7 بهترین ابزار برای فریلنسرها در سال 2021

شما تصمیم گرفته اید که یک فریلنسر شوید. شما رئیس زمان خود ، تجارت و پروژه هایی هستید که برای کار انتخاب می کنید. کارهای زیادی در حال انجام است ، از یافتن مشتریان جدید گرفته تا مدیریت حجم کاری شما. حقیقت این است … شما باید همه کارها را بکنید ، به ویژه هنگامی که تازه شروع می کنید.

برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت خود ، یکی از اولین تصمیمات شما به عنوان یک فریلنسر این است که چگونه فرآیندهای خود را مدیریت کنید – به ویژه فاکتورها ، حسابداری ، مشتریان و پروژه ها.

برای یافتن ، حفظ و دریافت نظرات درخشان از مشتریان ، به روشی کارآمد و مقیاس پذیر نیاز دارید تا در کنار صورتحساب ، حسابداری ، پیگیری زمان و مدیریت مشتری قرار بگیرید. در غیر این صورت ، بسیار آسان است که از وظایف قابل پرداختی که باعث ایجاد مشاغل شما می شود غافل شوید و همیشه در حال پیشرفت باشید.

پس از آزمایش های زیاد ، در اینجا بهترین برنامه های فریلنسر برای مدیریت کسب و کار شما و ارتقاء شغل آزاد خود برای دستیابی به حداکثر نتایج را مشاهده می کنید.

راهنمای کامل بهره وری ما را برای راهنمایی بیشتر در مورد بهبود بهره وری در محل کار اینجا بارگیری کنید.

7 بهترین برنامه برای فریلنسرها در 2021

1. FreeAgent

FreeAgent یک ابزار حسابداری محبوب و همه جانبه است که زمان شما را پیگیری می کند ، پروژه ها را مدیریت می کند ، فاکتورها را ارسال می کند و اظهارنامه مالیاتی شما را آماده می کند. این به ویژه برای مترجمان آزاد و مشاغل کوچک در انگلستان بسیار قدرتمند است.

اگرچه تجربه کاربری FreeAgent کمی قدیمی تر از برخی از برنامه های دیگر برای مترجمان آزاد در این پست است ، اما در طیف وسیعی از موارد استفاده به طور قابل ملاحظه ای خوب کار می کند.

اگر به چندین ارز پرداخت می شوید و از برنامه ای مانند TransferWise برای دریافت و تبدیل پول استفاده می کنید ، FreeAgent راهی آسان برای ساده سازی حسابداری ارائه می دهد. ساده است که مشتریان را با ارز مناسب فاکتور کنید ، سپس پرداخت ها را با آن ارز ثبت کرده و فوراً به ارز خانگی خود نیز تبدیل کنید.

از آنجا که FreeAgent به بسیاری از بانک های محبوب متصل می شود ، افزودن هزینه های انجام شده بر روی کارت ویزیت آسان است. یا ، می توانید CSV هزینه های عمده را وارد کنید.

در داشبورد FreeAgent ، یک مرور کلی از همه معیارهای کلیدی تجارت آزاد شما در یک نگاه وجود دارد:

نرم افزار FreeAgent برای فریلنسرها

FreeAgent وب سایت های جداگانه ای برای انگلستان ، ایالات متحده و سایر نقاط جهان دارد تا مرتبط ترین اطلاعات را به شما ارائه دهد. برای کاربران FreeAgent در بریتانیا ، می توانید از نرم افزار برای تهیه فرم های ارزیابی خود استفاده کرده و جدول زمانی برآورد مالیات خود را در هر زمان از سال مشاهده کنید.

FreeAgent می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • شما در انگلستان مستقر هستید و می خواهید برنامه خود ارزیابی و زمان بندی مالیاتی را در اختیار داشته باشید
  • حقوق شما به چندین ارز پرداخت می شود

2. زیرو

Xero یکی از محبوب ترین سیستم های حسابداری در بازار است که به فریلنسرها راه حل پیشرفته تری برای مدیریت خطوط و حساب های خود ارائه می دهد.

