کامپوزیت دندان: بهترین راه حل برای رفع مشکلات جزیی دندان در یک جلسه

این ماده بسیار بادوام است و استحکام خوبی دارد. این ماده توانسته است تمام اهداف دندانپزشکی و زیباسازی دندان را میسر کند. چرا دندانپزشک شما را از کامپوزیت منع میکند؟ این ماده امکان پر کردن لایهلایه دندان را برای دندانپزشک میسر میکند و بهاینترتیب، میزان مقاومت و ماندگاری کامپوزیت را افزایش میدهد. سپس نیاز است داخل و اطراف دندان بهخوبی تمیز و ضدعفونی شود تا امکان نفوذ و فعالیت هرگونه میکروب از بین برود. پس از انجام کامپوزیت موقعیت لب تغییر خواهد کرد پس بهتر است ابتدا کامپوزیت انجام شده و سپس جراحی بینی انجام شود. یکی از معایب این ماده، تغییر رنگ زودتر نسبت به کامپوزیت میکروفیل است.

یکی از رایج ترین کارها که روی دندان انجام می شود کامپوزیت است. ایمپلنت دندان یکی از محبوب ترین و قابل پیش بینی ترین روش های جایگزینی دندان است که در دندانپزشکی ارائه می شود. یکی از مهمترین مراحل کامپوزیت ونیر انتخاب رنگ کامپوزیت است. رنگ این کامپوزیت باید زیر نور سفید و با در نظر گرفتن رنگ دندان اصلی شما انتخاب شود. معمولا اصلی ترین دلیل افراد برای روکش، داشتن دندان هایی سفید است.

استحکام و مقاومت رزین کامپوزیت مورد استفاده برای باندینگ به اندازه خود دندان نیست بنابراین باید مراقب آن باشید. برای اینکه به طور کامل اصطلاح کامپوزیت برای مخاطبان این مقاله شفاف شود، می توانیم بگوییم که کامپوزیت مانند پر کردن دندان است با این تفاوت که مواد به صورت خمیری روی دندان قرار می گیرد.

از آن بهمنظور پر کردن دندانها، برای دندانهایی که فاصله یا ترک داشته باشند و یا ترمیم دندانهای شکسته، لب پرشده یا ساییده شده استفاده میشود. کامپوزیت در ابتدا خمیری است و دندانپزشک پس از پر کردن دندان با این خمیر، از نوعی لامپ با امواج نوری خاص بهمنظور سفت کردن آن استفاده میکند. بهمنظور سهولت بخشیدن به پولیش و روند زیباسازی کامپوزیت هیبریدی، کامپوزیتهای میکرو هیبریدی پا به عرصه گذاشتند که از ذراتی کوچکتر از 100 نانومتر تا 1 میکرومتر تشکیل میشوند. در ادامه لازم است کامپوزیت سمباده بخورد تا به فرم دندان واقعی شبیه شود و ناهمواری بر روی آن باقی نماند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کامپوزیت دندان و قیمت وب سایت خود باشید.