پادکست اینجاست تا بماند. به گفته Insider Intelligence ، تنها در ایالات متحده بیش از 117 میلیون شنونده پادکست وجود دارد که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است و انتظار می رود این رقم افزایش یابد.
پس چرا بسیاری از مردم به پادکست گوش می دهند؟ 74 درصد از شنوندگان پادکست می گویند برای یادگیری چیزهای جدید ، برنامه های مورد علاقه خود را تنظیم می کنند.
پادکست ها دانش و الهام را در قالب هضم آسان برای موضوعات مختلف ارائه می دهند. اگر تقویت مهارت های خود به عنوان یک بازاریاب در لیست اولویت های شما قرار دارد ، تنظیم پادکست های متمرکز بر بازاریابی می تواند راهی عالی برای اولویت بندی توسعه حرفه ای شما باشد.
من از اعضای تیم محتوای HubSpot پرسیدم که دوست دارند از کدام پادکست ها جدیدترین بازاریابی و کارآفرینی را یاد بگیرند. در اینجا توصیه های آنها برای بهترین پادکست های دیجیتال ، محتوا و بازاریابی وابسته ارائه شده است.
بهترین پادکست های بازاریابی
1. تکان دادن
چرا گوش دهید: تکان دادن یک پادکست هفتگی است که توسط الکسیس گی و برایان کیمل میزبانی می شود. میزبان میزبان هر هفته بحث و گفتگو درباره رهبران تجاری و شرکتهایی را که وضعیت موجود را متزلزل می کنند ، تسهیل می کنند. در هر قسمت ، شما باید دیدگاه یا استراتژی جدیدی را برای حمایت از کار خود بیاموزید.
2. اولین میلیون من
چرا گوش دهید: به دنبال ایده میلیون دلاری خود هستید؟ My First Million را به صف پادکست خود اضافه کنید. میزبان سام پار و شان پوری روندها و فرصت های تجاری را مورد بررسی قرار می دهند و ایده های بالقوه تجاری را روی آنتن می فرستند. اگر در یک خلاقیت خلاق هستید ، My First Million می تواند به الهام بخشیدن به ایده های جدید برای کمپین ها و پیشنهادات کمک کند.
3. iDigress
چرا گوش دهید: اگر به راهبردی احتیاج دارید ، وارد iDigress شوید ، میزبانی Troy Sandidge. تروی تخصصی در یافتن راه حل های خلاقانه برای مشکلات پیچیده دارد ، و شنوندگان را برای استفاده از استراتژی های بازاریابی و کسب و کار بهتر آماده می کند.
4. پادکست بازاریابی Duct Tape
چرا گوش دهید: پادکست Duct Tape Marketing از سال 2005 بینش ها و نکات تخصصی را برای بازاریابان ارائه می دهد. مجری جان جانتش با بازاریابان برتر و رهبران فکری برای نکات روزانه ، تاکتیک ها و منابع الهام بخش برای مشاغل کوچک مصاحبه می کند.
5. بازاریابی ساده ساخته شده است
چرا گوش دهید: بازاریابی برای م beثر بودن نباید پیچیده باشد. پادکست بازاریابی ساخته شده توسط StoryBrand نکات هفتگی را ارائه می دهد تا به بازاریابان کمک کند تا تلاش های خود را برای نتایج بهتر ساده کنند.
6. Go-To Gal with Jaclyn Mellone: بازاریابی آنلاین + طرز فکر برای کارآفرینان زن
چرا گوش دهید: ذهنیت سالم یک ویژگی غیرقابل مذاکره برای بازاریابان و کارآفرینان موفق است. مجری Jaclyn Mellone به همراه مهمانانش به موضوعات مهمی مانند ایجاد یک نام تجاری شخصی ، ایجاد سیستم های بازاریابی موثر و ایجاد مشاغل عادلانه و فراگیر می پردازند.
7. نمایش بازاریابی تجزیه و تحلیل
چرا گوش دهید: در بازاریابی ، داده ها همه چیز هستند. نمایش تجزیه و تحلیل بازاریابی به شنوندگان کمک می کند تا با کار با تجزیه و تحلیل بازاریابی اطمینان بیشتری داشته باشند. در هر قسمت ، مجری آنا شوتکو با بازاریابان و تحلیلگران مصاحبه می کند که چگونه از داده ها برای تصمیم گیری و استراتژی های آگاهانه استفاده می کنند.
8. پادکست نابغه خود را به بازار عرضه کنید
چرا گوش دهید: نیکی نش نویسنده ، سخنران و مربی بازاریابی پشت کتاب و پادکست Market Your Genius است. در قسمت های هفتگی ، نش و مهمانان آموزش های مختصر را با مباحث قابل اجرا به اشتراک می گذارند تا به شنوندگان این امکان را بدهد تا کسب و کار خود را توسعه داده و به مخاطب مناسب برسند.
9. پادکست CMO
چرا گوش دهید: آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید مغز مدیران ارشد بازاریابی را انتخاب کنید؟ خوب ، می توانید با تنظیم پادکست CMO. میزبان هر هفته جیم استنگل ، مدیر ارشد اجرایی Procter & Gamble که کارآفرین شده است ، مکالمات عمیق با CMOs از همه زمینه ها را برای اطلاع رسانی و الهام بخشیدن تسهیل می کند.
10. روش ساکیتا
چرا گوش دهید: ساکیتا هالی ، نویسنده و کارآفرین برنده جایزه ، ترکیبی از قسمت ها و مصاحبه های انفرادی را با خلاقان موفق ، کارآفرینان و متخصصان کسب و کار به اشتراک می گذارد. هر قسمت دارای بینش ملموسی است که شنوندگان می توانند برای مشاغل و مشاغل خود درخواست کنند تا نتایج مثبتی را به دست آورند.
11. Metrics & Chill: پادکست درباره بهبود معیارهای کسب و کار
چرا گوش دهید: پادکست Metrics & Chill توسط Databox جمله “آنچه اندازه گیری می شود انجام می شود” را به سطح کاملاً جدیدی می برد. Metrics & Chill برای شنوندگانی که به دنبال روشهای خلاقانه برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های تجاری هستند ، موارد موردی آموزنده و نکاتی را از نحوه مدیریت داده های شرکت های موفق ارائه می دهد.
12. MarTech
چرا گوش دهید: با پادکست MarTech هماهنگ شوید تا مستقیماً مانند شما از بازاریابان درآمد کسب کنید. در هر قسمت یک بازاریاب مبتکر وجود دارد که چالش ها و پیروزی های شغلی خود را در این زمینه به اشتراک می گذارد. در پایان هر قسمت ، نکات و ترفندهای ملموسی را می شنوید تا شغل خود را به سطح بعدی برسانید.
بهترین پادکست های بازاریابی دیجیتال
1. بازاریابی آنلاین آسان شده است
چرا گوش دهید: بازاریابی آنلاین به آسانی میزبانی شده توسط ایمی پورترفیلد یک پادکست تجاری با رتبه برتر است که استراتژی های بازاریابی دیجیتال را برای صاحبان مشاغل آنلاین پوشش می دهد. پورترفیلد متخصص در گرفتن ایده های بزرگ و تجزیه آنها به مراحل عملی است که شنونده می تواند بلافاصله در تجارت خود اعمال کند.
2. مدرسه بازاریابی
چرا گوش دهید: نیل پاتل و اریک سیو ، کارشناسان بازاریابی دیجیتال ، قسمت های روزانه را با توصیه های قابل اجرا به اشتراک می گذارند. موضوعات تحت پوشش شامل آخرین استراتژی های SEO ، حداکثر جذب در رسانه های اجتماعی و تعیین اهداف معنی دار است.
3. پادکست بازاریابی دیجیتال
چرا گوش دهید: پادکست بازاریابی دیجیتال که توسط Ciaran Rogers و Daniel Rowles میزبانی می شود ، به همان اندازه آموزنده و سرگرم کننده است. با بسیاری از قسمت ها در کمتر از 30 دقیقه ، شنوندگان می توانند اطلاعات زیادی در مورد جدیدترین و بزرگترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال در قالب قابل هضم به دست آورند.
4. Socialette: پادکست بازاریابی آنلاین اندازه نیش
چرا گوش دهید: اگر به دنبال نکاتی سریع هستید که در واقع از آنها استفاده خواهید کرد ، Socialette by Steph Taylor برای شما مناسب است. در هر قسمت ، تیلور به حوزه های مختلف بازاریابی دیجیتال می پردازد تا به سوالات در بالای ذهن هر بازاریاب دیجیتال و کارآفرین آنلاین پاسخ دهد.
بهترین پادکست های بازاریابی محتوا
1. Copyblogger
چرا گوش دهید: اگر از غرق شدن عمیق در بازاریابی محتوا ، بازاریابی ایمیلی ، تبدیل سرنخ و کپی نویسی لذت می برید ، پادکست Copyblogger برای شما مناسب است. تیم استودارت مجری هر هفته با کارشناسان بازاریابی محتوا می نشیند که درس های آموخته شده و اقدامات مفید را برای شنونده به اشتراک می گذارند.
