10 نوع CTA که باید در وب سایت خود داشته باشید

هیچ راه حل یکسانی برای فراخوانی برای اقدام (CTA) وجود ندارد، به خصوص زمانی که چندین مخاطب در هر زمان وب سایت شما را بررسی می کنند.

لپ‌تاپ با صفحه نمایش دستی که یک مگافون را در دست دارد، نمادی از یک تماس برای اقدام است

بازدیدکنندگان، سرنخ ها، مشتریان و مروجین به احتمال زیاد از سایت شما بازدید خواهند کرد، بنابراین شما به چندین نوع CTA نیاز دارید تا آنها را برای دستیابی به اهداف مختلف ترغیب کنید.

برای کمک به شما برای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ، سرنخ ها به مشتریان و مشتریان به مروجین، فهرستی از CTA ها را برای استفاده برای هر مخاطب تهیه کرده ام. اما قبل از اینکه به آن بپردازیم، اجازه دهید بحث کنیم که CTA چیست.

اکنون دانلود کنید: 28 قالب رایگان CTA

بدون CTA، سرنخ‌های بالقوه و مشتریان ممکن است برای یافتن مسیر صحیح برای خرید یک محصول یا ثبت‌نام در یک سرویس یا لیست، با مشکل مواجه شوند. CTA ها به شرکت ها کمک می کنند تا سرنخ ایجاد کنند، اما آنها همچنین به خوشحالی مشتریان و جلوگیری از ناامیدی کمک می کنند.

اکنون می دانید که CTA چیست، در اینجا لیستی از CTA ها وجود دارد که برای وب سایت شما مفید هستند.

10 نوع CTA که بازاریابان باید بدانند

CTA های زیر را می توان با ما ساخت قالب پاورپوینت رایگان، بنابراین آن را از اینجا دانلود کنید اگر می خواهید از آنها در وب سایت خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید یک CTA با ابزار CTA HubSpot ایجاد کنید.

1. نسل سرب

همانطور که قبلا ذکر شد، فراخوان برای اقدام برای ایجاد سرنخ از وب سایت شما بسیار مهم است. از آنجایی که شما سعی می کنید بازدیدکنندگان را از طریق این CTA ها به سرنخ تبدیل کنید، می خواهید آنها را در هر نقطه ای از وب سایت خود با درصد بالایی از بازدیدکنندگان جدید قرار دهید.

بهترین مکان برای CTAهای نسل سرنخ در وبلاگ است. به طور خاص، شما باید یک CTA را در انتهای پست وبلاگ، در نوار کناری و به عنوان یک بنر شناور در گوشه اضافه کنید.

CTA های موفق چشم نواز هستند و ارزش کلیک کردن روی آن را به طور موثری به اشتراک می گذارند. به عبارت دیگر، بازدیدکنندگان باید دقیقا بدانند که وقتی به صفحه فرودی که CTA به آن اشاره می‌کند می‌رسند، چه انتظاری داشته باشند.

در زیر نمونه ای از CTA تولید سرنخ آورده شده است:

Lead_Generation

2. ارسال فرم

فرض کنید بازدیدکننده شما به صفحه فرود شما می رسد – هنوز دو کار دیگر برای ثبت نام به عنوان سرنخ باید انجام دهند. بازدیدکننده شما هنوز باید یک فرم را پر کند و روی دکمه ای کلیک کند تا اطلاعات خود را به پایگاه داده مخاطبین شما ارسال کند.

در این مرحله، بازدیدکننده شما در آستانه تبدیل شدن به یک لید است، بنابراین نمی‌خواهید با یک دکمه ارسال ضعیف از شکاف‌ها عبور کند.

در عوض، کپی دکمه «ارائه» خود را با چیزی کاربردی تر و خاص تر به پیشنهاد بازاریابی که در مورد تبادل اطلاعات برای آن هستند، مبادله کنید.

فرم و دکمه ضبط سرنخ در زیر بسیار کاربردی تر و جذاب تر از یک دکمه ساده “ارسال” هستند. اگر علاقه مند به ایجاد فرم برای سایت خود هستید، HubSpot یک فرم ساز آنلاین رایگان در اینجا دارد.

form_cta

3. دکمه “بیشتر بخوانید”.

