10 مزیت بازاریابی محتوای مداوم و با کیفیت بالا

در این چشم انداز رقابتی بازاریابی B2B، کسب و کارها سرمایه گذاری قابل توجهی در ساخت برنامه های بازاریابی محتوا انجام می دهند. چرا؟ ثابت شده است که بازاریابی محتوا موفقیت چشمگیری را به ارمغان می آورد.

بازاریابی محتوا به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌ها برای افزایش جذب مخاطب، توسعه حضور برند شما و افزایش فروش، یک روش رشد حیاتی برای اکثر مشاغل است.

در زیر، بیایید بازاریابی محتوا را بررسی کنیم – مزایای تولید محتوای ثابت و با کیفیت بالا و نحوه سنجش موفقیت.

اکنون دانلود کنید: الگوی نقشه برداری بازاریابی محتوا رایگان

طبق گزارش State of Inbound، تولید محتوا برای 80 درصد از بازاریابان اولویت اصلی است. علاوه بر این، به طور متوسط، بازاریابی محتوا 26٪ از بودجه بازاریابی B2B را تشکیل می دهد.

محتوای ثابت، با کیفیت و جذاب بیش از هر تکنیک دیگری بر تصمیم گیری مخاطبان تأثیر می گذارد.

ثبات در پیام های برند یکی از عوامل متعددی است که رشد و موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند. برندهای بزرگ می دانند چگونه برند خود را به طور مداوم و در هر نقطه تماس مشتری به تصویر بکشند.

همین استدلال در مورد بازاریابی محتوا نیز صدق می‌کند – محتوای شما باید دارای یک صدا، سبک و صدای منحصر به فرد و قابل شناسایی در تمام کانال‌های توزیع باشد.

ثبات محتوا اعتبار شما را ایجاد می کند، اعتماد ایجاد می کند و شهرت شما را تقویت می کند.

بنابراین، ما می دانیم که محتوایی که ایجاد می کنید باید سازگار باشد. با این حال، چرا بازاریابی محتوا در وهله اول اینقدر مفید است؟ در اینجا به مهمترین مزایای بازاریابی محتوا می پردازیم.

مزایای بازاریابی محتوا

مزایای استفاده از بازاریابی محتوا

1. مخاطبان شما مدت بیشتری در اطراف خود خواهند ماند.

محتوای عالی یک دارایی مهم است. این توانایی ایجاد تجربیات مثبت برای مشتریان بالقوه شما و وادار کردن آنها به بازگشت بیشتر است. این بلیط شما برای جلب توجه مخاطبان و تقویت مداوم یک برند مثبت است.

2. جذب بهتری در رسانه های اجتماعی خواهید داشت.

افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی در سراسر کانال ها یک چیز است، اما ایجاد محتوای مد روز کاملاً چیز دیگری است. اگر شما از آن دسته کسب و کارهایی هستید که با وجود داشتن طرفداران بسیار زیاد، جذابیت چندانی نمی بینید، وقت آن رسیده است که از بازاریابی محتوا به نفع خود استفاده کنید. محتوای با کیفیت می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

عملکرد کمپین های محتوای خود را با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل HubSpot پیگیری کنید.

3. مخاطبان شما به شما اعتماد خواهند کرد.

تولید محتوا به کسب و کار شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. می توانید به سوالات آنها پاسخ دهید و با مشتریان تعامل داشته باشید. وقتی ارزشی خلق می کنید بدون اینکه چیزی در ازای آن بگیرید، مخاطبان شما بیشتر به توصیه ها و توصیه های شما اعتماد خواهند کرد.

در نهایت، زمانی که محتوای شما در مکان مناسب و در زمان مناسب با مخاطبان مناسب نمایش داده شود، باعث بهبود شهرت برند شما خواهد شد. هرچه مشتریان محتوای با کیفیت بیشتری ببینند، احتمال ارتباط مثبت آنها با شرکت شما بیشتر می شود.

4. سرنخ های بیشتر و بهتری تولید خواهید کرد.