در کنار QuickBooks ، Xero یکی از محبوب ترین ابزارهای حسابداری در بازار است. این بسیار کاربرپسند ، زیبا طراحی شده است و برای مترجمان آزاد که قصد دارند در چند سال آینده تجارت خود را توسعه دهند ، بسیار مناسب است. هر زمان که برای قدرت بیشتر از Xero آماده شدید ، می توانید به برنامه بعدی بروید.

Xero بر روی صرفه جویی در وقت شما به عنوان یک فریلنسر متمرکز شده است-اتصال مستقیم به بانک شما ، ایجاد و پیگیری سریع فاکتورها و ادغام با برنامه های تجاری مورد علاقه شما. با استفاده از ابزار ضبط داده Hubdoc و ابزار ورود خودکار Xero ، می توانید شلوغی کاغذبازی را کاهش داده و حتی زمان بیشتری را ذخیره کنید.

به عنوان یک فریلنسر ، می توانید بین سه برنامه Xero یکی را انتخاب کنید: زودهنگام (9 دلار در ماه) ، در حال رشد (30 دلار در ماه) و استقرار یافته (60 دلار در ماه). با این حال ، ما گران ترین از این سه طبقه را پیشنهاد می کنیم-طرح استقرار شده-زیرا این تنها برنامه ای است که شامل ویژگی های چند ارز ، ردیابی زمان و هزینه پروژه است.

Xero برای فریلنسرها

Xero همچنین برای مشاغل آزاد با مشاغل خرده فروشی در حال رشد بسیار ارزشمند است. پلت فرم حسابداری به طور یکپارچه با برنامه های تجارت الکترونیک برجسته برای معاملات نقطه فروش (مانند Square) ، موجودی (مانند CIN7) و همچنین سیستم های پرداخت مانند Stripe و PayPal ارتباط برقرار می کند.

Xero می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • شما می خواهید ادغام قوی بومی با سایر برنامه های مورد علاقه خود داشته باشید
  • شما می خواهید برای تراکنش های بانکی ، فوراً آشتی کنید
  • شما ادغام برنامه های خرده فروشی را می خواهید
  • شما یک حسابدار دارید که شریک Xero است

3. QuickBooks مشاغل آزاد

QuickBooks رهبر بازار نرم افزار حسابداری است و برای بسیاری از مشاغل کوچک مناسب است ، اگرچه مترجمان آزاد به سختی می توانند برنامه ای مناسب بیابند.

اگر از شما بخواهم یک نرم افزار حسابداری نام ببرید ، احتمال زیادی وجود دارد که QuickBooks به ذهن شما برسد. با QuickBooks Self-Employed ، فریلنسرها می توانند به برنامه ای سبک تر از محبوب ترین محصولات مبتنی بر ابر (QuickBooks Online) دسترسی داشته باشند.

با این حال ، QuickBooks Self-Employed محدودیت های خود را دارد. اگرچه می توانید فاکتورهای ساده را ارسال و پیگیری کنید ، مسافت پیموده شده و هزینه های شخصی و تجاری را جدا کنید ، اما محدودیت زیادی برای سفارشی سازی وجود دارد و قابلیت ردیابی زمان در این طرح وجود ندارد. برای این کار ، باید به جای آن یک طرح QuickBooks Online را برای مشاغل کوچک انتخاب کنید.

QuickBooks مشاغل آزاد برای مترجمان آزاد

هنگامی که یک طرح QuickBooks را انتخاب می کنید ، مشاغل آزاد شما در مقیاس بزرگ قرار می گیرد: می توانید برنامه ها و محصولات را هر زمان که نیاز دارید تغییر دهید.

اگر می خواهید طیف گسترده ای از ادغام و مجموعه ویژگی های جامع را انتخاب کنید ، QuickBooks نیز یکی از بهترین انتخاب های شما است.

