30+ آمار قابل توجه توییتر که باید در سال 2023 از آنها آگاه باشید

توییتر یکی از محبوب ترین (و قدرتمندترین) شبکه های رسانه اجتماعی است. نحوه استفاده از پلتفرم کاملاً به نحوه استفاده، دنبال کردن، پست کردن و تعامل اعضای آن با آنچه که برایشان اهمیت دارد بستگی دارد. خوشبختانه، آمار جدیدی وجود دارد که تصمیمات بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را قابل مدیریت تر می کند.

بازاریابان به دنبال آمار و نکات توییتر برای استفاده بهتر از پلت فرم رسانه های اجتماعی هستند

بنابراین، امروزه مردم چگونه از توییتر استفاده می کنند؟ کسب و کارها چگونه از توییتر استفاده می کنند؟ و به دلیل حضور شما در توییتر، مردم چقدر با یک برند احساس ارتباط می کنند؟ به قابل توجه‌ترین آمار توییتر که برای سال 2023 پیدا کرده‌ایم نگاه کنید. و اگر در تنگنا هستید، به اطلاعاتی که در زیر نیاز دارید بروید:

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]

آمار توییتر

آمار عمومی توییتر

1. اکثر رهبران جهان و وزارتخانه های خارجه یک حساب کاربری رسمی در توییتر دارند. (دولتمرد)

2. از سال 2023، Twitter.com چهارمین وب سایت پربازدید در جهان است. (وب مشابه)

3. ایالات متحده با 79.6 میلیون کاربر بیشترین تعداد کاربر توییتر را دارد. (تقاضا)

آمار توییتر برای تجارت

4. توییتر در سال 2022 درآمدی معادل 4.4 میلیارد دلار داشت که نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش داشت. (گزارش برنامه اجتماعی 2022)

آمار توییتر برای تجارت: نمودار نوار درآمد سه ماهه

منبع تصویر

5. 7٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی معتقدند که توییتر برای ایجاد یک جامعه فعال در رسانه های اجتماعی موثرترین است، بالاتر از LinkedIn اما کمتر از اینستاگرام با 26٪ موثر است. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)

6. 6 درصد از بازاریابان رسانه های اجتماعی فکر می کنند توییتر بالاترین بازگشت سرمایه را هنگام فروش مستقیم محصولات در برنامه ارائه می دهد. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)

7. اگرچه تنها حدود 17 درصد از کاربران توییتر از ایالات متحده هستند، اما بیش از 50 درصد از درآمد این شرکت را تشکیل می دهد. (گزارش برنامه اجتماعی)

8. سه نوع محتوای برتر که بیشترین بازگشت سرمایه را در رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند عبارتند از محتوای مرتبط، محتوای مد روز (لحظه‌های فرهنگی و اخبار)، و محتوای آموزشی/اطلاعاتی (گزارش روند رسانه‌های اجتماعی)

9. تقریباً 30 میلیون نویسنده رسانه های اجتماعی منحصر به فرد در توییتر به «بررسی ها»، «مشاوره در مورد»، «مزایا و معایب»، «جایگزین ها» و «بهترین گزینه» اشاره کردند و به دنبال منابع معتبرتر اطلاعاتی بودند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)

10. 5% از بازاریابان رسانه های اجتماعی قصد دارند با اینفلوئنسرها/سازندگان در توییتر بیش از سایر پلتفرم های اجتماعی کار کنند. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)

11. میانگین ROI تبلیغات توییتر 40 درصد بیشتر از میانگین بازگشت سرمایه رسانه برای سایر کانال ها است. (بازاریابی توییتر)

12. 66 درصد از برندها در سال 2023 حضور خود را از توییتر تغییر نمی دهند. (تحقیقات HubSpot)

13. سه قالب اصلی که بازاریابان رسانه‌های اجتماعی قصد دارند برای سال 2023 بیشترین سرمایه‌گذاری را روی آن‌ها داشته باشند عبارتند از محتوای کوتاه (TikTok، Reels، و غیره)، ویدئوهای طولانی و اتاق‌های گفتگوی صوتی (مانند فضاهای توییتر) (روندهای رسانه‌های اجتماعی) گزارش)

14. بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است. (گزارش روند رسانه های اجتماعی)

آمار کاربران توییتر

15. کشورهای پیشرو بر اساس تعداد کاربران توییتر در سال 2022 آمریکا، ژاپن و هند بودند. (دولتمرد)

16. توییتر در حال حاضر 237.8 میلیون کاربر فعال روزانه قابل کسب درآمد دارد. (تقاضا)

17. توییتر تا سال 2023 حدود 450 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. (Demandsage)

18. تخمین زده می شود که کاربران فعال ماهانه توییتر تا سال 2028 به 652.23 میلیون نفر برسد. (Demandsage)

19. حدود هفت از هر ده کاربر بزرگسال توییتر در ایالات متحده (69٪) اخبار را در سایت دریافت می کنند. (پيو تحقيقات)

20. 62.9 درصد از کاربران توییتر خود را مرد می دانند که یکی از بالاترین تفاوت های جنسیتی در بین تمام شبکه های اجتماعی است. (Statista، ما اجتماعی هستیم)

آمار کاربران توییتر: اختلاف جنسیتی بالا

منبع تصویر

21. تقریباً نیمی از بزرگسالان آمریکایی که از توییتر استفاده می کنند (49٪) کمتر از پنج توییت در ماه ارسال می کنند. (پیو تحقیق)

22. 59 درصد از توییترهای نادر (که در غیر این صورت “lurkers” نامیده می شود) بین 30 تا 49 سال سن دارند. (پیو تحقیق)

23. اکثر مصرف کنندگان اخبار توییتر در ایالات متحده می گویند استفاده از این پلت فرم باعث افزایش درک آنها از رویدادهای جاری در سال گذشته شده است، اما حدود یک سوم می گویند که سطح استرس آنها را افزایش داده است. (پیو تحقیق)

24. 31 درصد از کاربران ایالات متحده می گویند که محدود کردن دید برخی از پست ها در توییتر یک مشکل بزرگ است و 25 درصد در مورد ممنوعیت کاربران از این پلت فرم نیز همین را می گویند. (پیو تحقیق)

آمار استفاده از توییتر

25. 80 درصد از استفاده از توییتر در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. (گوگل)

26. 55 درصد از کاربران هر روز وارد توییتر می شوند. (Statista)

27. میانگین زمان جهانی توییتر برای هر بازدید تقریباً 10 دقیقه و 32 ثانیه است. (وب مشابه)

28. در سال 2022، ? اشک های شادی و ? چهره با صدای بلند گریه کننده برای محبوب ترین ایموجی های استفاده شده در توییتر گره خورده است. (اموجی پدیا)

آمار فالوورهای توییتر: باراک اوباما بیشترین تعداد فالوور در توییتر را دارد

منبع تصویر

آمار دنبال کنندگان توییتر

29. باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین، با 133.1 میلیون فالوور، با 133.1 میلیون دنبال کننده، پر دنبال کننده ترین حساب توییتر در جهان است، پس از آن ایلان ماسک و سپس جاستین بیبر قرار دارند. (برند واچ)

منبع تصویر

30. NBA و Google بیشترین دنبال‌شده‌ترین حساب‌های تجاری غیر رسانه‌ای در توییتر هستند. فالوورهای آنها به ترتیب 39.9 میلیون و 28.9 میلیون نفر است. (Statista)

31. بیشترین فالوور در توییتر CNN Breaking News (@cnnbrk)، با 58.9 میلیون دنبال کننده است. سی ان ان دو حساب خبری که بیشترین فالوور را در توییتر دارد کنترل می کند. (روزنامه مطبوعاتی)

در مورد آخرین آمار توییتر به روز باشید

توییتر در بحبوحه ظهور پلتفرم‌های اجتماعی و فناوری جدید در حال تطبیق و تغییر است، اما همچنان یک رقیب بزرگ است. بازاریابان رسانه های اجتماعی باید آن را در رادار خود نگه دارند و به استفاده از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف خود ادامه دهند – فقط مطمئن شوید که عاقلانه از آن استفاده می کنید.

یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در مارس 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید