چگونه هوش مصنوعی می تواند محتوا را تعدیل کند + از برند شما محافظت کند

در هر دقیقه 240000 تصویر در فیس بوک به اشتراک گذاشته می شود، 65000 تصویر در اینستاگرام آپلود می شود و 575000 توییت در توییتر ارسال می شود.

شخصی که کت و شلوار پوشیده است، تصویر دیجیتالی از زمین را در دست دارد که با نمادهای مختلف احاطه شده است تا نشان دهنده اعتدال محتوای هوش مصنوعی باشد.

به عبارت ساده، روزانه هزاران محتوای تولید شده توسط کاربر به اشکال مختلف پست می‌شود، و تعدیل آنچه که به پلتفرم آنلاین برند شما راه پیدا می‌کند می‌تواند طاقت‌فرسا و خسته‌کننده باشد – مگر اینکه از تعدیل محتوای هوش مصنوعی استفاده کنید.

هوش مصنوعی می‌تواند فرآیند تعدیل را با طبقه‌بندی خودکار، پرچم‌گذاری و حذف محتوای مضر بهینه کند.

برای کمک به شما در تعیین اینکه چگونه نام تجاری شما باید از اعتدال محتوای هوش مصنوعی استفاده کند، اجازه دهید در مورد اینکه تعدیل محتوا چیست و فناوری های هوش مصنوعی مختلف موجود است را بررسی کنیم.

راهنمای رایگان: نحوه استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا [Download Now]

تعدیل محتوا چیست؟

انواع تعدیل محتوا

چگونه تعدیل محتوای هوش مصنوعی می تواند به برند شما کمک کند

اجرای این دستورالعمل ها برای تعدیل محتوای هوش مصنوعی معمول است.

اکنون که می‌دانید تعدیل محتوا چیست، بیایید انواع مختلف تعدیل محتوا و اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در مقیاس‌پذیری فرآیند نقش داشته باشد را بررسی کنیم.

انواع تعدیل محتوا

برای درک بهترین روش استفاده از هوش مصنوعی برای تعدیل محتوا، ابتدا باید انواع مختلف تعدیل محتوا را بدانید.

پیش از اعتدال

Pre-Moderation به مدیران محول می کند که محتوای ارسالی مخاطبان شما را قبل از عمومی کردن آنها ارزیابی کنند.

اگر تا به حال نظری را در جایی پست کرده باشید و پس از تایید آن محدود شده یا به تعویق افتاده باشد، در این صورت شاهد پیش اعتدال در کار هستید.

هدف پیش تعدیل محافظت از کاربران شما در برابر محتوای مضر است که می تواند بر تجربه آنها و شهرت برند شما تأثیر منفی بگذارد.

با این حال، یک نقطه ضعف پیش از تعدیل این است که می تواند مکالمات و بازخورد اعضای جامعه شما را به دلیل فرآیند تأیید به تأخیر بیندازد.

پس از اعتدال

با پس از تعدیل، محتوای تولید شده توسط کاربر در زمان واقعی پست می شود و پس از عمومی شدن می تواند به عنوان مضر گزارش شود. پس از تهیه گزارش، یک ناظر انسانی یا هوش مصنوعی نظارت بر محتوا، محتوا را در صورت نقض قوانین تعیین شده پرچم گذاری و حذف می کند.

اعتدال واکنشی

برخی از انجمن‌ها برای پرچم‌گذاری هر محتوایی که دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند یا اکثر کاربران آن را دوست ندارند، تنها به اعضای خود متکی هستند. این اعتدال واکنشی نامیده می شود، یک فرآیند رایج در جوامع کوچک و فشرده.

با تعدیل واکنشی، اعضای انجمن مسئول گزارش محتوای نامناسب به مدیریت پلتفرم هستند که متشکل از رهبران جامعه یا هر کسی که سایت را اداره می کند.

سپس مدیران محتوای پرچم‌گذاری شده را بررسی می‌کنند تا ببینند آیا قوانینی را نقض می‌کند یا خیر. اگر مدیران تأیید کنند که محتوا قوانین را نقض می کند، آن را به صورت دستی حذف خواهند کرد.

