9 راه برای اطمینان بیشتر از اطلاعات تجاری

داده های کسب و کار شما منبع حیاتی است که در سازمان شما جریان دارد. جریانهای کاری خودکار را تأمین می کند ، هر بار که تلفن زنگ می زند ، داستان کامل را به خدمات مشتری می دهد و تصمیم گیری را مطلع می کند.

حتی مشاغل کوچک می توانند با بهینه سازی داده های سازمان خود و ایجاد فرایندهایی برای به کار انداختن ، از ظهور داده های بزرگ سود ببرند. به گفته Experian ، از هر ده کسب و کار هشت نفر معتقدند که داده ها یکی از با ارزش ترین دارایی های آنها است.

وقتی داده های کسب و کار شما قابل اعتماد و دقیق باشد ، حرکت بی وقفه ای انجام می شود. اما وقتی خطاها ، تکراری و علامت سوال ظاهر می شوند … خیلی زیبا نیست. هنگامی که نمی توانید به داده های کسب و کار خود اعتماد کنید ، مشکلات به سرعت در همه زمینه های سازمان شما بوجود می آیند و تکثیر می شوند.

Kissmetrics به اشتراک می گذارد ، مشاغل به دلیل کیفیت پایین داده ها تا 20 درصد از درآمد خود را از دست می دهند. در سال 2013 ، HBR همچنین در مورد تأثیر موج دار بودن داده های غیرقابل اعتماد به عنوان بخشی از “مشکل اعتبار داده” صحبت کرد:

“وقتی داده ها غیرقابل اعتماد هستند ، مدیران به سرعت ایمان خود را نسبت به آنها از دست می دهند و از تصمیم خود ، برای هدایت شرکت های خود و اجرای استراتژی به شهود خود باز می گردند. به عنوان مثال ، آنها برای رد پیامدهای مهم و غیرمعمول ناشی از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ بسیار بیشتر مستعد هستند. . “

برای به دست آوردن بهترین نتایج به عنوان یک سازمان مبتنی بر داده ، در اینجا برخی از بهترین شیوه ها برای تقویت پایه ها و قابل اعتمادترین داده های کسب و کار شما وجود دارد.CRM رایگان HubSpot را هم اکنون دریافت کنید

9 راه برای اصلاح داده های غیرقابل اعتماد و افزایش دقت

1. پایه های داده خود را بهبود بخشید.

Experian می گوید: بدهی داده-هزینه ناشی از مدیریت ضعیف داده ها در یک تجارت-یک مشکل مهم برای بسیاری از سازمان ها است و 36٪ از مشاغل می گویند که سواد داده ها برای اثبات آینده سازمان آنها بسیار مهم است.

قابل اعتمادتر شدن داده های کسب و کار شما فقط با جادو اتفاق نمی افتد: به چارچوب ها ، فرایندهای قوی و محل کار با سواد داده نیاز دارد. در اولین سفر تجاری خود تا حد ممکن اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را دارید:

  • یک سیستم CRM قوی برای متمرکز کردن تمام اطلاعات تماس
  • فرآیندهای سازماندهی و تقسیم بندی داده ها
  • ادغام بین برنامه ها
  • برنامه های سواد اطلاعاتی رسمی برای آموزش تیم شما در نظر گرفته شده است
  • یک استراتژی واضح در مورد نحوه استفاده و نگهداری از داده های جمع آوری شده

ضرب المثل قدیمی را به خاطر بسپارید: بهترین زمان برای کاشت درخت 20 سال پیش بود ، دومین زمان مناسب اکنون است. نظم دادن به داده های شما نیز همینطور است!

2. نگاه کنید که داده های جدید از کجا آمده است.

درست مانند داده های معتبر ، داده های کثیف و غیرقابل اعتماد نیز به طور تصادفی اتفاق نمی افتند. همیشه منبعی هست برای اطمینان بیشتر از اطلاعات کسب و کار خود ، مسیر را به جایی که داده ها از آنجا آمده اند ، دنبال کنید.

چگونه داده ها به CRM شما اضافه می شود؟ آیا فرم هایی یا واردات دستی وجود دارد که باعث می شود داده های بد پایگاه داده شما را به هم بریزند؟ آیا اعضای تیم مختلف داده های متناقض را به روش های مختلف به چندین برنامه وارد می کنند؟

3. بهینه سازی فرم ها و کانال های جمع آوری داده ها.

هنگامی که نحوه ورود داده های جدید به برنامه های خود را مشخص کردید ، کمی زمان صرف کنید تا این کانال های جمع آوری داده ها را بهینه کنید.

برای جمع آوری داده های معتبر و معتبر ، مطمئن شوید که این عوامل برای هر قطعه ای از داده هایی که جمع آوری می کنید صادق است:

  • در واقع شما باید داده ها را جمع آوری کنید
  • شما آن را در قالب سازگار و استاندارد بین برنامه ها جمع آوری می کنید
  • شما مجوز واضحی برای جمع آوری آن بر اساس مقررات حفاظت از داده ها دارید
  • این برنامه در یک برنامه مناسب با هدف مناسب ذخیره و سازماندهی می شود

4. تجزیه سیلوهای داده.

دستورالعمل داده های غیرقابل اعتماد داشتن سیلوهای داده است. سیلو داده مجموعه ای از داده ها است که یک بخش به آن دسترسی دارد اما بخش دیگری به آن دسترسی ندارد.

آثار منفی سیلوهای داده ها برای عملکرد و بهره وری هر سازمانی خبر بدی است: این موارد شامل عدم شفافیت ، کارایی ، همکاری و اعتماد است.

