3 روشی که بازاریابان از قبل از رکود بالقوه عبور می کنند [Data]

در حالی که اقتصاددانان و سرمایه گذاران در مورد اینکه آیا ما در رکود هستیم یا نه بحث می کنند، 78 درصد از بازاریابان می گویند که در حال حاضر اینجاست.

یک بازاریاب اخبار مربوط به رکود، داده ها و بودجه سال 2023 را بررسی می کند

از آنجایی که بازاریابان معمولاً اولین کسانی هستند که کاهش بودجه را در یک رکود اقتصادی مشاهده می کنند، جای تعجب نیست که آنها در حال حاضر به شدت آسیب دیده اند. همانطور که یک بازاریاب در ما این را خلاصه می کند:

شرکت در حال از دست دادن پول است، مجبور است قیمت‌ها را افزایش دهد و بودجه بازاریابی کمتر است. از آنجایی که قیمت ها بالاتر است و بودجه بازاریابی کمتر است، بازاریابی کافی برای ترافیک و تبدیل های مورد نیاز ما وجود ندارد.

برای کمک به بازاریابان که بدانند تنها نیستند، ما از 300 بازاریاب نظرسنجی کردیم تا بفهمیم دقیقاً چگونه تحت تأثیر رکود قرار گرفته اند.

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت رایگان بازاریابی

در حالی که 47 درصد از بازاریابان گفتند که اقتصاد قبلاً تأثیر منفی بر کار آنها داشته است، ما همچنین برای کشف سه موضوع تأثیر کلیدی که بازاریابان تجربه می‌کنند، عمیق‌تر جستجو کردیم.

در این پست، آن مضامین را برجسته می‌کنیم، نقل قول‌هایی را از بازاریاب‌های ناشناس که شرکت کرده‌اند به اشتراک می‌گذاریم، و منابع یا نکاتی را برای کمک به شما در این زمان ارائه می‌دهیم.

سه اثر بازاریابی ناشی از نگرانی های رکود

1. مصرف کنندگان کمتر هزینه می کنند و احتیاط/احتیاط بیشتری به خرج می دهند:

اگرچه جای تعجب نیست، اما بزرگترین تاثیری که بازاریابان می بینند این است که مصرف کنندگان به دلیل عدم اطمینان هزینه ها را کاهش می دهند. این به خوبی با داده‌هایی که از چندین نظرسنجی نبض مصرف‌کننده در شش ماه گذشته پیدا کرده‌ایم مطابقت دارد.

چگونه رکود بالقوه ما بر عادت های خرج کردن شما تأثیر گذاشته است داده های نظرسنجی جدید: اکثریت هزینه کمتری می کنند

از تورم گرفته تا عدم قطعیت ژئوپلیتیکی و نگرانی های ماندگار COVID-19، مصرف کنندگان به سادگی نمی دانند که از آینده چه انتظاری داشته باشند.

«مردم کمتر هزینه می‌کنند زیرا نمی‌دانند رکود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. در نتیجه، آنها برای محصولات ما هزینه کمتری می‌کنند.» یکی از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی می‌گوید.

بدتر از همه، اکثریت (67٪) از بازاریابان انتظار دارند که رکود بیش از شش ماه طول بکشد و یک سوم انتظار دارند که بیش از یک سال طول بکشد:

بازاریابان انتظار دارند رکود اقتصادی تا چه زمانی ادامه داشته باشد؟

در حالی که ما توپ کریستالی نداریم، مشاوره تخصصی حقوقی یا مالی ارائه نمی کنیم، و احتمالاً نمی توانیم بدانیم که یک رکود تمام عیار در این مرحله چه احساسی یا ظاهری خواهد داشت، مهم است که به یاد داشته باشیم که رکود اغلب اجتناب ناپذیر است. . در حالی که نمی‌توانیم از آنها جلوگیری کنیم، مهم است که به استفاده از منابع معتبر، داده‌ها و کارشناسان فراتر از چند نشریه در زمان تعیین زمان، اگر و چگونه رکود اقتصادی امروزی بر تجارت شما تأثیر بگذارد.

2. تورم همه چیز را در بین مشاغل گرانتر کرده است.

