iOS 15 اپل چگونه می تواند بر بازاریابان ایمیل تأثیر بگذارد

به عنوان یکی از بازاریابان ایمیل HubSpot Blog ، یکی از معیارهای کلیدی که برای اندازه گیری موفقیت ایمیل استفاده می کنم نرخ باز است.

هنگامی که نرخ باز شدن بالا باشد ، نشان می دهد که موضوع مورد نظر شما کار خود را برای جذب خوانندگان انجام داده است ، شما در جذاب ترین زمان از روز ایمیل ارسال می کنید ، یا مشترکان شما مشتاقانه منتظر دریافت محتوای شما در صندوق ورودی خود هستند. وقتی کم است ، نشان می دهد که مشترکان ایمیل شما حتی محتوای شما را نمی خوانند.

اما ، در حال حاضر ، نحوه استفاده بازاریابان ایمیل از نرخ های باز می تواند همین ماه با ویژگی های محرمانه ورودی اپل در iOS 15 تغییر کند.

در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن ، این شرکت اعلام کرد تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید حریم خصوصی iOS 15 را شامل می شود:

  • حفاظت از حریم خصوصی نامه (رایگان): بر اساس گزارش های Litmus ، کسانی که دارای دسترسی زودهنگام به iOS 15و سایر روزنامه نگاران فناوری ، Apple Mail به کاربران اجازه می دهد تا از ویژگی های محرمانه بودن ایمیل استفاده کنند که آدرس IP را مخفی می کند و اشخاص ثالث را از ردیابی ایمیل های باز شده یا سایر داده های IP منع می کند.
  • iCloud+ (اشتراک): یک اشتراک iCloud با ویژگی های اضافی حریم خصوصی از جمله ویژگی خصوصی خصوصی رله مانند VPN ، که مانع از ردیابی سایت هایی می شود که کاربران Safari را انتخاب کرده اند و به کاربران اجازه می دهد تا به وب سایت هایی که اطلاعات را برای آنها ارسال می کنند ، پیگیری کنند.
  • پنهان کردن ایمیل من (در iCloud+): ویژگی پوشاندن آدرس ایمیل که کاربران را قادر می سازد آدرس ایمیل “جعلی” به سایت ها بدهند. در حالی که ایمیل های تبلیغاتی ارسال شده از مارک تجاری به آدرس جعلی همچنان به صندوق ورودی فرد ارسال می شود و نباید بر ارتباطات مهم تأثیر بگذارد ، مارک ها نمی توانند آدرس واقعی شخص را ببینند مگر اینکه مخاطب آن را به اشتراک بگذارد.

در حالی که ویژگی های پولی ممکن است تأثیر زیادی برای بازاریابان ایجاد نکند ، زیرا کاربران را مجبور به خرید خدمات می کنند ، اما ویژگی خصوصی حریم خصوصی Apple Mail قبلاً در جامعه بازاریابی سروصدایی ایجاد کرده است.

تا کنون ، تنها چیزی که اپل در مورد این ویژگی گفته است این است: “در برنامه Mail ، محافظت از حریم خصوصی ایمیل ، فرستندگان را از استفاده از پیکسل های نامرئی برای جمع آوری اطلاعات در مورد کاربر منع می کند. ویژگی جدید به کاربران کمک می کند تا از ارسال کننده ها هنگام باز کردن یک ایمیل و ماسک جلوگیری کنند. آدرس IP آنها ، بنابراین نمی توان آن را به سایر فعالیت های آنلاین پیوند داد یا برای تعیین مکان آنها استفاده کرد. “

اگرچه اپل به صراحت نگفته است که آیا محافظت از حریم خصوصی نامه یک ویژگی انتخابی یا خودکار است ، برخی از آزمایشکنندگان iOS تصاویری را به اشتراک گذاشته اند که نشان می دهد برنامه Mail از آنها می خواهد هنگام ورود به برنامه محافظت از حریم خصوصی ایمیل را فعال کنند:

صفحه مجوز ایمیل Apple ios

منبع تصویر

در این مرحله ، کارشناسان بازاریابی می گویند این ویژگی می تواند به طور خاص بر ردیابی نرخ باز و آزمایش A/B مبتنی بر ایمیل تأثیر بگذارد.