چه در وبلاگ خود، چه صفحه مطالعه موردی مشتری یا اتاق خبر خود فید محتوا قرار دهید – باید از نمایش مطالب خودداری کنید. کل یکی را در صفحه اصلی پست کنید

شما باید با نمایش چند پاراگراف اول محتوای خود و به دنبال آن یک CTA “بیشتر بخوانید”، بینندگان صفحه اصلی خود را به کلیک بر روی پست های جداگانه ترغیب کنید.

در اینجا دکمه “بیشتر بخوانید” به نظر می رسد:

دکمه read_more

علاوه بر اینکه اجازه می‌دهد محتوای بیشتری در فید صفحه اصلی شما نمایش داده شود، دکمه‌های «بیشتر بخوانید» تضمین می‌کنند که پست‌های جذاب شما آماری را که شایسته آن است دریافت می‌کنند.

این به افراد اجازه می‌دهد تا به جای پیمایش در صفحه اصلی، برای خواندن هر پستی کلیک کنند، به نوبه خود، خود پست با ترافیک خودش و نه صفحه اصلی اعتبار دریافت می‌کند.

4. کشف محصول یا خدمات

وقتی شخصی در وب سایت شما جستجو می کند و سعی می کند در مورد شرکت شما و چیزهایی که ارائه می دهد بیاموزد، انجام این کار را تا حد امکان برای او آسان کنید. به هر حال، محصولات و خدمات شما چیزی هستند که کسب و کار شما را سرپا نگه می دارند.

لازم نیست CTAها تصاویری شیک باشند — متن ساده روی یک دکمه می تواند این کار را انجام دهد، تا زمانی که دکمه در پس زمینه آن به اندازه کافی برجسته باشد.

در اینجا نمونه ای از آنچه می تواند شبیه باشد، از صفحه اصلی خود ما گرفته شده است:

محصول_کشف

سلب مسئولیت: CTA آگاهی از محصول صفحه اصلی ما در پاورپوینت ایجاد نشده است، اما شما به راحتی می توانید همان ظاهر را با الگوهای پاورپوینت ما ایجاد کنید.

5. اشتراک گذاری اجتماعی

یکی از ساده‌ترین انواع فراخوان برای اقدام، نوعی است که شما را تشویق می‌کند تا محتوایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی روشی کم تعهد برای بازدیدکنندگان، سرنخ ها و مشتریان برای تعامل با برند شما هستند.

بنابراین، مطمئن شوید که آنها را در مکان هایی که در وب سایت شما منطقی است، مانند پست های وبلاگ و صفحات فرود قرار دهید.

با این حال، فقط به آنها سیلی نزنید. برای مثال، نمی خواهید آنها را در مکان هایی قرار دهید که افراد اطلاعات شخصی خود را به شما می دهند.

بهترین بخش در مورد این نوع CTA این است که سفارشی کردن آن واقعا آسان است.

در اینجا می تواند به نظر برسد:

اجتماعی_اشتراک گذاری

6. پرورش سرب

بنابراین، چه اتفاقی می‌افتد زمانی که شخصی پیشرو می‌شود، اما کاملاً آماده نیست برای محصول یا خدمات شما پول بپردازد؟

شما باید آنها را با نوع دیگری از پیشنهاد جذب کنید که با پیشنهاد محصول شما همسوتر باشد تا یک پیشنهاد بازاریابی قیفی.

برای تبلیغ پیشنهادهایی مانند نمایش محصولات، آزمایش‌های رایگان و قیمت‌های رایگان، باید از یک CTA پرورش دهنده سرنخ استفاده کنید. CTA پرورش دهنده سرنخ باید در منطقه ای باشد که می دانید سرنخ های زیادی از آن بازدید می کنند.

به عنوان مثال، یک گزینه CTA هوشمند را در یک پست وبلاگ یا به عنوان یک پیشنهاد در پایین صفحه تشکر از یک پیشنهاد بازاریابی دیگر در نظر بگیرید.

