8 هک برای کارآمدتر ساختن آژانس دیجیتال شما

هرچه کارهای قابل پرداخت بیشتری انجام دهید ، نمایندگی شما پول بیشتری به دست می آورد. هرچه زمان کمتری را صرف امور مدیریتی و غیرقابل پرداخت کنید، بیشتر می توانید برای کارهای ارزشمند مشتری صرف کنید.

بهره وری برابر با سودآوری است. اما گفتن مولد آسان‌تر از انجام آن است، به‌ویژه وقتی آژانس خود را مقیاس‌بندی می‌کنید.

برای کمک به شما، در اینجا برخی از هک‌های بهره‌وری مورد علاقه ما برای آژانس‌های دیجیتال آورده شده است تا کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند، خواه آژانس شما از بازاریابی دیجیتال، SEO، طراحی وب یا سایر مهارت‌هایی که به یک تجارت تبدیل کرده‌اید، درآمد کسب کند.

راهنمای کامل بهره وری ما را برای راهنمایی بیشتر در مورد بهبود بهره وری در محل کار اینجا بارگیری کنید.

چگونه می توان نمایندگی های دیجیتال را پربارتر کرد

1. وظایفی را که شخص دیگری می تواند بهتر انجام دهد محول کنید.

بسیاری از آژانس ها اینگونه شروع می کنند: شما یک مشاور تنها هستید که از مهارت های خود درآمد کسب می کنید و تجارت خوب است. در واقع، شما کار زیادی را وارد می‌کنید که نمی‌توانید خودتان را تحویل بگیرید. یا باید مشتریان را رد کنید یا به صورت ناپایدار خود را بیش از حد تحت فشار قرار دهید. اما سرانجام ، تصمیم می گیرید با استخدام شخص دیگری حجم کار را تقسیم کنید. به زودی، شما یک آژانس دیجیتال را راه اندازی می کنید.

توانایی تفویض اختیار برای هر کسب و کاری بسیار مهم است – چه استخدام آن چند کارمند اول یا دانستن اینکه بعداً چه چیزی را برون سپاری کنید. یکی از بهترین نکات بهره وری برای آژانس ها: اگر یک کار زمان بر است و نیازی به مهارت تیم شما برای انجام خوب آن ندارد ، شخص دیگری را برای انجام آن پیدا کنیدبه پلتفرم هایی مانند Fiverr و Upwork برون سپاری را آسان تر از همیشه می کنند.

2. از کشش قیمت به نفع خود استفاده کنید.

این یک نکته بهره وری نیست – اما به آژانس شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کند. این ساده ترین ترفند در کتاب است: افزایش نرخ.

به عنوان یک کسب و کار در مراحل اولیه با جریان مداوم مشتریان خوشحال ، شما باید قیمت های خود را به طور منظم-تقریباً هر شش ماه ، افزایش دهید. این به دلیل مفهوم اقتصادی کشش قیمت است.

یک قوطی کوکاکولا یک محصول کشسان است: اگر یک مغازه دار قیمت های خود را بی دلیل افزایش دهد، مشتریان آن را نمی خرند. آنها به جای آن چیز دیگری دریافت می کنند ، مانند قوطی پپسی.

اما کار آژانس شما یک محصول با ارزش است: بیشتر کشش ندارد. اگر مشتریان شما از کار شما ارزش می گیرند ، وقتی قیمت خود را افزایش دهید ، آنها را ترک نمی کنند.

با این حال، هنگام افزایش نرخ‌های خود باید مراقب باشید – و باید مطمئن باشید که ارزش آن را برای پشتیبان‌گیری ارائه می‌دهید – اما بهترین مشتریان شما احتمالاً برای ادامه کار با شما پول بیشتری می‌پردازند. به طور کلی قبل از اطلاع رسانی به مشتریان فعلی ، آزمایش آب با مشتریان جدید راحت تر است.

3. زمان تمرکز را مشخص کنید.

با هجوم اعلان های Slack از خواب بیدار می شوید. لپ تاپ را باز می کنید و ایمیل ها وارد می شوند. سپس تلفن شروع به زنگ زدن می کند. چگونه می توانید با تمام این اتفاقات روی کاری که برای آن پول پرداخت می کنید تمرکز کنید؟

پاسخ: با تمرکز و عمد. ایجاد یک آژانس سودآور و سودآور با مشتریانی که شما را دوست دارند نیاز به تمرکز زیادی دارد. این بدان معناست که پشت رایانه بنشینید ، اعلان ها را خاموش کنید و روی مهمترین کار تمرکز کنید تا انجام شود. بدون چک کردن لینکدین، بدون بررسی ایمیل فقط در صورت، بدون روشن نگه داشتن Slack در پس زمینه.

تمرکز جدی ، بدون زرق و برق و بی رحمانه سلاح مخفی شما در برابر رقابت است – و این چیزی است که می تواند سود بیشتری را به دنبال داشته باشد.

4. بدانید که دوبرابر کردن تیم شما نتیجه را دو چندان نمی کند.

وقتی افراد بیشتری را استخدام می کنید ، این احتمال وجود دارد که بهره وری شما رکود یا کاهش یابد – حداقل در ابتدا. این حتی می تواند برای سود شما نیز صدق کند.