اگرچه این حرکت ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما تعجب آور نیست زیرا از روند توسعه حریم خصوصی اینترنت از غول های فناوری پیروی می کند. اخیراً ، به روزرسانی iOS 14.5 اپل ، ردیابی برنامه های تلفن همراه را محدود کرده و از کاربران خواسته است هنگام بازکردن یک برنامه پس از بارگیری ، از اشتراک گذاری اطلاعات خودداری کنند. در همین حال ، گوگل در حال ایجاد جعبه ایمنی حریم خصوصی خود است در حالی که تبلیغ کنندگان و بازاریابان را برای حذف فوری کوکی های شخص ثالث توسط Chrome در سال 2022 آماده می کند.

هنگامی که صحبت از محورهای iOS 15 اپل می شود ، بازاریابان نه تنها شگفت زده نیستند ، بلکه بسیاری – از جمله اعضای تیم HubSpot – معتقدند این یک تغییر مثبت برای تجربه کاربر خواهد بود.

“از ابتدای راه اندازی ، HubSpot بی وقفه بر کمک به مشاغل با نحوه بازاریابی و فروش آنها با شیوه خرید و خرید مردم تمرکز کرده است. ویل دکری ، مدیر محصول کمپین های گروه HubSpot می گوید ، بنیانگذاران ما فلسفه بازاریابی ورودی را در اوایل دهه 2000 توسعه دادند و حرکات اپل تنها به تقویت این روند کمک می کند.

دکری می گوید: “خریداران باید مسئولیت داده هایی را که به اشتراک می گذارند بر عهده داشته باشند نه فروشندگان. و شرکت های بزرگ نباید به دنبال ایجاد بازارهایی برای ردیابی و فروش داده های شخصی باشند و به آنها مزیت اطلاعاتی نسبت به مشاغل کوچکتر بدهد.”

“این بدان معناست که هر یک از شرکت های بزرگ ، کوچک باید در ایجاد روابط قابل اعتماد با مخاطبان خود بهتر و بهتر شوند ، و حق یادگیری خود و آنچه که به آن علاقه دارند را به دست آورند.”

“آنچه در مورد مردم امروز صادق است این است که آنها خواهان حفظ حریم خصوصی و شخصی سازی هستند. آنها هنوز محتواهای هدفمند و پیام هایی را که با علایق آنها صحبت می کند ، می خواهند. با توجه به تغییرات اپل ، بازاریابان ایمیل به احتمال زیاد باید بیشتر بر ایجاد محتوای قابل توجهی تمرکز کنند که مخاطبان آنها را به اقدام وادار می کند ، در مقابل آزمایش سرفصل ها فقط برای اینکه ببینند آیا می توانند کلیک کنند. “

“شخصی سازی از بین نمی رود. بهینه سازی تبدیل از بین نمی رود. آزمایش A/B از بین نمی رود. اما هر یک از این موارد باید بیشتر بر ایجاد روابط عمیق تر و اقدامات معنی دار تمرکز کنند. “

اگرچه محور ردیابی باز اخیر اپل می تواند برای کاربران iOS که مایل به احساس امنیت بیشتر هستند عالی باشد ، اما می دانیم که بازاریابان ایمیل هنوز سوالات زیادی دارند.

برای کمک به بازاریابان ایمیل برای کنترل تغییرات احتمالی ، در اینجا چند نکته و استراتژی وجود دارد که تیم ها می توانند با نزدیک شدن به راه اندازی iOS 15 در نظر بگیرند.

برای بارگیری دفترچه راهنمای رایگان ما که حاوی خبرنامه های ایمیل مورد علاقه ما است ، اینجا را کلیک کنید.

بازاریابان ایمیل چگونه می توانند از تغییرات خصوصی حریم خصوصی اپل استفاده کنند

1. به دنبال به روزرسانی های Apple ادامه دهید.

