کانال های برتر برای اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2023 [New Data]

پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب برای یک کمپین برند می تواند شبیه دوستیابی باشد. شما کسی را می‌خواهید که ارزش‌های شما را به اشتراک بگذارد، با اهداف شما همسو باشد و تأثیر بسیار خوبی بر دوستان و خانواده‌تان بگذارد – یا در مورد برندتان، دنبال‌کنندگانتان.

یک اینفلوئنسر پس از دریافت لایک به گوشی خود می‌خندد و می‌خندد.  نمایندگی اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر به دنبال برندی هستید که حرفه شما را به سطح بالاتری برساند، همین را می توان گفت.

چه یک برند باشید یا یک تأثیرگذار، این مقاله به شما کمک می‌کند تا با نشان دادن بهترین کانال‌های بازاریابی اینفلوئنسر، بهترین گزینه را پیدا کنید.

بهترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را برای کمپین بازاریابی اینفلوئنسر بعدی خود کشف کنید و از چه پلت‌فرم‌هایی برای یافتن برند یا خالقی برای همکاری استفاده کنید.

بهترین کانال ها برای اینفلوئنسرها

پلتفرم های اینفلوئنسر برای سازندگان

10 بهترین پلتفرم اینفلوئنسر

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت رایگان بازاریابی [Updated for 2023]

بهترین کانال ها برای اینفلوئنسرها

در زیر کانال هایی که بازاریابان بیشترین استفاده را در اینفلوئنسر مارکتینگ دارند و جایی که اینفلوئنسرها بالاترین بازگشت سرمایه را برای شرکت هایی که با آنها کار می کنند به دست می آورند، آورده شده است.

1. اینستاگرام

طبق نظرسنجی ما، 72 درصد از بازاریابان اینستاگرام را در میان پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی قرار دادند که در آن با تأثیرگذاران و سازندگان کار می‌کنند.

اکثر بازاریابان مورد بررسی (30٪) همچنین گفتند که اینستاگرام پلتفرمی است که هنگام کار با اینفلوئنسرها و سازندگان بیشترین بازده سرمایه را دریافت می کنند.

علاوه بر این، اکثر بازاریابان (32٪) گفتند اینستاگرام ساده ترین پلتفرم برای کار با اینفلوئنسرها است.

2. یوتیوب

58 درصد از بازاریاب‌های نظرسنجی ما YouTube را به‌عنوان پلتفرمی فهرست کرده‌اند که هنگام کار با سازندگان و تأثیرگذاران از آن استفاده می‌کنند. 20 درصد از بازاریابان گفتند که یوتیوب بالاترین بازگشت سرمایه را هنگام کار با اینفلوئنسرها دارد.

هنگامی که از آنها پرسیده شد که هنگام کار با اینفلوئنسرها از کدام پلتفرم رسانه اجتماعی راحت‌تر استفاده می‌شود، 20 درصد از بازاریابان به YouTube اشاره کردند. و 18 درصد از بازاریابان قصد دارند از YouTube برای بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند.

3. TikTok

61 درصد از بازاریابان TikTok را در میان پلتفرم‌های رسانه اجتماعی که در آن با تأثیرگذاران و سازندگان کار می‌کنند، فهرست کرده‌اند. با این حال، تنها 14٪ گفتند که در هنگام استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ منجر به بزرگترین بازگشت سرمایه می شود.

14 درصد همچنین گفتند که TikTok در هنگام همکاری با اینفلوئنسرها و سازندگان آسان‌ترین کار با آن است.

4. فیس بوک

در نهایت، 57 درصد از بازاریابان فیسبوک را به عنوان پلتفرم انتخابی خود هنگام کار با سازندگان و تأثیرگذاران فهرست کردند.

همچنین در رابطه با ROI با یوتیوب ارتباط دارد، به طوری که 20٪ از بازاریابان می گویند که هنگام استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، بالاترین بازگشت سرمایه را به همراه دارد.

18 درصد از بازاریابان گفتند که این آسان‌ترین پلتفرم برای کار در هنگام همکاری با تأثیرگذاران و سازندگان است.

پلتفرم های اینفلوئنسر برای سازندگان

اگر یک تأثیرگذار یا خالق هستید که به دنبال پلتفرمی برای کمک به شما در ارتباط با مارک‌ها، گسترش دامنه دسترسی و رزرو کمپین‌های پولی هستید – به پلتفرم‌های زیر ملحق شوید.

1. Mavrck

Mavrck یک پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار است که برندها را با سازندگان (و بالعکس) برای همکاری ها و کمپین های بازاریابی مرتبط می کند. شاخص تأثیرگذار آن به ویژه برای سازندگان مفید است.