بازاریابی محتوا همچنین می تواند منجر به تولید شود. هنگامی که مخاطبان شما محتوای شما را مشاهده می کنند، در آینده به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد. علاوه بر این، تماس برای اقدام (CTA) که مستقیماً در محتوای شما قرار داده می‌شود، می‌تواند سرنخ‌های جدیدی را برای تیم فروش شما ایجاد کند.

بنابراین، چگونه محتوا می تواند منجر تولید کند؟

به گفته لیندسی کولوویچ، مدیر تیم تیم HubSpot Academy Acquisition Content Team، “محتوا راهی عالی برای راهنمایی کاربران به یک صفحه فرود است. معمولاً، شما محتوا را برای ارائه اطلاعات مفید و رایگان به بازدیدکنندگان ایجاد می کنید. می توانید CTA ها را در هر جایی از آن اضافه کنید. محتوای شما – درون خطی، پایین پست، در قهرمان یا حتی در پانل کناری. هر چه بازدیدکننده از محتوای شما بیشتر خوشحال شود، احتمال بیشتری دارد که بر فراخوان شما کلیک کند و به سمت فرود شما حرکت کند. صفحه.”

5. محتوای اصلی می تواند تبدیل ها را بهبود بخشد.

محتوایی که پست می کنید بر تبدیل ها تأثیر می گذارد. این به مخاطبان شما کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مورد نیاز برای خریدهای آموزشی را به آنها می دهد.

حتی بیشتر، اگر از محتوای وبلاگ برای ایجاد ترافیک استفاده می‌کنید، به جای عکس‌های استوک، از گرافیک‌های اصلی استفاده کنید، زیرا بازاریابان گزارش می‌دهند که اولی کمترین تأثیر را در کمک به آنها برای رسیدن به اهدافشان دارد.

علاوه بر این، محتوای شما باید همیشه شامل یک CTA باشد و خواننده شما را در مورد کارهای بعدی راهنمایی کند.

6. کسب و کار شما به لطف سئو بیشتر دیده می شود.

هرچه محتوای باکیفیت‌تر و منسجم‌تری تولید کنید، برای تلاش‌های سئوی شما بهتر خواهد بود.

به عنوان مثال، محتوای شما باید به کسب و کار شما کمک کند تا به صورت آنلاین قابل مشاهده باشد و در بین مخاطبان خود اعتماد و اعتبار ایجاد کند. علاوه بر این، با یک استراتژی محتوای توسعه یافته، مانند مدل ستون/خوشه، محتوای شما باید به شما کمک کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

7. محتوای عالی می تواند شرکت شما را به عنوان یک مرجع در صنعت شما قرار دهد.

ایجاد محتوای با کیفیت همچنین به ایجاد اقتدار آنلاین شما کمک می کند. اگر کسب و کار شما به عنوان مکانی معتبر برای به دست آوردن اطلاعات تاسیس شده باشد، احتمالاً در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

به علاوه، اگر مشتریان شما را به عنوان یک متخصص صنعت ببینند، تمایل بیشتری به اعتماد به شما دارند. محتوای شما باید تخصص شما را در زمینه کاری خود نشان دهد و پاسخ های ارزشمندی به سوالات مخاطبان ارائه دهد.

به طور کلی، بازاریابی محتوا مهم است. اما، چگونه می توان در آن موفق بود؟

یکی از راه های تشخیص این است که کیفیت محتوای خود را ارزیابی کنید. یکی از ارزیابی‌های سودمند کیفیت، امتیازدهی محتوا است.

از آنجایی که کسب و کارهای بیشتری بودجه بازاریابی محتوای خود را افزایش می دهند، هرگز زمان بهتری برای گنجاندن معیارهای امتیازدهی محتوا در کمپین بازاریابی شما وجود ندارد.

با کمک امتیازدهی محتوا، می توانید عملکرد بازاریابی محتوای خود را اندازه گیری کرده و بهبود بخشید و ارزش زیادی به مخاطبان خود ارائه دهید.