برای حذف سیلوهای داده ، از CRM مرکزی بین بخش ها استفاده کنید ، داده ها را بین برنامه های موجود در پشته فناوری خود متصل کنید و بر ایجاد فرهنگ همکاری بین بخش ها تمرکز کنید.

5. داده های خود را تقسیم بندی کنید.

داده های تجاری خوب سازماندهی شده ، به شرکت شما ارزش می افزاید و با اجازه صریح کاربران جمع آوری می شود. برای سازماندهی بیشتر داده های خود ، تقسیم بندی دوست شماست.

تقسیم بندی می تواند مانند برچسب ها ، برچسب ها ، لیست اعضا ، گروه ها یا سایر ویژگی ها باشد که اطلاعات بیشتری در مورد هر مخاطب به شما می دهد و پایگاه داده شما را به دسته های مشخص ترجیحات ، جمعیت شناسی ، سابقه خرید و موارد دیگر تقسیم می کند.

هنگامی که داده های خود را با استفاده از iPaaS (بستر یکپارچه سازی به عنوان سرویس) بین برنامه ها ادغام می کنید ، می توانید بر اساس بخش های خود همگام سازی کرده و داده های مناسب را به دو طریق بین برنامه های خود متصل کنید.

6. پایگاه های داده خود را تمیز کنید.

برای اطمینان بیشتر از اطلاعات کسب و کار خود ، هرچه سریعتر هرگونه داده کثیف را پاک کنید. این به معنی رفع یا حذف موارد زیر است:

  • داده های نادرست
  • داده های قدیمی
  • داده های تکراری

با توجه به SiriusDecisions ، به طور متوسط ​​برای جلوگیری از تکراری حدود 1 دلار ، برای اصلاح یک نسخه تکراری 10 دلار و در صورت عدم درمان 100 دلار برای ذخیره یک نسخه تکراری هزینه می شود.

برای جلوگیری از تکراری و دیگر داده های بد ، استانداردهای گسترده ای را برای ورود و نگهداری داده ها در شرکت ایجاد کنید ، سپس داده ها را از دقیق ترین منبع با سایر برنامه های خود همگام سازی کرده و یک نمای کلی از پایگاه داده خود ایجاد کنید. همچنین تنظیم و مستندسازی فرآیندها برای استانداردسازی و تأیید داده های جدید بسیار ارزشمند است.

7. برنامه های خود را برای ادغام داده ها متصل کنید.

م effectiveثرترین استراتژی های مدیریت داده ، داده ها را بین برنامه ها متصل می کند. با این کار سیلوهای داده حذف می شود ، یک نمای یکپارچه از همه داده های شما ایجاد می شود و به محض تغییر هر چیزی داده های به روز در مکان های مناسب همگام سازی می شوند.

ساده ترین راه برای دستیابی به کیفیت یکپارچه سازی داده ها ، راه حل iPaaS با کد صفر است که نقاط بین همه برنامه های اصلی تجاری شما ، از CRM تا سیستم بازاریابی ایمیلی و نرم افزار پشتیبانی مشتری را متصل می کند.

قابلیت همگام سازی مخاطبین با iPaaS

8. داشبوردهای گزارش دهی قابل دسترسی ایجاد کنید.

به جای پنهان کردن اطلاعات خود در داشبوردهای خصوصی ، آنها را برای افراد مناسب در تیم خود شفاف کنید. برای بسیاری از KPI ها ، این بدان معناست که کل تیم شما.

سازمانهایی که م dataثرترین و معتبرترین داده ها را دارند معمولاً تعداد محدودی از KPI های تأثیرگذار را انتخاب می کنند و اینها را در داخل تیم بسیار قابل مشاهده می کنند.

این نه تنها به سرمایه گذاری تیم شما در شرکت ، تیم و عملکرد فردی کمک می کند ، بلکه شانس افزایش خطاها و مغایرت ها در داده های شما را نیز افزایش می دهد. *معتبرترین داده ها چشم به آن دارند. *

9. تعمیر و نگهداری منظم را برنامه ریزی کنید.

حفظ کیفیت داده ها در کسب و کار شما یک کار یک بار نیست: نیاز به نگهداری مداوم ، پاکسازی و بهینه سازی دارد. اگر سازمان شما یک مدیر عملیات اختصاصی دارد ، بخشی از نقش شغلی آنها می تواند نظارت و بهینه سازی کیفیت داده ها باشد. اما در هر صورت ، ارزش این را دارد که یکپارچگی داده ها و سواد بخشی از DNA شرکت شما باشد-یا بخشی از نقش روزانه هر یک از اعضای تیم.

این بدان معناست که پایه ها برای ورود داده های سالم به سازمان شما و پاکسازی منظم ، در کنار فرآیندهای رفع مشکلات و خودکارسازی ادغام ایجاد شود.

با بهینه سازی قابلیت اطمینان داده ها ، می توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت شما می تواند دقیق ترین نتایج و بینش ها را از پایگاه داده شما هم در حال حاضر و هم در خط پایین دریافت کند زیرا اهمیت یکپارچگی داده ها افزایش می یابد.

با همگام سازی خودکار دو طرفه بین برنامه ها از جمله CRM و ابزار بازاریابی ایمیل ، شما در بهترین موقعیت برای مدیریت جامع داده های خود ، انجام چک های منظم سلامتی و ایجاد نمای 360 درجه ای به روز شده از داده های مشتری خود هستید.نرم افزار crm رایگان