از طریق ایندکس اینفلوئنسرها، سازندگان می توانند نمایه ای در سایت ایجاد کنند و حساب های خود را قابل جستجو کنند. سپس برندها می توانند مستقیماً با سازندگان و تأثیرگذارانی که می خواهند با آنها کار کنند ارتباط برقرار کنند.

اسکرین شات شاخص اینفلوئنسر Mavrck.  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

2. فعال کنید

اینفلوئنسرهایی که می خواهند بر کمپین ها و برندهایی که با آنها کار می کنند کنترل داشته باشند، از Active استفاده زیادی می کنند.

این پلتفرم به سازندگان اجازه می‌دهد تا در فرصت‌های شراکتی که در سایت ارسال می‌شوند، پیمایش کنند، درباره نرخ‌های خود مذاکره کنند و پیشنهادات مشارکت را ارائه دهند.

اینفلوئنسرها همچنین می توانند کمپین ها را بر اساس پاداش فیلتر کنند.

اسکرین شات از Activate;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

3. #پرداخت

در #Paid، اینفلوئنسرها می‌توانند نرخ‌های خود را برای پست‌های محتوای خود و محتوای سفارشی‌ای که ایجاد می‌کنند برای پست شدن توسط برندها تعیین کنند. برای مشاهده فرصت های کمپین، کاربران باید ثبت نام کنند.

اسکرین شات #Paid;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

4. باهوش

Clever یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار با خدمات کامل است که سازندگان را با مارک ها و کمپین های برند مرتبط می کند. این آژانس با اینفلوئنسرها در هر سطحی کار می کند، اما در درجه اول بر روی اینفلوئنسرهای خرد متمرکز است.

خدمات Clever عبارتند از:

  • طرح های کمپین
  • تعاریف پروفایل اینفلوئنسر
  • انتخاب اینفلوئنسر
  • مدیریت برنامه اینفلوئنسر
  • گزارش نویسی

اسکرین شات از باهوش;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

10 بهترین پلتفرم اینفلوئنسر

چه سازنده محتوا، چه تأثیرگذار یا یک برند باشید – اگر می‌خواهید همکاری کنید و از کمپین بازاریابی تأثیرگذار خود بیشترین بهره را ببرید، پلتفرم‌های زیر بهترین هستند.

1. Shopify Collabs

Shopify Collabs برای هر کسی که دارای یک برنامه Shopify موجود است رایگان است. ابزار همه کاره به برندها اجازه می دهد تا با اینفلوئنسرها در یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و توییچ شریک شوند.

بازاریابان می توانند صفحه برنامه سفارشی برند خود را ایجاد کنند، تأثیرگذار مناسب برای کمپین بعدی خود را کشف کنند، و پرداخت های وابسته و پیشنهادات ویژه را مدیریت کنند.

اسکرین شات Shopify Collabs.  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

2. YouTube BrandConnect

همانطور که قبلا ذکر شد، یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که می‌توان هنگام کار با اینفلوئنسرها و سازندگان از آن استفاده کرد.

اگر در تلاش برای یافتن اینفلوئنسر مناسب برای کمپین بازاریابی بعدی YouTube خود هستید، YouTube BrandConnect همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

با استفاده از YouTube BrandConnect، شرکت‌ها می‌توانند با سازندگانی که دنبال‌کنندگان زیادی دارند تماس بگیرند تا محتوای برندهای نوآورانه، معتبر و جذاب ایجاد کنند.

علاوه بر این، YouTube BrandConnect با حساب Google Ads شما همگام‌سازی می‌شود و به مجموعه‌ای از ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ انحصاری Google دسترسی پیدا می‌کند.

با استفاده از این ابزارها می‌توانید کمپین‌های خود را زیر نظر داشته باشید، راه‌هایی برای افزایش تعامل پیدا کنید و محصولات را در زمان واقعی ارائه دهید.

اسکرین شات YouTube BrandConnect.  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

3. پوزخند

اگر دوست دارید طیف وسیعی از ابزارها را در اختیار داشته باشید، از Grin لذت خواهید برد. این پلتفرم دارای ابزارهای زیادی است که پشتیبانی می کنند:

  • مدیریت روابط
  • کشف و استخدام
  • مدیریت محتوا
  • کاشت محصول
  • مبلغ پرداختی

Grin همچنین می تواند با پشته بازاریابی شما، از جمله ارائه دهندگان ایمیل و راه حل های تجارت الکترونیک، ادغام شود.

اسکرین شات Grin;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

4. آرزو کنید

اگر هدف شما ایجاد یک برنامه بازاریابی تأثیرگذار منحصر به فرد باشد، Aspire یک پلتفرم عالی است. گردش کار رابطه کاملاً قابل تنظیم این پلتفرم به بازاریابان این امکان را می دهد که فرآیند بازاریابی تأثیرگذار خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند.

