5 ایده دکمه لغو اشتراک ایمیل که می تواند مشترکین را نجات دهد

آیا هرگز آرزو می کنید که بتوانید اشتراک یک مکالمه را لغو کنید؟ به عنوان یک فرد درون گرا ، من اغلب اوقات این کار را می کنم. اگرچه لغو اشتراک در مکالمه با شخص دیگر همیشه ممکن نیست (و به طور بالقوه می تواند بی ادبانه تلقی شود) ، لغو اشتراک ایمیل ها یک رفتار کاملا قابل قبول است.

به عنوان یک مصرف کننده ، دکمه لغو اشتراک می تواند به عنوان یک هدیه از طرف الهی احساس شود وقتی صندوق ورودی شما پر شده است. به عنوان یک بازاریاب ، دکمه لغو اشتراک می تواند بین شما و شما ایستاده باشد بازاریابی ایمیلی اگر لیست شما سریعتر از آنچه می توانید سرنخ های جدیدی را به ارمغان بیاورید ، خارج شود.

اکنون بارگیری کنید: 28 قالب CTA رایگان

با این حال ، لازم نیست از دکمه لغو اشتراک در ایمیل های خود بترسید. در واقع ، وقتی عاقلانه به کار گرفته شود ، دکمه لغو اشتراک می تواند یک ابزار قدرتمند باشد که به شما کمک می کند تا یک لیست ایمیل جذاب از مشتریان ایده آل خود را که آماده و مایل به شنیدن پیام شما هستند ، تنظیم کنید.

بیایید جزئیات و جزئیات دکمه لغو اشتراک ایمیل و نحوه تنظیم آن را به نحوی که به تجارت شما کمک می کند ، شرح دهیم.

دکمه لغو اشتراک چیست؟

یک دکمه لغو اشتراک یک پیوند یا ماژول دکمه است که معمولاً در پایین ایمیل بازاریابی یافت می شود و به مشترکان ایمیل این فرصت را می دهد که با یک کلیک ساده از پیام های آینده صرف نظر کنند.

چرا دکمه لغو اشتراک داشته باشید

می دانم ، ایده ترک مشترکین از لیست شما ممکن است کمی وحشت ایجاد کند ، به خصوص اگر اهداف تهاجمی ایجاد لیست دارید. با این حال ، داشتن دکمه یا پیوند لغو اشتراک می تواند به نفع شما باشد. یکی از مهمترین معیارهای بازاریابی ایمیلی شما باید میزان باز بودن یا درصد افرادی که در لیست شما هستند و ایمیل های شما را باز کرده اند (و احتمالاً آنها را خوانده اند) را اندازه گیری کنید.

اگر تعداد زیادی مشترک دارید که در لیست شما هستند اما نمی خواهند در لیست شما باشند ، این می تواند نرخ باز شدن شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد (و بر نرخ کلیک شما تأثیر منفی بگذارد). اگر مخاطبان شما واقعاً نمی خواهند با ایمیل های شما ارتباط برقرار کنند ، داشتن یک لیست ایمیل بزرگ ارزشمند نیست ، زیرا این می تواند نشان دهد که آنها حتی کمتر احتمال دارد محصولات شما را خریداری کنند.

داشتن یک دکمه لغو اشتراک ، امتناع از ارتباط را برای کسانی که علاقه ای ندارند ، آسان می کند و فضا را برای مشترکین احتمالی که واقعاً به پیام و محصول شما علاقه مند هستند ، آزاد می کند.

آیا باید دکمه لغو اشتراک در ایمیل های خود داشته باشید؟

شاید برای شما این سال پیش آمده باشد: “آیا من دارند آیا در همه ایمیل های من یک دکمه لغو اشتراک وجود دارد؟ “

پاسخ کوتاه بله است ، بله انجام می دهید.

در ایالات متحده ، قانون CAN-SPAM همه مشاغل استفاده کننده از ایمیل را ملزم می کند تا دستورالعمل های روشنی در مورد نحوه انصراف از تمام ارتباطات رایانامه را شامل شوند و این درخواست های انصراف باید توسط قانون احترام گذاشته شود. مشاغلی که قانون CAN-SPAM را نقض می کنند ممکن است برای هرگونه نقض ایمیل با جریمه های سنگینی روبرو شوند ، بنابراین به نفع شماست که مطمئن شوید به مشترکان خود این فرصت را می دهید که در هر ارتباطی که ایمیل ارسال می کنید انصراف دهند.

فراتر از قانون CAN-SPAM ، مواردی نیز وجود دارد مقررات جهانی بازاریابی ایمیلی که برای محافظت از مصرف کنندگان طراحی شده است و اطمینان حاصل می شود که آنها می توانند از ارتباطاتی که دیگر نمی خواهند دریافت کنند ، انصراف دهند. مردم لغو اشتراک در ایمیل ها به دلایل مختلف ، و مهم است که مشاغل به این تصمیم احترام بگذارند.

لغو اشتراک بهترین شیوه ها و اخلاق

حالا بیایید بایدها و نبایدهای لغو اشتراک را پوشش دهیم.

1. مطمئن شوید که دکمه لغو اشتراک شما از زبانی واضح استفاده می کند.

از به کار بردن زبان گیج کننده یا فهمیدن دکمه یا پیوند لغو اشتراک خود اجتناب کنید. انجام این کار می تواند نقض CAN-SPAM باشد. گزینه لغو اشتراک شما باید برای افراد عادی واضح و آسان باشد.

2. گزینه های لغو اشتراک خود را پنهان نکنید و یا دیدن آنها را دشوار نکنید.

