راهنمای کامل سئوی املاک و مستغلات

به آخرین باری که قصد خرید چیزی را داشتید فکر کنید. سفر شما احتمالاً از همان جایی شروع شده است که همه افراد دیگر شروع شده اند: یک جستجوی سریع در گوگل.

سئوی املاک و مستغلات در عمل برای کمک به فروش خانه

→ اکنون دانلود کنید: بسته شروع SEO [Free Kit]

خرید خانه هم فرقی نمی کند. انجمن ملی ملکی گزارش داد که 97 درصد از خریداران حداقل یک بار در طول جستجوی خود از اینترنت استفاده کرده اند که حدود نیمی از آنها خانه ای را که آنلاین پیدا کرده اند خریداری کرده اند. فقط داشتن یک وب سایت بخشی از بازی این روزها برای مشاوران املاک است.

اگر در بازار رقابتی هستید، داشتن یک وب سایت ممکن است کافی نباشد. برای مشاورین املاک که به دنبال به حداکثر رساندن نتایج هستند، باید انرژی بیشتری را برای جذب خریداران از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنید.

برای یک مرور کلی از اینکه چگونه سئو می تواند وب سایت املاک و مستغلات شما را ارتقا دهد به خواندن ادامه دهید.

فهرست مطالب

سئوی املاک چیست؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو روشی برای برچسب زدن، سازماندهی و ارائه اطلاعات در صفحات وب سایت شما است تا موتورهای جستجو بهتر بتوانند موضوع آنها را درک کنند.

به این ترتیب، گوگل به احتمال زیاد صفحه وب شما را به عنوان یک پاسخ بالقوه به سؤال جستجوگر همراه با چهار اصل کلیدی معروف به EEAT (تجربه، تخصص، اختیار، اعتماد) می دهد.

برای سئوی وب سایت املاک و مستغلات، همان اصول اعمال می شود، اما روی عباراتی که خریداران خانه به دنبال آن خواهند بود تمرکز کنید. اینها “کلمات کلیدی” در نظر گرفته می شوند که شما در صفحات وب خود قرار می دهید تا در نتایج جستجو بالاتر یا “رتبه” بهتر ظاهر شوند.

بهبود استراتژی سئوی شما شامل تمرکز بر روی پرس و جوهای جستجوی محلی و خاص تر برای اطمینان از نتایج هدفمندتر، به روز رسانی پس زمینه وب سایت شما به طوری که اطلاعات لازم برای موتورهای جستجو وجود داشته باشد و درک مشتریان بالقوه به دنبال آن هستند.

مزایای سئوی املاک و مستغلات

بازاریابی سئو املاک و مستغلات، مزایای سئوی املاک و مستغلات.  جذب خریداران و لیست های بیشتر  مزایای سئوی املاک و مستغلات  افزایش آگاهی از برند.  کاهش کانال های پولی  سئو

سئو یک راه حل سریع یا یک استراتژی یکبار مصرف نیست، بلکه یک تلاش مداوم و مداوم است.

ممکن است نیاز به کمی تلاش بیشتر و تعهد طولانی مدت داشته باشد، اما در نهایت پاداش آن ارزش آن را خواهد داشت. مزایای دید اضافی می تواند شامل موارد زیر باشد.

جذب خریداران و لیست های بیشتر

یافتن وب سایت شما راحت تر باعث می شود خریداران و فروشندگان بیشتر آن را ببینند. این به فهرست های بیشتر، خریداران بیشتر و کسب و کار پر رونق املاک و مستغلات ترجمه می شود.

افزایش آگاهی از برند

با تمرکز بر موضوعاتی که خریداران شما به دنبال آن هستند، می توانید اعتبار کسب و کار املاک و مستغلات خود را با نشان دادن تخصص خود افزایش دهید.

به این ترتیب، حتی اگر جستجوگر در حال حاضر در بازار نباشد، شما شانس بیشتری خواهید داشت تا کسی باشید که در زمانی که هستند با او تماس می گیرند.

کاهش کانال های پولی

یکی دیگر از مزایای بزرگ سئو این است که مقدار پولی را که صرف ایجاد ترافیک از طریق تبلیغات جستجوی پولی یا شبکه های رسانه های اجتماعی می کنید، کاهش می دهد. در واقع، طبق یک مطالعه Forrester، سرمایه گذاری در SEO می تواند ROI به 12X داشته باشد.

هرچه بیشتر برای سئو هزینه کنید، هزینه کمتری برای کانال های پولی باید بپردازید و نتایج به مرور زمان ترکیب می شوند.

سئو “همیشه فعال” است

به طور مشابه، با سرمایه گذاری در استراتژی سئو، همیشه می توانید ترافیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید، صرف نظر از اینکه آیا در تبلیغات دیجیتال نیز سرمایه گذاری می کنید.