اگرچه ویژگی های iOS 15 اپل در حال راه اندازی است ، هنوز چیزهای زیادی در مورد نحوه تأثیر آن بر شیوه های کار با ایمیل وجود دارد.

همانطور که این ویژگی همچنان در حال گسترش است ، تیم محصول ایمیل HubSpot در حال بررسی تغییر و بررسی راه حل ها در صورت تأثیر عمده نرخ باز خواهد بود.

“در تیم محصولات ایمیل HubSpot ، ما زمان می بریم تا بررسی کنیم که بهترین مراحل بعدی برای مشتریان ما چیست. در این چشم انداز ایمیل که همیشه در حال تحول است ، اولویت ما حمایت از بازاریابان ما در ادامه ایجاد ایمیل های بسیار تأثیرگذار و بیشترین ارزش از ابزار ایمیل ما خواهد بود. “

با توجه به اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی های جدید و نحوه تأثیر آنها بر تجزیه و تحلیل ایمیل HubSpot ، ما همچنان این پست را با اطلاعات بیشتر و پیوندهایی به منابع مفید به روز می کنیم تا از آن مطلع شوید.

2. به یاد داشته باشید ، این تغییر بر همه خوانندگان ایمیل تأثیر نمی گذارد.

اگرچه دستگاه های تلفن همراه Apple Mail و Apple بیش از 35 درصد از سهم بازار ارائه دهندگان ایمیل را در سطح جهان تشکیل می دهند ، اما Google ، Outlook و سایر ارائه دهندگان ایمیل اقدامات حریم خصوصی مشابهی را اعلام نکرده اند ، این بدان معناست که داده های باز و IP آنها همچنان می تواند اطلاعات ردیابی محکمی برای بازاریابان ایمیل

در حالی که باید مراقب باشید که سایر شرکت ها ، مانند Google یا مایکروسافت ، می توانند از حریم خصوصی ایمیل پیروی کنند ، مهم است که به خاطر داشته باشید که در حال حاضر هنوز داده های باز از آنها دریافت خواهید کرد و هنوز می توانید در مورد موفقیت بازشدن قضاوت کنید. از این ارائه دهندگان ایمیل

3. تنظیم اهداف با نرخ باز را در نظر بگیرید.

اگرچه نرخ های باز به زودی از بین نمی روند ، اما تعداد زیادی از مخاطبان ایمیل ممکن است غیرقابل ردیابی شوند. به همین دلیل ، ممکن است لازم باشد اهداف نرخ باز خود را پایین بیاورید یا محوری کنید تا تعیین کنید نرخ های باز جدید پایین ، متوسط ​​و بالا چقدر است.

اگر اهداف شما توسط مدیری بالاتر از شما تعیین شده باشد ، مهم است که میزان باز شده کاربران iOS را بررسی کرده و به آنها اطلاع دهید تا به مدیر و تیم شما در تخمین نحوه تغییر آنها پس از عرضه کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید نرخ باز کردن ایمیل خود را برای یک ماه یا بیشتر پس از انتشار در نظر بگیرید تا ببینید که میانگین های جدید بر اساس داده های سخت چگونه به نظر می رسند.

4. از سایر داده های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

در حالی که نرخ باز یک KPI بازاریابی کلیدی ایمیل در بسیاری از شرکت ها است ، مطمئناً این تنها داده ای نیست که می توانید برای تعیین موفقیت آمیز بودن محتوای ایمیل خود استفاده کنید. در حقیقت ، هنگام ارسال ایمیل های HubSpot Blog ، نرخ باز شدن تنها یکی از معیارهای بسیاری است که من به آن توجه می کنم. در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که من قصد دارم به آنها ادامه دهم ، حتی اگر نرخ باز تحت تأثیر قرار گیرد:

