بر این ، فیس بوک استراتژی دیگری دارد که تبلیغ کنندگان آن را بررسی کرده اند: تبلیغات اصلی فیس بوک (فرم سرور درون برنامه).

در حالی که استفاده از صفحات فرود خود قطعاً روش ترجیحی است ، در دنیای بدون کوکی ، استفاده از فرم های سرب در فیس بوک می تواند به شما در تولید سرنخ و ضبط داده های شخص اول کمک کند.

تغییرات ردیابی تلفن همراه iOS 14 تبلیغات فیس بوک را کمتر موثر کرده است ، اما هنوز راه هایی وجود دارد که تبلیغ کنندگان بتوانند مخاطبان خود را هدف گرفته و سرنخ هایی را در این پلتفرم ایجاد کنند.

وضعیت بازاریابی