در حالی که مصرف کنندگان در حال عقب نشینی از مخارج خود هستند، تورم کسب و کارها را مجبور می کند تا قیمت ها را افزایش دهند و بودجه را برای چیزهایی که می خرند کاهش دهند تا زنده بمانند.

همانطور که یک بازاریاب در نظرسنجی ما بیان کرد، “قیمت های بالاتر، تامین هزینه های زندگی را دشوار می کند. باید پرداخت‌ها، خریدها و برنامه‌ریزی‌ها را به تعویق بیندازم.»

افزایش قیمت‌های شرکت در حالی که مصرف‌کنندگان در حال خراشیدن هستند، منجر به ناهماهنگی بین دو طرف می‌شود که منجر به ناامیدی هر دو طرف می‌شود.

3. 37 درصد از بازاریابان قبلاً شاهد کاهش بودجه بوده اند.

بازاریابان در نظرسنجی ما می گویند که “برای به دست آوردن نتایج مشابه از شش ماه قبل باید بیشتر هزینه کنند.” در عین حال بودجه آنها نیز کاهش می یابد.یک سوم بازاریابان قبلاً شاهد کاهش بودجه بوده اند

با توجه به اینکه کانال های بازاریابی معمولی آنها نسبت به قبل موثرتر هستند، بازاریابان باید خلاق باشند.

علاوه بر این، از هر سه بازاریاب، یک نفر می‌گوید که رکود اقتصادی تأثیر بیشتری نسبت به COVID-19 بر فعالیت‌های بازاریابی آن‌ها خواهد داشت، در حالی که 33 درصد دیگر می‌گویند که تقریباً همینطور خواهد بود.

یکی از راه‌های جلوتر ماندن از بازی، پیروی از ۸۰ درصد از رهبران معتبر بازاریابی است که در نظرسنجی دیگری که ما انجام دادیم، شرکت کردند و گفتند که قبلاً برای یک رکود برنامه‌ریزی کرده یا برای آن آماده شده‌اند.

اگر یک تیم یا پروژه بزرگی را اجرا می کنید که نیاز به بودجه دارد و برنامه ریزی استراتژیک را برای نتایج مختلف شرکت شروع نکرده اید، در اینجا یک راهنمای مفید ارائه شده است. برای بازاریابان در هر سطحی، ایجاد طرح‌های پشتیبان یا محوری برای نحوه تنظیم محتوا، زمان‌بندی یا سایر جنبه‌های کارتان اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد، می‌تواند ایده خوبی باشد.

بعد چه می شود؟

حالا که چی؟ ما همین نظرسنجی را در داده‌های بعدی در سال آینده اجرا خواهیم کرد و شما را در مورد اینکه چگونه رکود همچنان بر بازاریابان تأثیر می‌گذارد به‌روز خواهیم کرد. در عین حال، می‌توانید نظر مصرف‌کنندگان را در این زمان مرور کنید، از مدیران بازاریابی بینش دریافت کنید، یا با گزارش استراتژی و روندهای بازاریابی 2023 ما، به هر چیز دیگری که در زمینه در حال تغییر سریع ما می‌گذرد، پی ببرید.

سلب مسئولیت: این پست وبلاگ توصیه حقوقی یا مالی برای شما یا شرکت شما برای استفاده در مسیر رکود، رکود اقتصادی، یا هر نوع چشم انداز اقتصادی دیگری نیست. در عوض، اطلاعات پس‌زمینه‌ای را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند تا درک بهتری از نحوه تجربه بازاریابان ناشناس و غیروابسته به HubSpot در حال حاضر داشته باشید.
این اطلاعات مشابه مشاوره حقوقی یا مالی نیست، جایی که یک وکیل قانون را اعمال می کند یا یک کارشناس مالی تخصص خود را در شرایط خاص شما اعمال می کند، بنابراین ما اصرار داریم که در صورت تمایل به مشاوره در مورد خود با یک وکیل یا منابع مالی قابل اعتماد مشورت کنید. تفسیر این اطلاعات یا صحت آن
به طور خلاصه، ممکن است به عنوان مشاوره حقوقی یا به عنوان توصیه ای از درک حقوقی، اقتصادی یا مالی خاصی به این موضوع اعتماد نکنید.

دعوت به اقدام جدید