QuickBooks می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • شما در حال برنامه ریزی برای توسعه تجارت آزاد خود در چند سال آینده یا تبدیل شدن به یک آژانس هستید
  • شما می خواهید ادغام قوی بومی با سایر برنامه های مورد علاقه خود داشته باشید
  • شما خواهان آشتی فوری بانک هستید
  • شما یک حسابدار دارید که شریک QuickBooks است

4. کوسن

Cushion به منظور ارائه دید روشن تری از حجم کار و در دسترس بودن مترجمان آزاد ، جریان نقدینگی را بهبود می بخشد در حالی که فاکتورهای قوی و ویژگی های ردیابی زمان را ارائه می دهد.

Cushion وعده “آرامش خاطر برای کارگران آزاد” ، ارائه UX زیبا و ویژگی های منحصر به فرد برای جلوگیری از انجام کارهای زیاد. به راحتی می توان حجم کار ، درآمد ، هزینه ها و فاکتورهای آینده را تجسم کرد ، بنابراین فریلنسرها می توانند وضعیت مالی خود را زودتر پیش بینی کنند.

برنامه بالشتک برای مترجمان آزاد برای پیش بینی درآمد

جایی که کوسن می درخشد به عنوان یک برنامه برای آزادکاران است تا در حجم کار خود قرار بگیرند ، جریان نقدینگی را بهبود بخشند و تعادل ارزشمندی پیدا کنند. همچنین ردیابی زمان و فاکتور مشتریان با برنامه بسیار آسان است.

برنامه کوسن برای فریلنسرها برای جلوگیری از رزرو بیش از حد

با این حال ، برای مدیریت نیازهای اصلی حسابداری مانند جمع آوری هزینه ها و درآمد سال مالیاتی ، باید از برنامه دیگری استفاده کنید. کوسن به راحتی با FreeAgent ، FreshBooks و Xero ادغام می شود تا این کار را فعال کند.

Cushion می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • در حال حاضر نیازی به نرم افزار حسابداری جامع ندارید یا سیستم دیگری دارید که با Cushion همگام سازی می شود (FreshBooks ، FreeAgent یا Xero)
  • هدف شما این است که دید واضح تری از حجم کار خود داشته باشید و از انجام کارهای زیاد خودداری کنید

5. FreshBooks

FreshBooks به عنوان یک راه حل کوچک همه کاره برای حسابداری و صورتحساب کسب و کار ، یک نرم افزار ساده اما قدرتمند برای فریلنسرها و کارآفرینان است.

FreshBooks دارای مجموعه ای عالی از ویژگی ها است ، در حالی که هنوز استفاده از آن ساده نیست. برای برنامه 15 دلار در ماه Lite ، فاکتورهای نامحدود سفارشی ، هزینه ها ، ردیابی زمان ، تخمین ها ، پرداخت های آنلاین کارت و نقل و انتقالات بانکی دریافت می کنید. شما همچنین گزارشات بصیرتی از زمان مالیات دریافت می کنید.

با برنامه Plus (از 25 دلار در ماه) ، می توانید اتوماسیون بیشتری به مشاغل آزاد خود اضافه کنید ، مانند یادآوری برنامه های دیرکرد پرداخت ، فاکتورهای مکرر و هزینه های دیرکرد. همچنین می توانید به نگهدارنده های مشتری دسترسی داشته باشید. برنامه Premium برای مشاغل رو به رشد است که نیاز به مدیریت حداکثر 500 مشتری دارند.

نرم افزار FreshBooks برای فریلنسرها

FreshBooks می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • شما به قابلیت ردیابی زمان با قیمت پایین نیاز دارید
  • شما فاکتورها ، تخمین ها و پرداخت های کارت نامحدود می خواهید
  • شما سادگی و سهولت استفاده را در اولویت قرار می دهید

6. AND.CO

AND.CO یک ابزار قدرتمند همه جانبه برای فریلنسرها برای مدیریت و توسعه تجارت خود است. این پلتفرم در سال 2018 توسط Fiverr خریداری شد.