Aspire همچنین به کاربران این امکان را می دهد که تأثیرگذاران، برندها و کارشناسان صنعت را بیابند و با آنها ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، Aspire دارای ابزارها و داشبوردهایی است که به شما کمک می کند ROI را از کمپین خود اندازه گیری کنید.

اسکرین شات Aspire;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

5. Creator.co

Creator.co ابزارهایی برای گزارش، بینش و اجرای کمپین ارائه می دهد. با Creator.co، می‌توانید سازندگان را جستجو کنید، انجمن سازندگان خود را بسازید، و یک فرآیند پیوستن یکپارچه برای سازندگانی که می‌خواهید با آنها همکاری کنید ایجاد کنید.

Creator.co همچنین ابزارهایی مانند:

  • CRM سازنده
  • مدیریت کمپین
  • مجوزهای اجتماعی و تبلیغاتی پولی
  • ادغام های API
  • گزارش و بینش
  • محک زدن رقبا

اسکرین شات Creator.co.  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

6. نفوذ باز

Open Influence خود را “کمپین کمک خلبان” می نامد که به شما از ایده پردازی کمپین گرفته تا انتخاب سازنده و ردیابی عملکرد کمک می کند.

اگر برای تولید کمک می‌خواهید، باید ویژگی استودیویی آن را بررسی کنید. استودیوی Open Influence ابزارهای تولید ویدئو، پیش تولید و پس از تولید را فراهم می کند.

همچنین خدماتی را برای پخش زنده، فیلمبرداری هوایی و واقعیت مجازی ارائه می دهد.

اسکرین شات Open Influence;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

7. انجام شد

Klear ابزارهایی را برای اتصال برندها و تأثیرگذاران ارائه می دهد. با این حال، یکی از تمرکز اصلی آن تجزیه و تحلیل است. ابزار تجزیه و تحلیل تأثیرگذار آن بینش تأثیرگذار، داده های جمعیتی، داده های روند و ممیزی ایمنی برند را ارائه می دهد.

اسکرین شات از Done;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

8. Traackr

Traackr بر بازاریابی تأثیرگذار مبتنی بر داده تمرکز دارد. با Traackr، می‌توانید شرکای خود را پیدا کنید، آدرس‌ها را جمع‌آوری کنید، گزارش‌هایی ایجاد کنید، پست‌ها را نظارت کنید و خلاصه‌ها را به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال اجرای برنامه‌های وابسته و پولی هستید، Traackr دارای ابزارهایی برای مدیریت پیوندها، تعریف مدل‌های انتساب، پیگیری تبدیل‌ها و پرداخت کمیسیون است.

و البته به کاربران اجازه می‌دهد تا تأثیرگذاران را برای همکاری‌های احتمالی مرتب کنند و بررسی کنند.

اسکرین شات Traackr;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

9. Impact.com

اگر برندی با چندین مشارکت هستید، Impact احتمالاً خدمات مورد نیاز شما را دارد. Impact به کاربران کمک می کند تا همه شراکت های خود را در هر مرحله مدیریت و بهینه کنند.

خواه یک برند، وابسته، تأثیرگذار، ناشر یا حامی هستید – Impact ابزاری عالی برای ایجاد روابط و تقویت همکاری های موفق است.

اسکرین شات Impact.com;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

10. Influence.co

Influence.co یک فهرست راهنمای و سایت نمونه کارها است که سازندگان می توانند در آن شبکه شوند و کارهای خود را به نمایش بگذارند.

مدل قیمت گذاری این پلتفرم بر کمک به سازندگان برای ارتقای نام تجاری خود تمرکز دارد، که به کسب و کارهای کوچک با بودجه اجازه می دهد تا به صورت رایگان از Influence.co برای یافتن سازندگان مرتبط استفاده کنند.

اسکرین شات Influence.co;  کانال های اینفلوئنسر مارکتینگ منبع تصویر

اگر سازنده‌ای هستید که به دنبال همکاری یا حمایت مالی بعدی با نام تجاری پولی خود هستید، پلتفرم‌هایی را می‌شناسید که به شما کمک می‌کنند مطابقت کامل خود را پیدا کنید.

همین امر در مورد اگر برندی هستید که به دنبال تأثیرگذار هستید که دیدگاه شما را به اشتراک بگذارد و با اهداف شما همسو باشد.

اکنون، بیرون بروید و بهترین همکار را برای کمپین بازاریابی اینفلوئنسر بزرگ بعدی خود بیابید!

وضعیت بازاریابی-2023