11 مورد از بهترین ابزارهای تست A/B برای سال 2020

در صنعت بازاریابی ، ما با متخصصان مانند بزرگان روستا رفتار می کنیم و هر نکته و ترفندی را که ارائه می دهند ، در نظر می گیریم تا بتوانیم آنها را در کار خودمان پیاده کنیم ، به شدت امیدوار به نتایج مشابه هستیم.

اما ، وقتی واقعاً به آن فکر می کنید ، بازاریابی همیشه در حال تغییر است و متخصصان اغلب در زمینه منحصر به فرد شما قابل مشاهده نیستند.

این به طور طبیعی این س begال را ایجاد می کند: وقتی نمی توانید برای یکی از مشکلات خود در اینترنت راه حلی پیدا کنید ، چه باید بکنید؟ برای یافتن پاسخ به مشکل منحصر به فرد خود ، شرلوک هلمز داخلی خود را در نظر بگیرید و به یک محقق تبدیل شوید.

محققان به دنبال اطلاعاتی هستند که آنها را به پاسخ سوالات خاص خود برساند. و ، به عنوان یک بازاریاب ، یکی از بهترین ابزارهای تحقیقاتی که در اختیار شما است ، آزمایش A/B است.

بارگیری رایگان: راهنمای تست و کیت A/B

هر شرکتی مجموعه متفاوتی از مشتریان را دارد ، بنابراین هیچ فرمول یکسانی برای طراحی بهینه ترین وب سایت ، تهیه جذاب ترین نسخه یا ایجاد موثرترین محصول وجود ندارد.

برای اینکه بدانید کدام طراحی وب سایت ، خط کپی یا ویژگی محصول بهترین نتایج را برای شرکت شما ایجاد می کند ، باید بدانید که مجموعه منحصر به فرد مشتریان شما چه چیزی را ترجیح می دهند.

برای کمک به شما در انجام این کار ، ما هشت مورد از بهترین ابزارهای تست A/B را انتخاب کرده ایم که به شما کمک می کند طراحی وب سایت ، کپی ، محصول خود را بهینه کنید و از همه مهمتر به شما در یافتن پاسخ های متناسب با نیاز خود کمک کنید.

1. کیت تست A/B HubSpot & Kissmetrics [Featured Tool]

نمی دانید با آزمایش A/B از کجا شروع کنید؟ این ابزار ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.

ابزار تست a/b از HubSpotبرای شروع آزمایش A/B در کسب و کار خود ، کیت را به صورت رایگان بارگیری کنید-یک الگوی ردیابی آزمون A/B ، راهنمای دستورالعمل ها و الهامات و یک محاسبه کننده اهمیت آماری برای بررسی اینکه آیا آزمون های شما برنده ، باخت ، یا خیر ، یا بی نتیجه

این ایده آل برای مشاغلی است که تازه با آزمایش A/B شروع کرده اند ، یا برای مشاغلی که به راهی برای ردیابی آزمایشات موجود خود نیاز دارند.

قیمت گذاری: رایگان

2. Google Optimize

Google Optimize مجموعه ای از ابزارها را تحت Google Marketing Platform ارائه می دهد تا به مارک ها در بهبود عملکرد وب سایت خود کمک کند.

a/b test-tool: Google Optimize

منبع تصویر

ابزار تست A/B آنها ، به ویژه ، بیش از آزمایش استاندارد A/B ارائه می دهد. کاربران می توانند بیش از دو نسخه را آزمایش کنند و همچنین می توانند اجرا کنند:

  • آزمایش چند متغیره
  • آزمایش URL را تقسیم کنید
  • آزمایشات سمت سرور

بهترین قسمت؟ استفاده از آن برای همه نیازهای آزمایش و شخصی سازی رایگان است.

قیمت گذاری: رایگان

ابزارهای تست A/B صفحه فرود

3. بازاریاب تازه

a/b ابزار تست جدید بازاریاب

منبع تصویر

Freshmarketer ، که بازوی بازاریابی بستر تجاری Freshworks است ، یک نرم افزار بهینه سازی نرخ تبدیل است که تست A/B و آزمایش URL تقسیم شده را ارائه می دهد.