AND.CO برای فریلنسرهایی که تازه شروع به کار کرده اند بسیار مناسب است. بیش از 300،000 مشاغل که خود را “برنامه ای برای اداره مشاغل یا استودیوی آزاد” خود می دانند ، از AND.CO برای ارسال پیشنهادات ، فاکتور به مشتریان ، دریافت دستمزد و مدیریت زمان ، هزینه ها و وظایف خود استفاده می کنند.

AND.CO که پس از خریداری Fiverr در سال 2018 ، “برای همیشه رایگان” لقب گرفت ، برنامه خود را تغییر داد و برنامه های پولی را معرفی کرد. شما هنوز می توانید با برنامه رایگان آن شروع کنید ، اما این فقط از یک مشتری فعال پشتیبانی می کند – که نمی تواند آن را قطع کند. برای اکثر مشاغل مستقل

با 18 دلار در ماه ، می توانید مشتریان نامحدود را مدیریت کنید ، مارک تجاری AND.CO را حذف کنید ، قراردادها را ویرایش کنید و 2.9٪ + 30 سنت برای پرداخت های آنلاین بپردازید. همچنین می توانید تا شش حساب بانکی را متصل کنید تا زمان پرداخت فاکتورها را پیگیری کنید.

نرم افزار AND.CO برای فریلنسرها

AND.CO با سایر برنامه های مستقل مورد علاقه شما ، از جمله Mailchimp ، Spotify و Stripe ، هماهنگ می شود.

نکته اضافی: برای دریافت ارزش بیشتر از AND.CO چه مشتری باشید چه نباشید ، دوره صوتی The Six Figure Freelancer را بصورت رایگان گوش دهید. AND.CO میکروفون را برای متخصصان برجسته ای باز می کند که فرمول های موفقیت خود را در شروع ، رشد و حفظ مشاغل مستقل شش رقمی به اشتراک می گذارند.

AND.CO می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • شما می خواهید مشتریان نامحدود را مدیریت کنید
  • نیازی به ویژگی های حسابداری پیشرفته ندارید
  • شما یک تجربه کاربری ساده می خواهید

7. حسابداری موج

نرم افزار مالی که به مترجمان آزاد بیشترین ارزش را با کمترین قیمت ارائه می دهد – برای شروع به بودجه دقیقاً صفر نیاز دارید.

Wave به دلایلی یک ابزار بسیار محبوب برای مترجمان آزاد است – رایگان است. این نرم افزار مالی برای کارآفرینان ویژگی های اصلی حسابداری ، صورتحساب و اسکن رسید را ارائه می دهد تا بتوانید مشاغل آزاد خود را به یک کار خوب تبدیل کنید. در صورت نیاز می توانید برای دسترسی به پرداخت های آنلاین به ازای هر استفاده پرداخت کنید.

در اینجا نمایی از ادغام Wave با Stripe برای ردیابی جریان نقدینگی ، سود و زیان و فاکتورهای معوق آمده است:

Wave Accounting ادغام با Stripe

Wave می تواند بهترین نرم افزار فریلنسر برای شما باشد اگر:

  • بودجه شما محدود است و به دنبال یک برنامه رایگان برای مدیریت مشاغل آزاد خود هستید
  • تمرکز شما بر صورتحساب ، حسابداری اساسی و اسکن رسید است
  • نیازی نیست مسافت پیموده شده ، زمان یا موجودی را ردیابی کنید

آیا می خواهید فرایندهای خود را حتی بیشتر ساده کنید؟ یک راه حل همگام سازی داده های دو طرفه باعث می شود داده ها آزادانه به جاهای مناسب در تجارت کوچک شما منتقل شوند ، از ابزار مدیریت مستقل شما گرفته تا ارائه دهنده بازاریابی ایمیل و CRM.

مرا به پروژه ها ببر