8. محتوای با کیفیت می تواند آگاهی از برند را ایجاد کند.

مطمئناً، هر چیزی می تواند آگاهی برند را ایجاد کند، اما بازاریابی محتوا می تواند آن را به روشی منحصر به فرد انجام دهد.

کارشناسان بازاریابی HubSpot ما در مورد چیزی به نام استراتژی صدای فراگیر نوشته اند.

به طور خلاصه، این استراتژی محتوا چیزی بیش از رتبه بندی مقاله وبلاگ شما در صفحه یک است. باعث می شود محتوای شما (و بنابراین نام تجاری شما) در هر جایی که مشتریان بالقوه شما به دنبال محصول شما هستند ظاهر شود.

برای اجرای این استراتژی، در مورد موضوعاتی بنویسید که مشتریان شما به آنها علاقه دارند تا شروع به مرتبط کردن محتوای عالی شما با برند شما کنند.

9. طرفداران وفادار برند را پرورش خواهید داد.

با برداشتن یک قدم جلوتر از آگاهی از برند، همه افرادی که در مورد محتوای شما هیجان زده اند و تمام آن احساسات عالی را با نام تجاری شما مرتبط می کنند، به احتمال زیاد قبل از خرید محصول شما، طرفداران برند می شوند.

صبر کن چی؟

درسته؛ طرفداران برند می توانند به همان اندازه وفادار باشند و بر تصمیمات خرید دوستان و خانواده خود تأثیر بگذارند، همانطور که مصرف کنندگان بالقوه می بینند که یک تجارت برای مخاطبان فعلی خود ارزش ایجاد می کند. یکی از موفق‌ترین راه‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند، بازاریابی محتوا است.

به عنوان مثال، در حالی که ممکن است به دلیل بچه دار نشدن در بازار برنامه غذایی کودکان نباشم، در وبلاگ و محتوای اینستاگرام Kids Eat In Color وسواس دارم. من آن را به دوستان و خانواده ام که فرزندانی با عادات غذایی دقیق دارند توصیه می کنم. ببینید چقدر خوب می تواند کار کند؟

10. در استراتژی بازاریابی خود صرفه جویی خواهید کرد.

از زمانی که HubSpot برای اولین بار هزینه بازاریابی محتوا را ده سال پیش ارزیابی کرد، این روش به عنوان مقرون به صرفه ترین استراتژی بازاریابی موجود باقی مانده است.

هزینه های اولیه برای محتوا زیاد به نظر می رسد، و این نکته عادلانه ای است.

تخمین ها برای محتوای وبلاگ از 150 دلار برای هر پست تا 3000 دلار برای یک نویسنده آزاد است، اما می توانید مسیر استخدام یک نویسنده تمام وقت کارمند را برای ایجاد محتوا برای شما به طور منظم طی کنید.

در درازمدت، در مقایسه با تبلیغات پولی، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی سنتی، محتوا هر بار در نبرد با فرانک از نظر مالی برنده می شود.

امتیازدهی محتوا چیست؟

امتیازدهی محتوا فرآیند ارزیابی و کمی کردن پتانسیل واقعی محتوا با ردیابی نحوه عملکرد تک تک محتواها در تولید و تبدیل سرنخ است.

به عنوان یک معیار ابتکاری بازاریابی محتوایی، امتیازدهی محتوا به بازاریابان کمک می کند تا فقط دارایی هایی را اولویت بندی کنند که احتمال بیشتری برای تولید و تبدیل سرنخ ها دارند.

علاوه بر ارائه یک روش علمی ارزیابی به نوشتار، امتیازدهی محتوا یک روش قابل اعتماد و پیش‌بینی‌کننده برای ارزیابی پتانسیل تعامل یک قطعه از محتوا قبل از انتشار است.

بهبود کیفیت محتوای شما برای موفقیت کمپین های بازاریابی شما بسیار مهم است.