اعتدال توزیع شده

نظارت توزیع شده شامل رأی گیری اعضای انجمن در مورد محتوای ارسالی توسط کاربر برای تعیین اینکه آیا محتوا می تواند با موفقیت ارسال شود یا خیر. رای گیری اغلب در کنار نظارت مدیران ارشد انجام می شود.

نکته مثبت اعتدال توزیع شده این است که این فرآیند مشارکت و مشارکت بیشتر جامعه را تشویق می کند. با این حال، اعتماد به کاربران برای تعدیل محتوای مناسب برای برندها می تواند خطرناک باشد.

چگونه تعدیل محتوای هوش مصنوعی می تواند به برند شما کمک کند

بر کسی پوشیده نیست که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند موارد موجود در HubSpot می توانند بهره وری را افزایش دهند و در زمان بازاریابان صرفه جویی کنند. این امر به ویژه در مورد تعدیل محتوا صادق است.

غربال کردن مقادیر زیادی از محتوای نامناسب، مخرب یا مضر می تواند بر شما و همکارانتان تأثیر بگذارد.

و تنها اتکا به انسان ها می تواند فضایی برای خطای انسانی باقی بگذارد یا منجر به باقی ماندن محتوای مضر برای مدت طولانی قبل از حذف نهایی شود.

تعدیل محتوای هوش مصنوعی می تواند به سرعت اشکال مختلف محتوایی را که با نام تجاری شما در تضاد هستند حذف یا مسدود کند. در زیر برخی از روش هایی که هوش مصنوعی می تواند تعدیل محتوای شما را بهینه کند، آورده شده است.

تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای متون

الگوریتم های پردازش زبان طبیعی می توانند معنای مورد نظر را در پشت متن رمزگشایی کنند و طبقه بندی متن می تواند متن را بر اساس محتوا دسته بندی کند.

به عنوان مثال، تعدیل محتوای هوش مصنوعی می تواند یک نظر را تجزیه و تحلیل کند تا مشخص کند که آیا لحن متن نشان دهنده قلدری یا آزار است.

شناسایی موجودیت یکی دیگر از تکنیک های هوش مصنوعی است که می تواند محتوای تولید شده توسط کاربر مبتنی بر متن را تعدیل کند. این روش شرکت ها، نام ها و مکان ها را پیدا و استخراج می کند.

از هوش مصنوعی می‌توان برای ردیابی نام‌های نام تجاری و اشاره‌های رقیب‌تان استفاده کرد.

تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای تصاویر و ویدیوها

Computer Vision، همچنین به عنوان Visual-AI شناخته می شود، زمینه ای از هوش مصنوعی است که برای استخراج داده ها از رسانه های بصری استفاده می شود تا مشخص شود آیا محتوای ناخواسته یا مضر وجود دارد یا خیر.

علاوه بر این، پردازش زبان طبیعی و بینایی رایانه‌ای به صورت پشت سر هم می‌توانند متون درون یک تصویر، مانند علائم خیابان یا شعارهای تی‌شرت را برای تشخیص هر گونه محتوای پیشنهادی تجزیه و تحلیل کنند.

هر دو شکل تعدیل محتوای هوش مصنوعی می‌توانند ویدیوها و عکس‌های تولید شده توسط کاربر را تعدیل کنند.

تعدیل محتوای هوش مصنوعی برای ضبط صدا

تجزیه و تحلیل صدا فناوری مورد استفاده برای ارزیابی صداهای ضبط شده و محتوای آنها است. چندین نوع ابزار تعدیل محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را ترکیب می کند.

به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل صدا می تواند صدای ضبط شده را به متن رونویسی کند و تجزیه و تحلیل پردازش زبان طبیعی را برای شناسایی لحن و هدف محتوا اجرا کند.

به طور خلاصه، تعدیل محتوای هوش مصنوعی می تواند محتوای تولید شده توسط کاربر را سریعتر و کارآمدتر از فرآیندهای دستی ارزیابی کند.

این به تیم بازاریابی شما اجازه می دهد تا زمان کمتری را صرف بررسی محتوا و زمان بیشتری برای ساخت کمپین بازاریابی بعدی شما کند.

استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه سازی فرآیند تعدیل محتوا همچنین از مخاطبان، برند و تیم شما در برابر محتوای مضر محافظت می کند و تجربه لذت بخش تری را برای شما به ارمغان می آورد.

دعوت به اقدام جدید