دکمه یا پیوند لغو اشتراک شما باید از نظر بصری برای خوانندگان قابل دسترسی باشد. همچنین شرکت هایی که به طور هدفمند پنهان کرده یا ویژگی لغو اشتراک را دشوار می کنند ، ممکن است مشمول جریمه و پیامدهای قانونی شوند ، بنابراین از استفاده از فونت ها یا رنگ هایی که گزینه های لغو اشتراک شما را برای آنها دشوار یا از نظر بصری غیرقابل دسترسی است ، اجتناب کنید.

3. گزینه به روز رسانی تنظیمات برگزیده ایمیل را ارائه دهید.

اگر شما ارائه دهنده خدمات ایمیل به شما این امکان را می دهد که به مشترکان اجازه دهید تنظیمات برگزیده ایمیل خود را به روز کنند. شاید آنها نمی خواهند از همه ارتباطات صرف نظر کنند ، اما ترجیح می دهند پیام هایی در مورد موضوعات خاص دریافت کنند یا مایلند کمتر از شرکت شما بشنوند. انجام این کار می تواند به لغو اشتراک در هنگام افزایش اعتماد به خوانندگان کمک کند.

4- از به کار بردن زبان منفی خودداری کنید.

اگرچه ممکن است هیچ قانونی را نقض نکند ، اما در مواردی که افراد اشتراک خود را لغو می کنند ، زبان بی ادبانه یا ناله ای در مطالب شما وجود داشته باشد و به عنوان یک خاموش کننده بزرگ تلقی شود. به تصمیم مخاطب خود برای لغو اشتراک احترام بگذارید و بر کسانی تمرکز کنید که می خواهند با محتوا و محصولات شما درگیر شوند.

5. برای لغو اشتراک نیازی به ورود ندارید.

در حالت ایده آل ، قابلیت لغو اشتراک باید برای اکثر کاربران یک تا دو کلیک ساده باشد. نیاز به مخاطبین برای بازیابی اطلاعات ورود به سیستم یا ایجاد مراحل لغو اشتراک باعث ایجاد اصطکاک می شود و می تواند منجر به سرخوردگی شود.

6. پیوندهایی به پروفایل رسانه های اجتماعی شرکت خود اضافه کنید.

در حالی که داشتن یک کاربر در لیست ایمیل شما به شما کنترل بیشتری بر زمان و نحوه ارتباط شرکت شما با آنها می دهد ، لغو اشتراک مخاطبین به این معنی نیست که همه آنها با شرکت شما تعامل دارند. اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما دارای پیوندهایی به نمایه های رسانه های اجتماعی شرکت شما باشد تا کاربرانی که ترجیح می دهند با آن سیستم عامل ها در ارتباط باشند ، بتوانند به راحتی آن را دنبال کنند.

نمونه های دکمه لغو اشتراک

به دنبال الهام از لغو اشتراک هستید؟ این گزینه ها را بررسی کنید.

بازاریابی دم

مثال دکمه لغو اشتراک از The Marketing Brew

بازاریابی دم یک خبرنامه ایمیلی توسط The Morning Brew است که بر اخبار و محتوای مربوط به بازاریابی تمرکز دارد. در این پاورقی رایانامه ، مشترکین می توانند تنظیمات برگزیده ایمیل خود را به راحتی ویرایش کنند تا مشخص شود چند وقت یکبار مایل به دریافت ایمیل یا لغو اشتراک کامل آنها هستند.

Hustle

مثال دکمه لغو اشتراک از The Hustle

Hustle، یک شرکت رسانه ای HubSpot ، دارای یک خبرنامه روزانه در زمینه فناوری و تجارت است که در آن خوانندگان می توانند در مورد مسئله آن روز بازخورد لحظه ای ارائه دهند. پاورقی هر ایمیل روزانه دارای یک دکمه لغو اشتراک است که به راحتی قابل درک است و ممکن است خواننده را وادار کند قبل از لغو اشتراک ، دوبار فکر کند.

اسکیم

مثال دکمه لغو اشتراک از The Skimm

Skimm انواع مختلفی از خبرنامه محبوب خود را دارد. این اسکیم پول خبرنامه دارای زبان قابل فهم در پاورقی است تا خوانندگان را قادر سازد تا بر تنظیمات ترجیحی ایمیل خود کنترل داشته باشند. باز هم ، خواننده می تواند ببیند که آنها دارای گزینه های اشتراک هستند که می تواند با نیازهای آنها مطابقت بیشتری داشته باشد و از لغو اشتراک آنها جلوگیری کند.

لاوندری

لغو اشتراک نمونه دکمه از Lavendaire

شرکت محتوای مراقبت از خود و لوازم التحریر لاوندری دارای یک پیام ملایم برای کسانی است که به دنبال لغو اشتراک هستند و بر اهمیت داشتن یک لیست مشارکتی تأکید می کند.

هی دی

مثال دکمه لغو اشتراک از HeyDay

هی دی، شرکتی که خدمات مراقبت از پوست را ارائه می دهد ، یک پیام لغو اشتراک دارد که فوق العاده در مارک تجاری است و منافذ مسدود شده را با صندوق ورودی کامل مقایسه می کند. این نام تجاری همچنین یک مثال عالی در اختیار خوانندگان قرار می دهد تا بتوانند اشتراک خود را تغییر داده یا اشتراک خود را به طور کامل لغو کنند.

وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی می شود ، لغو اشتراک کاربران یک اتفاق طبیعی است. با ساده سازی و تا حد امکان این فرآیند ، می توانید تجربه بهتری برای مخاطبین و نام تجاری خود ایجاد کنید.

فراخوان جدید برای اقدام