کوچک ماندن یک ارزش دارد ، همانطور که پل جارویس در کتاب خود جشن می گیرد Company of One: چرا کوچک ماندن چیز بزرگ بعدی برای تجارت است – وقتی کسب و کار شما کوچکتر است ، چابک تر است. معمولاً برای هر کارمند نیز پربارتر است.

اگر تصمیم گرفته اید آژانس خود را افزایش دهید، این کار را با پذیرش کامل انجام دهید که فرهنگ و بهره وری تیم شما را تغییر می دهد. از جهات مختلف برای بهتر شدن ، اما با برخی ضررها نیز.

5. مشخص کنید که نتایج شما از کجا آمده است.

احتمالاً در مورد اصل پارتو یا قانون 20/80 شنیده اید. این نشان می دهد که 80 of نتایج از 20 of کار حاصل می شود.

در آژانس دیجیتالی شما ، ممکن است این بدان معنا باشد که 80 درصد از سود شما از 20 درصد پروژه های شما حاصل می شود. 80 درصد از دردسرها و سردردهای شما می تواند از 20 درصد مشتریان شما باشد. 80 درصد از کار شما احتمالاً در 20 درصد از روز شما اتفاق می افتد.

برای بهره وری بیشتر آژانس دیجیتالی خود ، 20٪ را مورد بررسی قرار دهید – پروژه ها ، مشتریان و زمان نتایج از آنجا و از طرف دیگر ، جایی که مشکلات ظاهر می شوند. کسب و کار خود را مجدداً تنظیم کنید تا فضا برای کارهای بیشتر مفید باشد.

6. ابزارهایی را انتخاب کنید که صورت حساب و پرداخت ها را تسریع می کند.

پایان ماه می گذرد ، شما کارهای زیادی انجام داده اید ، مشتریان شما خوشحال هستند و همه چیز باید در جهان خوب باشد. اما شما باید فاکتورهای خود را ارسال کنید.

گفتن دستمزد آسان تر از انجام آن است. ارسال فاکتورها می تواند یکی از زمان برترین بخش های کار آژانس شما باشد، به خصوص اگر نرم افزار صورتحساب خوبی در کنار خود نداشته باشید.

ابزارهایی را بیابید که زمان و صورتحساب های شما را ردیابی می کنند تا دقیقا بدانید چه چیزی را باید شارژ کنید. بهترین پلتفرم‌ها باید ایجاد فاکتور با اطلاعات مناسب برای هر مشتری، از جمله آدرس، ارز و جزئیات پرداخت را آسان کنند.

برخی از بهترین ابزارهای صورتحساب و حسابداری برای آژانس های دیجیتال عبارتند از:

  • Quickbooks آنلاین: معتبرترین نرم افزار مالی موجود در بازار ، اگرچه می تواند برای سازمانهای کوچک که می خواهند کارها را ساده نگه دارند بسیار پیچیده باشد. ردیابی زمان از 40 دلار در ماه در طرح Essentials در دسترس است.
  • کتابهای تازه: Freshbooks که برای فریلنسرها و مشاغل بسیار کوچک بهینه شده است، می تواند برای آژانس های کوچکتر نیز مناسب باشد. این قابلیت ردیابی زمان داخلی و ادغام با ارائه دهندگان حقوق و دستمزد را ارائه می دهد.
  • Xero: در نقطه شیرین بین پیچیده و ساده ، Xero برای استفاده زیبا و افزودنی قدرتمندی برای آژانس های دیجیتال است.

7. وقتی در موقعیتی هستید که مشتریان بد را رد می کنید ، این کار را انجام دهید.

به عنوان یک آژانس دیجیتال، ممکن است احساس کنید که قرار نیست کار را رد کنید. این یک افسانه کامل است سودآورترین و سودآورترین آژانس ها به کارهایی که برای آنها مناسب نیست ، نه می گویند. ممکن است مدتی طول بکشد تا نمایندگی شما در موقعیتی قرار گیرد که بتوانید نه گفتن را بپردازید ، اما وقتی از مشتریان ناامید نیستید ، باید این کار را انجام دهید. مراقب باشید:

  • مشتریانی مناسب که نمی دانید برای خدمات دهی خوب تلاش می کنید
  • مشتریانی که کار با آنها یک کابوس است-یا قبلاً با آنها کار کرده اید ، یا می توانید علائم روایت کننده را ببینید
  • مشتریانی که از پرداخت نرخ های معمول شما امتناع می ورزند و بر تخفیف پافشاری می کنند

8. داده های تماس خود را در بین برنامه ها همگام سازی کنید.

با گذشت زمان، داده های آژانس شما در مورد مشتریان گذشته، حال و آینده می تواند به سرعت سرکش شود – و شما به اندازه کافی بدون نیاز به غربال کردن آن را دارید.

برای کمک به کنترل امور ، بین برنامه های خود همگام سازی دو طرفه ایجاد کنید تا داده های شما در همه ابزارهای نمایندگی شما ، از جمله CRM ، Helpdesk ، ابزار حسابداری و سیستم بازاریابی ایمیلی به خوبی پخش شوند.

مرا به پروژه ها ببر