ساعات کاری: کتابخانه همه روزه به جز روزهای تعطیل بین ساعت 8 صبح تا نیمه شب باز است. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر این کتابخانه نظارت دارد. ایستگاه شوش شرقی در 200 متری کتابخانه، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس واقع در محله شوش است. شوش نزدیکترین ایستگاه مترو است که 22 کیلومتر با کتابخانه فاصله دارد. برای ادامه مسیر می توانید از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید. کتابخانه سرای قیامدشت یکی دیگر از کتابخانه های محلی این منطقه است. علاقه مندان به فرهنگ و کتاب می توانند امکانات مناسبی را در این کتابخانه بیابند.
کتابخانه آنلاین
می توانید از تصاویر زیر به عنوان الهام بخش برای کتابخانه خانگی خود استفاده کنید. یکی از این تصاویر، در صورت اثبات، کتابخانه ای از خانه های باشکوه با اشکال و اندازه های مختلف را نشان می دهد. در صفحات بعدی تعدادی از کتابخانه های خانگی مورد علاقه ما به عنوان الهام بخش برای شما آورده شده است.ما امیدواریم که هنگام برنامه ریزی یک زمان عالی در خانه، آنها را مفید بیابید! اگر یکی از این تصاویر ثابت شود، این کتابخانه از خانه های باشکوه، اشکال و اندازه های زیادی دارد.
برای انجام یک پیش‌بینی شاد، زنان مجبور بودند دو ساعت را در اتاق فال مادام بگذرانند و به دهان او خیره شوند تا بدانند چه چیزی آنها را خوشحال می‌کند. در حالی که او زنی صادق بود، هیچ یک از اینها برایش مهم نبود. هر نگاهش به او می گفت که بیکموست است. علاوه بر این، پس از اینکه فالگیر، فال او را به مادام گفت، زنان به مادام پول دادند و آنها خوشحال یا ناراضی از اتاق بیرون رفتند. مادرم فالگیر نبود. به گفته او، خداوند ثروت ما را گرفته است. صبح که سر کار رفته بود، شب خسته به خانه برگشت و فرصتی برای انجام این کارها نداشت.
اما مسلمانان به ویژه شیعیان از استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای کمک به ترویج فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ تلاوت غفلت کرده اند. این حوزه تنوع بسیار محدودی از محصولات را تولید می کند. علیرغم توسعه سریع فضای مجازی، نرم افزارهای کمی برای مطالعه تولید می شود و چندان نگران کننده نیست. موضوعی که در اینجا مطرح می شود، نگرانی های جدی را برای متولیان امر ایجاد می کند. تألیف ناصر مکارم شیرازی، ترجمه قرآن کریم. رویکرد به بلاغت؛ترجمه محمد دشتی. امام جمعه، طیبه. آموزش در عصر اطلاعات. فصلنامه فناوری آموزشی، نوامبر 2003، ش.
در طی این مقاله با یکی از مهم ترین مکان های فرهنگی ایران آشنا شدید. توصیه می کنیم در صورت علاقه مندی به آثار ادبی ایران و جهان از این کتابخانه دیدن کنید. سایت راه آسمان یکی از معتبرترین بسترهای آنلاین برای گردشگران ایرانی و خارجی است. برای اطلاعات جامع از مقاصد گردشگری جهان در این سایت کاوش کنید و از مقالات کاربردی و مفید آن استفاده کنید. آیا تا به حال از کتابخانه ایران مال دیدن کرده اید؟ آیا محبوبیت این کتابخانه است که آن را تا این حد محبوب کرده است؟ هنگام بازدید از این سایت فرهنگی، احساسات و تجربیات عملی خود را با ما در میان بگذارید.
پیاده روی، دویدن و ورزش در اینجا مجاز است. مردم معمولا در روزهای تعطیل برای صرف صبحانه به پشت بام تهران می روند و از آفتاب لذت می برند. جاذبه های بام تهران شامل کوهنوردی، تماشای آبشار، زیپ لاین، کلوپ تیراندازی، اتاق اسکیپ، اتاق فرار و تله کابین است.همه این فعالیت ها برای شما هیجان انگیز و دیدنی است. با گشت و گذار در پشت بام تهران از شلوغی یک روز شلوغ دور شوید.چند ساعتی را در محیطی آرام و جذاب سپری کنید. برای بازدید از پشت بام های تهران از بزرگراه چمران حرکت کنید تا به خیابان یمن برسید، سپس خیابان یمن را از زیر پل پارک وی تا خیابان ولنجیک دنبال کنید.
در هفته اول بهمن ماه، نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی سالانه کتاب ایران که اردیبهشت ماه هر سال در مصلی تهران برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. از این رو نود و نهمین نمایشگاه کتاب امسال مجازی خواهد بود. نمایشگاه کتاب مجازی تهران در هیچ سایتی غیر از این نمایشگاه نمایندگی ندارد. بنابراین مراقب فیشینگ و فعالیت مجرمان سایبری و مجرمان سایبری که از طریق پیامک مشترکین را به سایت های جعلی یا شخصی هدایت می کنند، باشید. تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصت مناسبی است تا فرهنگ نشر کشور سیستم و روش فروش را تغییر دهد. بازاریابی، تبلیغات و توزیع کتاب.
کتابخانه الکترونیکی رایگان
قدیمی ترین نسخه این مجموعه مربوط به جزوات قرآن کریم به خط کوفی است و شاخص ترین این نسخه ها التفهیم ابوریحان بیرونی مربوط به سال 538 هجری قمری و نسخه خطی کشتی تبریز است که در سال 721 هجری قمری نوشته شده است. . پایگاه داده کتابخانه شامل تمام نسخه های موجود فهرست نویسی شده و در دسترس مشتریان است. تلاش های زیادی برای احیاء، معرفی، تهیه نمایه های جدید و تجدید چاپ فهرست های نسخه های خطی قدیمی و همچنین بهبود دسترسی به این نسخه ها صورت گرفته است. در این راستا ساخت تصاویر دیجیتالی این نسخه از فعالیت های مهم است. یک دهه پیش تولید تصاویر دیجیتال سیاه و سفید نیز به این اقدام اضافه شد که از سال 1330 در قالب میکروفیلم آغاز شد.
کتابخانه مجازی دانشگاه تهران