به این ترتیب، وب سایت شما همیشه می تواند خریدار یا فروشنده بعدی شما را جذب کند.

شروع کار با سئوی املاک و مستغلات

سئو سایت املاک و مستغلات، ساخت یک استراتژی سئوی املاک و مستغلات.  انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی  ساختن یک استراتژی سئوی املاک و مستغلات.  وب سایت خود را بهینه کنید  روی سئو فنی تمرکز کنید.  نظارت بر پیشرفت

برای تکرار، سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت در کسب و کار شما است. مهمترین مرحله شروع است.

در اینجا موارد اصلی وجود دارد که باید بلافاصله پس از اصلاح استراتژی سئو خود به آنها رسیدگی کنید.

1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید.

تحقیق کلمات کلیدی اولین، اما اغلب مهم‌ترین مرحله در بهبود استراتژی سئوی املاک و مستغلات است. این کار با درک این موضوع شروع می‌شود که چگونه اغلب خریداران برای عبارات خاص جستجو می‌کنند، چند شرکت دیگر برای آن عبارات رقابت می‌کنند و عوامل دیگر.

به عنوان مثال، عبارت کلیدی «خانه برای فروش» احتمالاً بسیار رقابتی است و همه برای آن در نتایج جستجوی املاک رقابت می کنند.

همانطور که عبارات جستجوی خاص تری را اضافه می کنید یا کلمات کلیدی طولانی را هدف می گیرید، مانند “خانه های فروشی در چلمزفورد، MA”، ممکن است بتوانید رتبه وب سایت خود را بالاتر ببرید اگر گوگل وب سایت شما را بهترین پاسخ به این موضوع بداند. پرس و جو جستجوگر

نکته حرفه ای: هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، استفاده از ابزار SEO، مانند Semrush یا Arel=”noopener” target=”_blank” hrefs را در نظر بگیرید. این برنامه ها اطلاعاتی در مورد دشواری کلمات کلیدی و حجم جستجو ارائه می دهند. سپس می توانید کلمات کلیدی را برای وب سایت خود بهتر هدف قرار دهید.

2. وب سایت خود را بهینه کنید.

در حالی که الگوریتم گوگل همچنان هوشمندتر می شود، اما هنوز به کمک نیاز دارد تا بفهمد دقیقاً یک صفحه در مورد چیست.

همانطور که وب سایت خود را به روز می کنید، به نحوه سازماندهی صفحات خود با استفاده از تگ های هدر، توضیحات متا و سایر جزئیات دقت کنید.

هنگامی که تعداد بیشتری از کلمات کلیدی شناسایی شده را در مرحله اول وارد کردید، محتوای بیشتری را به سایت خود اضافه کنید. این ممکن است شامل راه اندازی یک وبلاگ، افزودن محتوای ویدیویی، یا داشتن تصاویر و اینفوگرافیک های مربوط به خرید خانه در منطقه شما باشد.

همه این انواع محتوا تصویر واضح تری را برای موتور جستجو فراهم می کند تا بفهمد وب سایت شما در مورد چیست.

نکته حرفه ای: آیا در وبلاگ نویسی تازه وارد هستید؟ دستیار محتوای HubSpot از قدرت هوش مصنوعی برای آسان کردن نوشتن استفاده می کند. می‌توانید از برنامه بخواهید متنی را تولید کند، یک طرح کلی برای دنبال کردن شما ایجاد کند، یا نوشته‌های موجود خود را دوباره بیان کنید.

3. تمرکز بر سئو فنی.

سئو فقط نوشتن محتوای بیشتر و ترکیب کلمات کلیدی تا حد امکان نیست. سئوی فنی به تمام عناصر پشت صحنه ای اطلاق می شود که موتورهای جستجو می خزند و فهرست می کنند. این می تواند شامل بهینه سازی سایت، سرعت صفحه و سازگاری با موبایل باشد.

شما باید مطمئن شوید که تصاویر شما بهینه شده اند و صفحات شما ساختار یافته اند تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای آنها را درک کنند.

نکته حرفه ای: اگر در زمینه سئوی فنی تازه کار هستید، این دوره آموزشی از HubSpot Academy می تواند به شما در ایجاد پایه و اساس مناسب کمک کند.

4. نظارت بر پیشرفت.

طبق clearscope.io، رتبه بندی در بین 10 نتیجه برتر گوگل ممکن است از یک تا شش ماه و بالاتر از 12 طول بکشد. با استفاده از پلتفرم تجزیه و تحلیل خود، می خواهید تغییراتی را که ایجاد کرده اید پیگیری کنید و نحوه تغییر رتبه خود را در طول زمان نظارت کنید.

