کولر گازی اجنرال قدیمی و کم مصرف ساخت ژاپن

راهنمای خرید انواع مدل های کولر گازی اجنرال

انواع کولرگازی‌های اُجنرال در ایران به دلیل کم‌مصرف بودن، کیفیت بالا و سابقه خوب با استقبال مواجه شده است. این نشان ساخت ژاپن جزء خوش‌نام‌ترین وسایلی هستند که برای تهویه مطبوع خانه‌ها و ادارات و مراکز فروشگاهی و تولیدی به کار گرفته می‌شود. محبوبیت مدل‌های قدیمی و جدید کولرگازی اجنرال بیشتر به دلیل نتیجه خوبی است که برای مصرف‌کنندگان روی قبوض برق حاصل می‌کند. علاوه بر کم‌مصرف بودن، پرتاب باد بالا و صدای کم هم به این کولرگازی کم‌مصرف ویژگی‌های دیگری داده است.

محصولات تهویه مطبوع اجنرال می‌تواند در کشور‌هایی که دمای هوا در فصل‌های گرم سال معمولاً به بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، بین ۶۰ تا ۷۳ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کند. فروشگاه اینترنتی دماتک هم به‌عنوان عرضه‌کننده تخصصی کولرگازی، محصولات این نشان را با ضمانت ۵ ساله و ارسال رایگان به فروش می‌رساند.

 

آشنایی بیشتر با کولرگازی اجنرال

اجنرال (O General) نشانی است که گاهی به دلیل یک اشتباه ساده، بر سر کیفیت آن بحث درمی‌گیرد. این سازنده کولرگازی قدیمی در ژاپن، یک رقیب چینی به نام جنرال دارد. محصولات خنک‌کننده کارخانه چینی کیفیت پایین‌تری نسبت به اجنرال دارد و بازخورد‌های محصولاتشان به دلیل تشابه اسمی گاهی به‌اشتباه به‌حساب یکدیگر نوشته می‌شود.

کارخانه اجنرال با نام کامل‌تر فوجیتسو اجنرال، فعالیتش را در ژاپن در دهه چهل قرن بیستم میلادی شروع کرده و محصولاتش را که بیشتر طیف وسایل خنک‌کننده تشکیل می‌دهد، تحت فناوری و نظارت و بازبینی پیشرفته تولید می‌کند. کولرگازی‌های این نشان به عمر طولانی و کیفیت بالا مشهور است. این محصول به‌طورکلی یک محصول ژاپنی است اما در حال حاضر در کشور تایلند ساخته می‌شود.

 

کولرگازی اجنرال چه ویژگی‌های صرفه جویانه‌ای دارد؟

پیشنهاد کارشناسان فروشگاه دماتک به مشتریان عمده کولرگازی که به دنبال محصولاتی برای استفاده در مکان‌های عمومی می‌گردند، مدل‌های مختلف این کولرگازی کم‌مصرف اجنرال است. باهم برخی از ویژگی‌هایی که این کولرگازی ژاپنی را برای برآورده کردن نیاز آن‌ها مناسب می‌کند، بررسی می‌کنیم.

صرفه‌جویی در مصرف برق

همیشه کولرگازی این نشان با مصرف پایین انرژی شناخته می‌شود. هند و خاورمیانه دمای عمومی بالایی دارند و چون‌که باید در انرژی صرفه‌جویی کنند، خریداران اصلی این برند هستند. مصرف انرژی کم باعث پایین آمدن راندمان محصولات اجنرال نمی‌شود. ویِژگی خودکار تبدیل جریان مستقیم برق به جریان متناوب باعث کاهش نوسان برق و درنتیجه صرفه‌جویی در مصرف می‌شود. شاید بتوان گفت یک کولرگازی کم‌مصرف هزینه‌های اولیه خودش را بعد از ۳ تا ۴ سال استفاده به‌صورت صرفه‌جویی در مصرف برق بازمی‌گرداند. برای کشور‌های فقیر این بازگشت هزینه بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل مشتری‌های عمده کولرگازی اجنرال هستند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری

پوشش پلی اورتان پنل بیرونی کولرهای کارخانه اجنرال، قابل جدا شدن و قابل‌شست‌وشو است. پاک کردن قالب کولرگازی و گرد‌وغبار روی فیلتر‌ها در بعضی از محصولات برند‌های دیگر هزینه‌بر است. کیفیت این پنل ساده همچنین صدا‌های جیرجیر ناشی از تنش برخی از قطعات را از بین می‌برد. این کیفیت باعث افزایش کاربری و طول عمر سایر قطعات کولرگازی می‌شود. برخی از مدل‌های کولرگازی اجنرال دارای مکانیسم روغن‌کاری خودکار موتور‌های فن هستند که منجر به افزایش کارایی و عمر موتور می‌شود.

