چگونه مشاغل فناوری اطلاعات می توانند داده ها را به طور خودکار بین برنامه ها همگام سازی کنند

از چند برنامه مبتنی بر ابر برای کسب و کار خود استفاده می کنید؟ پنج؟ ده؟ پنجاه؟ احتمالاً بیش از آنچه تصور می کنید از برنامه ها استفاده می کنید.

مهمترین برنامه های موجود در پشته شما احتمالاً شامل موارد زیر است:

  • یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • یک ابزار اتوماسیون خدمات حرفه ای (PSA)
  • یک بسته حسابداری

به عنوان یک کسب و کار ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات یا مدیریت شده (MSP) ، شما باید مشتریان احتمالی (بازاریابی) را ردیابی کرده ، آنها را به مشتری (فروش) تبدیل کنید ، خدمات را به آنها ارائه دهید (ارائه خدمات) و صورت حساب آنها را (حسابداری).

برای اینکه این فرایند به طور م workثر کار کند ، هر برنامه به داده های دقیق نیاز دارد و این داده ها باید در کل فناوری شما سازگار باشند. گفتن این امر آسان تر از انجام آن است.

بسیاری از مشاغل فناوری اطلاعات زمان زیادی را صرف جابجایی دستی داده ها از یک برنامه به برنامه دیگر می کنند – اغلب با غلط املایی و اشتباهات ناشی از ورودی دستی همراه است. این منجر به ناکارآمدی در بهترین حالت و اشتباهات پرهزینه در بدترین حالت می شود.

بنابراین ، چگونه می توانید برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر خود را با موفقیت پیوند دهید تا به بهترین نحو کار کنند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

اکنون بارگیری کنید: الگوی استراتژی رشد رایگان

چرا باید داده ها را بین برنامه ها همگام سازی کنید

اگر می خواهید از بارگذاری دستی داده ها جلوگیری کنید ، باید مطمئن شوید که آن برنامه ها با یکدیگر صحبت می کنند. این به معنی همگام سازی داده ها بین آنها است.

این کار گاهی اوقات از طریق یک فرایند دستی یا صادر کردن داده ها از یک برنامه و وارد کردن آن به برنامه دیگر انجام می شود. اما بهتر است به دنبال فرآیندهای خودکار باشید: سیستم هایی که تغییرات در یک برنامه به طور خودکار با برنامه دیگر همگام سازی می شود.

به رابطه بین ابزار نظارت و مدیریت از راه دور (RMM) و ابزار PSA خود فکر کنید.

اگر مجبور شدید هر ایستگاه کاری و چاپگر جدید را به صورت دستی به پیکربندی PSA خود اضافه کنید ، می توانید مدت زمان طولانی و طولانی را صرف به روز نگه داشتن داده ها بین RMM و PSA خود کنید.

با این حال ، این همان چیزی است که بسیاری از مشاغل فناوری اطلاعات وقت خود را صرف انجام آن می کنند.

پیشرفته ترین مشاغل MSP داده های برنامه خود را در سیلوها مدیریت نمی کنند. آنها ارزش اشتراک گذاری خودکار آن را بین برنامه ها درک می کنند.

همگام سازی داده ها شما را کارآمدتر می کند

همگام سازی داده ها بین برنامه ها با به روز نگه داشتن همه چیز در هر زمان کارکنان شما را کارآمدتر می کند.

اگر کسب و کار MSP شما ابزار RMM و PSA خود را به هم متصل کرده است و یک مشتری یک ایستگاه کاری جدید اضافه می کند ، ابزار RMM شما آن را کشف می کند و به طور خودکار این پیکربندی را به ابزار PSA شما اضافه می کند.

سپس ابزار PSA این داده ها را در اختیار خدمات تحویل قرار می دهد و از سناریوی شرم آور مشتری که با دفتر راهنمای شما تماس می گیرد اجتناب می کند ، اما فقط به او می گویند: “اوه ، ما در مورد آن رایانه نمی دانستیم …”

هنگامی که ابزار PSA شما از یک ایستگاه کاری مطلع شد ، می تواند بسته حسابداری شما را به صورت حساب برای کار اعلام کند.

این فوق العاده مهم است. مشاغل فناوری اطلاعات می توانند با مشکل روبرو شوند عظیم مقدار درآمد از دست رفته در جایی که MSP ها به سادگی برای ایستگاه های کاری که برای مشتریان خود پشتیبانی می کنند صورتحساب ندارند. این یکی از دلایل اصلی است که شرکت های فناوری اطلاعات نیاز به همگام سازی داده ها بین برنامه های ابری خود دارند – برای افزایش درآمد قابل پرداخت.

همگام سازی هر بخش

تنظیم همگام سازی خودکار بین برنامه های مختلف به این معنی است که هر بخش در کسب و کار شما از آخرین داده ها مطلع است.

به عنوان مثال ، ممکن است از CRM برای ردیابی فرصت ها و سرنخ های فروش استفاده کنید و از iPaaS برای همگام سازی خودکار CRM خود با مخاطبین Google به دو طریق استفاده کنید – بنابراین هر گونه مخاطبی که در Google Contacts وارد می کنید با CRM شما همگام سازی می شود.

هنگامی که مشتری احتمالی به مشتری تبدیل می شود ، هیچ گونه تایپ مجدد داده ای وجود ندارد – این اطلاعات به طور خودکار در هر دو برنامه به روز می شود.

هنگامی که آماده پرداخت صورتحساب آن مشتری جدید هستید ، بسته حسابداری شما به لطف همگام سازی داده ها به طور خودکار تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارد.

صورتحساب از دست رفته وجود ندارد داده اشتباه وارد نشده است فقط مجموعه ای از برنامه های کاربردی که با هم کار می کنند. این بسیار ساده است ، در عین حال بسیار مثر است.

ساخت یک پشته فناوری قوی تر

پنج دقیقه وقت بگذارید تا یک بررسی سریع از تجارت فناوری اطلاعات خود انجام دهید. برنامه های مبتنی بر ابر را که برای مدیریت روزانه مشاغل خود استفاده می کنید لیست کنید.

چه تعداد از این برنامه ها داده های ارزشمند خود را با سایر برنامه هایی که استفاده می کنید همزمان می کنند؟ اگر شما داده ها را همزمان نمی کنید و در عوض به روش های دستی تکیه می کنید ، باید انتظار داشته باشید که زمان خود را از دست داده و فرصت های درآمد را از دست بدهید.

در عوض ، مهم است بدانید که این داده ها منبع حیات کسب و کار شما هستند و باید از سیلویی که اکنون در آن گرفتار شده اید خلاص شوید. داده های خود را همگام سازی کرده و افزایش کارآیی کسب و کار خود را همراه با سود خود مشاهده کنید.

دعوت به اقدام جدید