در اینجا یک مثال بارز از آنچه به نظر می رسد آورده شده است:

پرورش دادن

7. بستن فروش

و هنگامی که تمام تولید سرنخ و پرورش سرنخ شما انجام شد، باید در نهایت این سرنخ ها را به مشتری تبدیل کنید.

این نوع CTA بسیار متمرکز بر فروش خواهد بود: شما می‌خواهید مشتریان بالقوه را وادار کنید که بخواهند محصول یا خدمات شما را همین الان از اینجا بخرند.

باز هم، اگر CTA های هوشمند دارید، می توانید از آنها در انتهای پست های وبلاگ استفاده کنید. با این حال، قرار دادن آنها را در صفحات محصول در نظر بگیرید، زیرا ممکن است مشتریان بالقوه بخواهند قبل از شروع به کار، آخرین تحقیق را انجام دهند.

این مثالی است از اینکه یک CTA متمرکز بر فروش چگونه به نظر می رسد:

بسته شدن

8. تبلیغات رویداد

اگر رویدادی را برگزار می کنید، چه به صورت آنلاین یا حضوری، کاملاً واضح است که به افراد برای شرکت در آن نیاز خواهید داشت.

از CTA تبلیغاتی رویداد برای افزایش آگاهی از رویداد یا کمک به فروش بلیط استفاده کنید. بهترین بخش در مورد این نوع CTA این است که مکان های بی پایانی وجود دارد که می توانید آن را قرار دهید، بسته به اینکه در کدام بخش از مخاطبان خود می خواهید شرکت کنید.

برای مشتریان، CTA را در صفحه ورود، داشبورد، یا در صفحه ای که به آنها رسید ارائه می دهید، قرار دهید. برای سرنخ‌ها، این CTA را در نوار کناری وبلاگ نشان دهید. امکانات بی پایان هستند.

در اینجا یک مثال ساده از یک رویداد CTA آورده شده است:

ثبت_برای_رویداد

9. مطالب مرتبط

هر چه یک بازدیدکننده بیشتر در وب سایت شما بماند، احتمال اینکه به سرنخ تبدیل شود بیشتر می شود. CTA محتوای مرتبط به بازدیدکنندگان وب سایت امکان می دهد تا از یک محتوا به محتوای بعدی در سایت شما بپرند.

به نوبه خود، آنها بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما می آموزند و احتمالاً می خواهند خرید کنند. یک CTA محتوای مرتبط را در داخل محتوا قرار دهید، مانند بین بخش‌های یک پست وبلاگ یا در نوار کناری به عنوان پیوند.

در زیر مثالی برای کاوش در خدمات شرکت شما آورده شده است:

CTA محتوای مرتبط

10. آزمون CTA

مخاطبان عاشق این هستند که خوشحال شوند، و چه چیزی لذت بخش تر از یک مسابقه برای آزمایش دانش آنها یا یادگیری بیشتر در مورد خود است؟ همه ما یک مسابقه خوب Buzzfeed را دوست داریم، درست است؟

اگر تصمیم دارید از یک مسابقه یا یک بازی برای تشویق بازدیدکنندگان به ماندن بیشتر در سایت خود استفاده کنید، برای جلب توجه آنها به یک آزمون CTA نیاز دارید. و اگر مسابقه رایگان است، آن را در CTA قرار دهید.

یک CTA مانند تصویر زیر در انتهای وبلاگ یا نوار کناری آن قرار دهید.

مسابقه CTACTA ها مسیریابی وب سایت شما را آسان تر می کنند و می توانند به عنوان نقشه راهی عمل کنند که بازدیدکننده را در مسیر تبدیل شدن به سرنخ قرار دهد. با این حال، برای استفاده حداکثری از CTA های خود، باید آن ها را جذاب، غیر قابل از دست دادن و ساده کنید.

اکنون که CTA های مختلف موجود برای سایت خود را می شناسید، آماده استفاده از آنها به نفع خود هستید.

فراخوان جدید برای اقدام