صرفه‌جویی در هزینه‌های طراحی محیط

محصولات تهویه اجنرال معمولاً با ظاهر کولرگازی قدیمی و ساده‌شان شناخته می‌شود و گاهی هم این تصور را ایجاد می‌کند که محصولات این کارخانه در کل قدیمی است و دیگر تولید نمی‌شود. سیاست کلی اجنرال تمرکز بر کیفیت صرفه‌جویانه و بالا بردن کارایی محصولاتش است و به همین دلیل در طراحی ظاهری خیلی مطابق سلایق روز عمل نمی‌کند. این ویژگی ممکن است برای برخی مشتریان رضایت‌بخش نباشد، اما ازنظر صرفه‌جویی باید گفت که ظاهر ساده کولرگازی اجنرال قدیمی با طیف گسترده‌تری از طراحی فضا‌های داخلی همخوانی دارد و می‌تواند بدون صرف هزینه اضافی و نگرانی از بابت هماهنگی، از فضایی به فضای دیگر انتقال داده شود.

 

ویژگی‌های فنی کولرگازی کم‌مصرف اجنرال

علاوه بر مصارف عمومی مثل استفاده در ادارات و مراکز فروشگاهی، اجنرال ویژگی‌هایی برای محصولاتش در نظر گرفته که آن را برای مصارف خانگی هم مناسب کرده است.

۱- حذف رطوبت؛
این ویژگی رطوبت هوا را به‌طور مؤثر و کامل از بین می‌برد.

۲- چرخش خودکار دوبل و جریان هوای چهار طرفه؛
پره‌های این کولرگازی قادر به انجام یک نوسان پیچیده است که آن را قادر می‌سازد که هوا را در هر چهار طرف چپ، راست، بالا و پایین انتقال دهد.

۳- عملکرد اینورتر یا مبدل جریان مستقیم به متناوب؛
در حالت خودکار، یک کولر اجنرال خود را طوری تنظیم می‌کند که با دمای محیط سازگار شود. این ویژگی از روشن و خاموش شدن زیاد از حد کولر جلوگیری می‌کند و عمر دستگاه را هم بالا می‌برد. همچنین کنترل دستی این دستگاه هم ممکن است و مصرف‌کنندگان می‌تواند مطابق میل و نیاز خودشان دمای مناسب را تنظیم کنند.

۴- راه‌اندازی مجدد خودکار؛
در صورت قطعی برق، کولرگازی اجنرال به‌صورت خودکار در همان حالت قبلی دوباره راه‌اندازی می‌شود.

۵- حالت خواب؛
کارخانه اجنرال برای حالت خواب امکان کم یا اضافه شدن خودکار دما به ازای هر ساعت یک درجه سانتی‌گراد را در نظر گرفته است. این حالت می‌تواند به حفظ دمای مناسب اتاق و خواب راحت شبانه کمک کند.

۶- فیلتر خوشبوکننده هوا؛
این ویژگی به دستگاه این امکان را می‌دهد که از طریق اسید فنیک موجود در فیلتر‌های کولر، بو‌های زننده هوا را جذب کند و باعث مطبوع شدن هوا شود. این ویژگی آلودگی را کاهش داده و به حفظ محیط راحت اتاق کمک می‌کند.

۷- کم‌صدا؛
یک کولر‌ کم‌مصرف اجنرال، کم‌صدا هم هست. به‌طورمعمول تنها ۱۹ دسی‌بل صدا تولید می‌کند، درحالی‌که محصولات برخی از نشان‌های تولیدکننده کولرگازی تا ۵۰ دسی‌بل هم‌صدا تولید می‌کند که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشند.

۸- دوستدار محیط‌زیست؛
در سیستم همه‌ی کولر‌های گازی، گاز‌های خنک‌کننده نقش اساسی دارند. در مورد خطرناک بودن این گاز‌ها مطالعات زیادی انجام‌شده است و استفاده از برخی از آن‌ها منسوخ شده است. محصولات اجنرال اغلب از گاز A۴۱۰ استفاده می‌کند که جزء ایمن‌ترین گاز‌های خنک‌کننده به شمار می‌رود.

۹- خدمات پس از فروش؛
در پایان، خدمات پس از فروش یک محصول هم از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند خرید یک کالا را مناسب یا نامناسب کند. فروشگاه اینترنتی دماتک انواع کولرگازی اجنرال را با ۵ سال ضمانت عرضه می‌کند و از این لحاظ خیال خیلی از مصرف‌کنندگان را راحت کرده است.

 

قیمت کولرگازی اجنرال

ظرفیت یا BTU در هر دستگاه کولرگازی، قیمت آن را تعیین می‌کند. کولرگازی در ظرفیت‌های پایین مثل ۱۲۰۰۰ مناسب اتاق‌های کوچک تا ۲۵ متر طراحی شده‌ است و طبیعتاً قیمت پایین‌تری هم دارد. برای اطلاع از قیمت روز محصولات اجنرال، به صفحه مخصوص این نشان در سایت فروشگاه سر بزنید.

https://candouj.ir/a-comprehensive-guide-to-purchasing-all-types-of-general-air-conditioner-capacity/