کیفیت محتوای شما نسبت به پروفایل مخاطبان شماست. با درک بهتر نیازهای مشتری خود، می توانید محتوایی با طنین بالاتر ارائه دهید. اما بهبود محتوای شما یک فرآیند تدریجی است و شما باید به طور مستمر پاسخ های مخاطبان خود را اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کنید تا عناصری که بیشترین اهمیت را دارند را درک و بهبود ببخشید.

چگونه به محتوای خود امتیاز دهید

نویسندگان و سازندگان محتوا معمولاً تعیین کمیت دستور العمل برای محتوای آنها و مخاطبان آنها دشوار است. با امتیاز دهی به محتوای خود، می توانید آن فرآیند را عینیت بخشید و از همان دستور العمل به طور مکرر برای ایجاد محتوای موفق مشابه استفاده کنید.

در اینجا نحوه امتیازدهی به محتوای خود آورده شده است:

  • معیارهای امتیازدهی را تعیین کنید. برای ایجاد یک سیستم امتیازدهی محتوای مؤثر، باید پایه‌ای را ایجاد کنید که بر اساس معیارهای تعامل بیشترین تأثیر را بر محتوای شما دارد. برای برخی، ممکن است بازدید از صفحه باشد، برای برخی دیگر ممکن است به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی باشد.
  • یک کمپین ایجاد کنید. هنگامی که مشخص کردید کدام معیار برای شما اهمیت بیشتری دارد، یک کمپین ایجاد کنید و محتوای موفقی را که آستانه شما را برآورده می کند، اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید که 1000 بازدید از صفحه عملکرد بالایی دارد، تمام دارایی های محتوایی را که معیارهای گفته شده را برآورده می کنند، در نظر بگیرید.
  • نظارت بر عملکرد محتوا نحوه عملکرد هر قطعه محتوای جدیدی که ایجاد می کنید را اندازه گیری کنید. از آنجایی که دارایی های محتوای خاصی با معیار موفقیت شما مطابقت دارند – برای مثال 1000 بازدید از صفحه – آنها را به کمپین اضافه کنید. به افزودن محتوا ادامه دهید تا حجم نمونه کوچکی از محتوای با عملکرد بالا بسازید. از HubSpot Analytics برای ردیابی عملکرد این محتوا استفاده کنید.
  • ارزیابی کنید که چه چیزی کار می کند. اکنون که محتوای با عملکرد بالا شما جدا شده است، می توانید بیشتر تجزیه و تحلیل کنید که چه چیزی باعث عملکرد محتوای شما می شود. اگرچه تعیین کمیت آن دشوار است، اما می توانید الگوهایی را در محتوای خود کشف کنید که سپس می توانید آنها را تکرار کنید.
  • بشویید و تکرار کنید. اگرچه این الگوها همیشه در حال تغییر هستند، این فرآیند دستی روشی موثر برای امتیازدهی به محتوای شما و اقدام در مورد بینش شما در آینده است.

این می تواند یک فرآیند خسته کننده باشد، و فقط سطح یک سیستم امتیازدهی محتوای واقعی را خراش می دهد، اما اجرای آن یک فرآیند کامل و مهم است. برای نتایج مؤثرتر و کارآمدتر، می‌توانید از ابزار خودکاری مانند هوش مصنوعی اتمی استفاده کنید تا به شما کمک کند محتوای خود را در الگوهای دانه‌دار تری امتیاز دهید.

امتیازدهی محتوا به برند شما کمک می‌کند تا معیاری برای خود تعیین کند و شما را به درک مراحل خرید و انتظارات مشتری نزدیک‌تر کند. وقتی انواع محتوا را مشخص کردید که برای یک بخش مشتری خاص کار می کند، به راحتی می توانید موفقیت خود را بارها و بارها تکرار کنید.

شروع به ایجاد محتوای ثابت کنید

ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا یکی از مهم ترین اقداماتی است که می توانید برای تیم بازاریابی خود بردارید. برای انجام این کار، محتوای فعلی خود را ممیزی کنید و بفهمید چه چیزی برای کسب و کار شما مفید است.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2017 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

وبلاگ - الگوی نقشه برداری محتوا