همانطور که استراتژی سئوی خود را اصلاح می‌کنید، باید افزوده‌ها و به‌روزرسانی‌های وب‌سایت خود را با اهدافی که می‌خواهید به آنها برسید، هماهنگ کنید، خواه افزایش آگاهی از برند، تماس بیشتر خریداران خانه با شما، یا افزایش تعداد فهرست‌های موجود در زرادخانه‌تان.

بهترین روش ها برای سئوی املاک و مستغلات

بهترین شیوه های بازاریابی املاک سئو: راه اندازی یک وبلاگ.  توضیحات متا را به روز نگه دارید.  روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید.  برای وب سایت خود بک لینک دریافت کنید.

سئو یک رشته گسترده و دائما در حال تغییر است. همچنین هر چه بیشتر در آن غوطه ور شوید، می تواند بسیار فنی شود.

خوشبختانه، شما می توانید با اتخاذ این بهترین شیوه ها، بیشتر مزایای استراتژی سئو املاک و مستغلات خود را به دست آورید.

یک وبلاگ راه اندازی کنید.

اکثر صفحات آنلاین، حتی آنهایی که در 10 نتیجه جستجوی برتر قرار دارند، دارای تاریخ هستند. نزدیک به 60 درصد از صفحاتی که در 10 نتیجه برتر گوگل رتبه بندی می شوند، اگر قدیمی تر نباشند، دو ساله هستند.

داشتن یک وبلاگ به‌روزرسانی منظم می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی صفحه در SERP کمک کند. با وجود همه چیزهای دیگر، موتورهای جستجو محتوای جدیدتر را به پست های قدیمی ترجیح می دهند.

به علاوه، طبق داده‌های مشتری Hubspot، شرکت‌هایی که وبلاگ تولید می‌کنند، 434 درصد صفحات فهرست‌شده‌ای در موتورهای جستجو بیشتر دارند و 55 درصد بازدیدکننده بیشتری نسبت به آن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، دارند.

توضیحات متا را به روز نگه دارید.

43 درصد از مردم تنها بر اساس توضیحات متا روی یک نتیجه کلیک می کنند. در عین حال، 25 درصد از وب سایت های دارای رتبه برتر، قسمت توضیحات متا را خالی گذاشته اند.

در حالی که این یک مشکل فوری نیست، زیرا موتورهای جستجو به طور خودکار یکی را برای شما ایجاد می کنند، شما فرصتی را از دست می دهید که کپی را برای کاربران جذاب تر کنید تا روی سایت شما کلیک کنند.

روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید.

هنگامی که از ابزارهایی مانند کنسول جستجوی گوگل برای درک اینکه کاربران در جستجوی چه چیزی هستند استفاده می کنید، بیش از حد روی مواردی که بیشترین حجم را دارند تمرکز نکنید. اغلب، اینها رقابتی ترین و سخت ترین رتبه بندی هستند.

درعوض، کلمات کلیدی با حجم کمتر اما رقابتی کمتر ممکن است گزینه بهتری باشند، زیرا احتمالاً شانس بیشتری برای کسب رتبه 1 مطلوب خواهید داشت.

برای وب سایت خود بک لینک دریافت کنید.

به عنوان بخشی از محاسبات خود، موتورهای جستجو به تعداد وب سایت های دیگری که به وب سایت شما لینک می دهند نگاه می کنند که به آن بک لینک می گویند. استراتژی بک لینک بخش مهمی از سئوی وب سایت املاک و مستغلات شما است، زیرا به هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر از سایر وب سایت ها به وب سایت شما کمک می کند.

این بک لینک ها اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهند و رتبه بندی را در طول زمان بهبود می بخشند. بک لینک ها همچنین منبع ارزشمندی از ترافیک ارجاع هستند که به افزایش بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند و در نهایت منجر به خریداران یا لیست های بالقوه می شود.

استراتژی سئوی خود را از امروز شروع کنید.

سرمایه گذاری در استراتژی سئوی املاک و مستغلات یک راه عالی برای مشاورین املاک برای افزایش دید وب سایت و به دست آوردن مشتریان بیشتر، هم از طرف خریدار و هم در سمت لیست است.

از طریق تحقیق در مورد کلمات کلیدی و بهینه سازی باطن وب سایت خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما در بالای نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند.

سرمایه‌گذاری در سئو می‌تواند منجر به افزایش فروش و کاهش هزینه‌ها در کانال‌های پولی شود، به این معنی که تلاشی که انجام می‌دهید در طول زمان ارزش کار را دارد.

بازار یابی