2. پادکست طرفداران اجتماعی
چرا گوش دهید: رسانه های اجتماعی یک جزء دائماً در حال تغییر و در عین حال حیاتی در بسیاری از استراتژی های بازاریابی شرکت است. مزایای اجتماعی شامل استراتژیست های برتر رسانه های اجتماعی است که روندها و تغییرات کلیدی در چشم انداز رسانه های اجتماعی را مورد توجه قرار می دهند تا بازاریابان بتوانند جلوتر از خط مقدم باشند.
3. پادکست بازاریابی قابل اجرا
چرا گوش دهید: پادکست Actionable Marketing یک نمایش هفتگی برای بازاریابانی است که آماده اند آستین بالا بزنند و دست به کار شوند. هر قسمت به گونه ای طراحی شده است که برای بازاریابان در هر مرحله از حرفه خود مختصر و کاربردی باشد.
4. عوامل تغییر: SEO ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی موبایل برای مشاغل کوچک
چرا گوش دهید: عوامل تغییر به شنوندگان کمک می کند تا نحوه استفاده از محتوا را برای پیش روی مشتریان ایده آل خود بیاموزند. میزبان ریچ بروکس با مهمانانی که مشاوره عملی در مورد SEO ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ارائه می دهند مصاحبه می کند.
5. قبیله خود را بسازید | کسب و کار خود را با رسانه های اجتماعی توسعه دهید
چرا گوش دهید: اگرچه عمدتا به دنبال کارآفرینان است ، قبیله خود را بسازید توسط Chalene و Brock Johnson توصیه های ارزشمندی را برای افرادی که به دنبال استفاده از بسترهای آنلاین برای رشد مشاغل هستند ارائه می دهد. موضوعات شامل اصول برندسازی ، جدیدترین استراتژی های هشتگ ، ایده های محتوای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.
6. ترافیک دائمی
چرا گوش دهید: ترافیک دائمی ، تولید شده توسط DigitalMarketer ، همه چیز در مورد جذب سرب و افزایش مخاطب برای مشاغل در هر اندازه است. میزبان رالف برنز و آماندا پاول درباره استراتژی های تبلیغاتی پولی که شرکت ها می توانند برای گسترش دسترسی خود استفاده کنند ، بحث می کنند.
7. پادکست اینفلوئنسر
چرا گوش دهید: پادکست اینفلوئنسر برای کسانی که بر بازاریابی تأثیرگذار تمرکز دارند ، باید گوش کنند. این نمایش بینش ارزشمندی از دنیای بازاریابی تأثیرگذار ارائه می دهد و حکایت های کلیدی برای تأثیرگذاران و بازاریابان به طور یکسان دارد.
8. پادکست بازاریابی رسانه های اجتماعی
چرا گوش دهید: بازاریابی رسانه های اجتماعی توسط مایکل استلزنر ، معاینه کننده رسانه های اجتماعی میزبانی می شود و از سال 2012 منبع ارزشمندی در همه موارد رسانه های اجتماعی بوده است. این پادکست قسمت های هفتگی را طراحی می کند که به بازاریابان کمک می کند تا استراتژی های جدید را بیاموزند و کمپین های بهتری را ارائه دهند.
پادکست های بازاریابی وابسته
1. پادکست درآمد مشاغل آنلاین آنلاین و وبلاگ نویسی
چرا گوش دهید: درآمد غیرفعال هوشمند میزبانی شده توسط پت فلین موضوعات مختلف مربوط به تجارت آنلاین و بازاریابی وابسته را پوشش می دهد. فلین ترکیبی از قسمت های انفرادی و مصاحبه با مهمانان برای پوشش موضوعات مختلف از جمله بازاریابی وابسته به اخلاق را ارائه می دهد تا به شرکت ها و شرکای وابسته آنها در ایجاد درآمد کمک کند.
2. Affiliate Guy
چرا گوش دهید: بازاریابان علاقمند به یادگیری آخرین اخبار بازاریابی وابسته می توانند در The Affiliate Guy که توسط مت مک ویلیامز میزبانی می شود مشترک شوند. این پادکست هفتگی نکات ، اخبار و بینش های مربوط به چگونگی مدیریت بهتر برنامه های وابسته و کمک به وابستگان خود را برای به دست آوردن کمیسیون بیشتر به اشتراک می گذارد.
3. وابسته: پادکست بازاریابی وابسته رسمی ClickBank
چرا گوش دهید: مجریان میزبان توماس مک ماهون و کایل کوستچکا هر دو هفته یکبار برای اشتراک استراتژی های موثر بازاریابی وابسته که در صنایع مختلف کار می کنند ، منتشر می کنند.
Play را فشار دهید
برای بازاریابان آماده گسترش مهارت های خود و یادگیری استراتژی های جدید ، اطلاعات زیادی در انتظار شما است.