ابزار تست A/B آنها می تواند آزمایش شما را آزمایش ، هدف و معتبر کند ، با Google Analytics ادغام شود و حتی میزان درآمدی را که آزمایش های شما ایجاد کرده اند پیگیری کند.

ابزار آزمایش Split URL Freshmarketer می تواند به شما در آزمایش انواع مختلف URL ها ، تبدیل تغییرات آزمایشی برنده به صفحات وب واقعی و درک اثربخشی طراحی وب سایت شما با ارائه نقشه های گرمایی از هر تنوع آزمایش URL تقسیم شده خود کمک کند.

قیمت گذاری: از 19 دلار در ماه برای ویژگی های تست A/B شروع می شود

ابزارهای تست وب

4. VWOابزارهای تست a/b - vmo

منبع تصویر

VWO با اعتماد بیش از 4500 مارک تجاری از جمله eBay ، Target و Virgin Holidays ، یک پلتفرم بهینه سازی نرخ تبدیل و تست A/B است که به طور خاص برای مارک های تجاری طراحی شده است.

در مجموعه آنها ، می توانید تست های A/B ، آزمایش URL های تقسیم شده و آزمایشات چند متغیره را با ویرایشگر drop-and-drop بسازید.

برای سنجش عملکرد آزمایشات خود ، VWO یک داشبورد گزارش قوی ارائه می دهد. VWO همچنین یک ویژگی SmartStats ارائه می دهد که از آمار بیزی استفاده می کند تا به شما در اجرای سریعتر آزمایش ها ، کنترل بیشتر آزمایش ها و دستیابی به نتایج دقیق تر کمک کند.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

5. به صورت مطلوب

Optimizely با 24 شرکت Fortune 100 به عنوان مشتری ، یک پلت فرم آزمایش دیجیتال برای تیم های بازاریابی ، محصول و مهندسی است.

نمونه آزمایش بهینه

منبع تصویر

با استفاده از ابزار قدرتمند A/B و آزمایش چند صفحه ای ، می توانید چندین آزمایش را همزمان در یک صفحه انجام دهید و به شما امکان می دهد متغیرهای مختلف طراحی وب خود را آزمایش کنید.

Optimizely همچنین آزمایش بر روی وب سایت های پویا ، ابعاد مختلف آزمایش مانند کمپین تبلیغاتی ، جغرافیا و کوکی ها و پارامترهای مختلف تقسیم بندی آزمایش مانند دستگاه ، مرورگر و کمپین را ارائه می دهد.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

6. تبدیل همه جانبه

a/b ابزار تست omniconvertمنبع تصویر

این یک پلت فرم بهینه سازی نرخ تبدیل است که یک ابزار تست A/B و همچنین ابزارهای بررسی ، شخصی سازی ، همپوشانی و تقسیم بندی را ارائه می دهد.

با استفاده از ابزار تست A/B آنها می توانید تست های A/B را روی دسکتاپ ، موبایل و رایانه لوحی اجرا کنید. علاوه بر این ، می توانید نسخه های برنده یک آزمون A/B را برای آزمایش آینده به کنترل تبدیل کنید و از آمار Frequentist یا Bayesian برای اعتبار بخشیدن به آزمون های خود استفاده کنید.

Omniconvert همچنین ابزار تقسیم بندی خود را با ابزار آزمایش A/B خود ترکیب می کند تا به شما اجازه دهد بیش از 40 پارامتر تقسیم بندی را آزمایش کنید ، مانند:

  • موقعیت جغرافیایی
  • منبع ترافیک
  • رفتار بازدیدکنندگان

این به شما امکان می دهد تجربه کاربری وب سایت ، ویژگی های محصول و توانایی محتوا در تعامل و تبدیل را بهبود بخشید.

قیمت گذاری: شروع از 167 دلار در ماه

7. تخم مرغ دیوانه

ابزار تست a/b - تخم مرغ دیوانه

منبع تصویر

Crazy Egg یک نرم افزار بهینه سازی وب سایت است که تست A/B ، نقشه برداری از گرما و ابزارهای تست قابلیت استفاده را ارائه می دهد.

ابزار تست A/B آن به شما امکان می دهد تغییرات هر صفحه در وب سایت خود را با افزودن یک قطعه کد به صفحاتی که می خواهید آزمایش کنید ، آزمایش کنید.