  • کلیک ها و نرخ کلیک: اگر پیوندهای مربوط به محتوا ، مانند وبلاگ ها ، صفحات محصول و پیشنهادات را در ایمیل به اشتراک می گذارید ، تعداد کلیک و نرخ کلیک شما به شما اطلاعاتی در مورد تعداد یا تعداد دفعاتی که خوانندگان ایمیل با محتوای شما درگیر شده و روی آن کلیک کرده اند ، می دهد. کلیک های زیاد یا کلیک های زیاد می تواند نشان دهد که محتوای شما بسیار جذاب بوده است ، در حالی که کلیک های پایین تر یا کلیک ها می تواند نشان دهد که خوانندگان علاقه چندانی به ایمیل شما ندارند.
  • ترافیک سایت شما: با استفاده از نرم افزاری مانند HubSpot یا استفاده از URL های ردیابی ، می توانید میزان ترافیک وب سایت شما را از طریق یک ایمیل مشخص کنید – یا اینکه کدام قسمت از محتوا بیشترین بازدیدکننده را به سایت شما ارسال کرده است. در نهایت ، اگر سعی می کنید مخاطبان خود را افزایش دهید ، مردم را به خرید وادار کنید یا قصد افزایش بارگیری پیشنهادات را دارید ، باید افراد را به وب سایت خود بفرستید. ترافیک ایمیل خوب نشان می دهد که شما با موفقیت بازدیدکنندگان را به جایی که باید با محتوای شما نیاز دارند ، می رسانید.
  • نقشه های کلیک: بسیاری از ارائه دهندگان ایمیل ، مانند HubSpot ، به شما این امکان را می دهند که ببینید کدام افراد بیشترین یا حداقل محتوای ایمیل را کلیک کرده اند. این می تواند به شما کمک کند ببینید کدام محتوای ایمیل شما بیشتر و حداقل قابل کلیک بود ،
  • لغو اشتراک نرخ ها: در حالی که این موارد معمولاً تفاوت چندانی ندارند ، نرخ لغو اشتراک زیاد می تواند نشان دهد که جنبه ای از استراتژی ایمیل شما (مانند محتوایی که ارسال کرده اید یا تعداد ایمیل ها) باعث شده است که تعداد مخاطبان بیشتری را از حد معمول از دست بدهید. در همین حال ، نرخ لغو اشتراک به طور مداوم پایین نشان می دهد که همچنان به حفظ یا حتی جذب مشترکان ادامه می دهید.
  • نظرسنجی یا ایمیل پرسونای شخصی: به غیر از معیارهایی که می توانید از بستر بازاریابی ایمیلی خود کسب کنید ، می توانید از استراتژی های دیگر مانند نظرسنجی یا نظرسنجی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علایق مشترکان خود ، آنچه که آنها دوست دارند بیشتر ببینند و در کجا می توانید محتوای خود را بهبود بخشید ، استفاده کنید.

علاوه بر استفاده از KPI هایی که کمتر تحت تأثیر تغییرات اپل قرار می گیرند ، همچنین می توانید از ابزارهای ایمیل یا گزارشات معیار استفاده کنید تا ببینید نرخ ایمیل شما در مقایسه با سایر مارک های صنعت شما چگونه است.

به عنوان مثال ، کاربران HubSpot می توانند از HubSpot’s Health Health Tool برای مقایسه نرخ باز کردن ، کلیک کردن ، لغو اشتراک و پرش شما در برابر معیارهای ما استفاده کنند.

توسعه محتوای خود برای دنیای خصوصی تر

اعلامیه اپل تنها محور حریم خصوصی نیست که بر بازاریابان دیجیتال تأثیر گذاشته است – و در سال 2021 – مطمئناً آخرین مورد نخواهد بود.

اگرچه ممکن است جهان به گونه ای در حال تغییر باشد که برای بازاریابان دیجیتالی و ایمیل چالش هایی ایجاد کند ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید استراتژی خود را برای دیدار با مخاطبین یا مخاطبین در جایی که آنها هستند ادامه دهید.

در حالی که نرخ های باز قطعا مهم هستند ، راه های زیادی وجود دارد که می توانید مشترکان ایمیل خود را بشناسید ، از KPI ها یاد بگیرید و به ایجاد محتوای عالی برای آنها ادامه دهید.

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تغییر ایمیل یا ابزارهای ایمیل HubSpot هستید؟ این پست انجمن HubSpot را بررسی کنید.

دعوت جدید برای اقدام