Crazy Egg همچنین به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه تجربه کد نویسی ، آزمایشات A/B بسازید ، هنگامی که برنده تشخیص داد ترافیک بیشتری را به نوع بهینه آزمون شما ارسال می کند و ابزارهای ردیابی و گزارش دهی تبدیل را ارائه می دهد.

اگر برای یک تجارت کوچک کار می کنید ، قطعاً Crazy Egg ابزاری است که باید در نظر بگیرید.

قیمت گذاری: شروع از 24 دلار در ماه

8. AB خوش طعم

با نرم افزار بهینه سازی نرخ تبدیل AB Tasty ، تیم شما می تواند با ویرایشگر بصری خود تست های A/B ، تست های تقسیم شده ، آزمون های چند متغیره و تست های قیفی بسازد و اجرا کند.

ابزار تست a/b - ab خوشمزه است

منبع تصویر

همچنین می توانید از هدف گیری پیشرفته آنها برای آزمایش بر اساس معیارهای مختلف مانند URL ، موقعیت جغرافیایی ، آب و هوا و موارد دیگر استفاده کنید.

AB tasty برای کمک به تأیید آزمایش های شما ، گزارش هایی را ارائه می دهد که آزمایشات شما و سطح اطمینان آنها را در زمان واقعی نشان می دهد. این به شما امکان می دهد سریع و دقیق تصمیم بگیرید.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

9. تبدیل کنید

ابزار تست a/b - تبدیل کنید

منبع تصویر

Convert که توسط برندهایی مانند سونی ، یونیسف و جبرا مورد اعتماد است ، یک نرم افزار تست و شخصی سازی وب A/B است که تست A/B ، تست تقسیم ، آزمایش چند متغیره و ابزار آزمایش چند صفحه ای را ارائه می دهد.

Convert همچنین یک ابزار تقسیم بندی پیشرفته ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کاربران را براساس رفتار تاریخی ، کوکی ها و رویدادهای جاوا اسکریپت تقسیم بندی کنید.

علاوه بر این ، Convert می تواند عملکرد همه آزمایش های شما را با گزارش ترکیبی از معیارهای مختلف ، از نرخ کلیک تغییرات شما تا بازگشت سرمایه ، اندازه گیری کند.

اگر می خواهید از Convert به همراه سایر ابزارهای خود استفاده کنید ، آنها یکپارچه سازی زیادی را با ابزارهای شخص ثالث مانند WordPress ، Shopify و HubSpot ارائه می دهند. Convert برای مشاغل کوچک مناسب است.

قیمت گذاری: شروع از 699 دلار در ماه

10. Adobe Target

آزمایش وب سایت شما مهم است ، اما اگر کانال های دیگری دارید که می خواهید آنها را آزمایش کنید ، چطور؟ Adobe Target به شما کمک می کند دقیقاً همین کار را انجام دهید.

ابزار تست a/b - adobe targetمنبع تصویر

این که آیا می خواهید صفحه اصلی جدید برنامه خود را آزمایش کنید یا می خواهید در سیستم اینترنت اشیاء خود آزمایش کنید ، این ابزار شما را تحت پوشش قرار می دهد.

Adobe Target علاوه بر آزمایش بر روی پلتفرم ها و دستگاه های متعدد ، آزمایش را هم در سمت مشتری و هم در سرور ارائه می دهد و ویژگی های پیشرفته ای را برای تیم های مجرب ارائه می دهد.

قیمت گذاری: بنا به درخواست

11. به صورت پیشرو

در تلاش برای گرفتن رهبری از طریق فرم های خود هستید؟ شاید بازدیدکنندگان درست قبل از رسیدن به مرحله نهایی در حال ترک هستند. یا شاید آنها تا نیمه راه را ترک کنند.

ابزار تست a/b - به صورت سربمنبع تصویر

در هر یک از این موارد ، می خواهید ابزاری مانند Leadformly به شما کمک کند تا به نتیجه برسید. حتی تیم هایی با فرم های تبدیل بالا هنوز هم می توانند از آزمایش فرم های خود سود ببرند ، زیرا ممکن است راه های بیشتری برای افزایش CVR خود بیابند.

قیمت گذاری: شروع از 37 دلار در ماه

نکته ویراستار: این پست در ابتدا در جولای 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

کیت تست نهایی A/B