چیست و چگونه آن را انجام دهیم [Research + Tools]

بازاریابی ایمیلی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی است زیرا راهی عالی برای ایجاد سرنخ و تبدیل مخاطبان است.

ai ایمیل مارکتینگ

چه در حال ایجاد اولین استراتژی خود باشید و چه به دنبال اصلاح فرآیند خود باشید، ابزارهای بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی می توانند به شما در صرفه جویی در زمان، بهینه سازی استراتژی و رسیدن به اهداف ایمیل خود کمک کنند.

در این مقاله، نحوه کار ابزارهای بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی، داده‌های جدید در مورد نحوه استفاده بازاریابان از هوش مصنوعی برای بازاریابی ایمیلی و فهرستی از ابزارهایی که می‌توانید در نقش خود استفاده کنید، خواهیم پرداخت.

راهنمای رایگان: نحوه استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا [Download Now]

فهرست مطالب

بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی چیست؟

بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی یک فرآیند مبتنی بر یادگیری ماشینی است که به بازاریابان کمک می کند تا کمپین های ایمیلی ایجاد کنند که در زمان مناسب با پیام های مناسب به مخاطبان مناسب برسد.

ابزارهای ابزار بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی از داده‌ها برای کمک به شما در بهینه‌سازی استراتژی ایمیل (مانند داده‌های عملکرد تاریخی)، اتوماسیون برای کمک به شما در صرفه‌جویی در وقت در کارهای تکراری (مانند راه‌اندازی جریان کاری ایمیل) و هوش مصنوعی مولد برای کمک به ایجاد محتوای ایمیل استفاده می‌کنند.

شما می توانید کارهایی مانند:

  • عملکرد ایمیل های گذشته را برای شناسایی نحوه بهینه سازی استراتژی های ایمیل خود، مانند بهترین زمان برای ارسال ایمیل ها یا خطوط موضوعی که بیشترین کلیک را دریافت می کنند، تجزیه و تحلیل کنید.
  • تجزیه و تحلیل ایمیل را جمع آوری کنید تا سلامت کمپین های خود را درک کنید.
  • پس از اینکه افراد اقدام خاصی را انجام دادند، جریان کاری ایمیل را فعال کنید.
  • برای بهبود قابلیت تحویل، فهرست های ایمیل خود را پاک کنید.
  • یک کپی جذاب بنویسید که با مخاطبان شما صحبت کند
  • محتوای ایمیل را برای بخش های خاصی از مخاطبان شخصی سازی کنید

برخی از ابزارها یک عملکرد خاص دارند، مانند یک ابزار ایمیل مولد هوش مصنوعی، در حالی که برخی دیگر ویژگی های متعددی را ارائه می دهند.

چرا باید از هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی استفاده کنید؟

مهمترین مزیت استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی این است که باعث صرفه جویی در زمان و بهبود عملکرد می شود. فرآیندهای روتینی که روی آنها وقت می گذارید می توانند فورا اتفاق بیفتند و می توانید کمپین های بهینه شده خود را سریعتر راه اندازی کنید.

اکثر ابزارهای بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی نیز با یادگیری ماشینی کار می کنند، به این معنی که از نقاط داده (از کسب و کار و گاهی اوقات صنعت شما) برای بهینه سازی استراتژی ایمیل خود استفاده می کنند. شما نمی توانید حدس بزنید که چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد زیرا هوش مصنوعی می تواند به ایمیل های گذشته شما نگاه کند و می توانید عملکرد خود را در مقابل رقبا محک بزنید تا ببینید کجا می توانید پیشرفت کنید.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی هستید، این قسمت Marketing Against The Grain را در مورد فرصت های بازاریابی که هوش مصنوعی برای تجارت باز می کند، بررسی کنید.

پیوند تصویر به یک قسمت پادکست در مورد فرصت های بازاریابی که از استفاده از هوش مصنوعی ناشی می شود

برای گوش دادن به قسمت کامل اینجا کلیک کنید

چگونه بازاریابان از هوش مصنوعی در بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند [New Research]

گزارش وضعیت هوش مصنوعی ما از 1350 متخصص کسب و کار ایالات متحده در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در حال حاضر مورد بررسی قرار گرفت.

در حال حاضر، از هر 5 حرفه ای کسب و کار، 1 نفر از هوش مصنوعی/اتوماسیون در نقش خود استفاده می کند.

82 درصد از بازاریابان که به این نظرسنجی پاسخ دادند گفتند که هوش مصنوعی مولد بر نحوه برنامه ریزی آنها برای تولید محتوا در سال 2023 تأثیر گذاشته است و مزایای برتر این است که باعث صرفه جویی در زمان، بهبود کیفیت محتوا و شخصی سازی محتوا می شود.

نموداری که مزایای استفاده از هوش مصنوعی ژنرال در بازاریابی را نشان می دهد

منبع تصویر

علاوه بر این، 28 درصد از بازاریابان از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد ایمیل استفاده می کنند.

نموداری که نشان دهنده نوع محتوایی است که بازاریابان از gen ai برای ایجاد استفاده می کنند

منبع تصویر

43 درصد از بازاریابان که قبلاً از هوش مصنوعی مولد در نقش های خود استفاده می کنند، می گویند که هنگام ایجاد ایمیل مفید است و 54 درصد معتقدند که بسیار مؤثر است.

هوش مصنوعی تولید محتوا برای ایجاد مفید است

منبع تصویر

در نهایت، بازاریاب هایی که از هوش مصنوعی مولد استفاده می کنند، به طور متوسط ​​بیش از 3 ساعت در هر محتوایی که تولید می کنند، صرفه جویی می کنند، که به آنها کمک می کند زمان کمتری را برای کارهای دستی و زمان بیشتری را برای مهم ترین بخش های نقش خود و جنبه های شغلی که بیشتر از آنها لذت می برند صرف کنند. .

15 ابزار بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی

1. ابزار هوش مصنوعی HubSpot

قیمت: ابزار رایگان؛ 20 دلار در ماه (شروع)، 890 دلار در ماه (حرفه ای)، 3600 دلار در ماه (شرکتی)

نقطه چت ابزار هوش مصنوعی hubspot

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot اینجا را کلیک کنید

HubSpot دارای چندین ابزار بازاریابی ایمیلی و ویژگی‌هایی است که می‌توانید از آنها برای افزایش کلیک و تبدیل استفاده کنید.

ویژگی های هوش مصنوعی

  • نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی که به شما کمک می‌کند به راحتی گردش‌های کاری ایمیل را ایجاد کنید و محرک‌هایی را برای دستیابی به مخاطبان هدف خود با پیام‌های مناسب در تمام مراحل سفرشان ایجاد کنید.
  • ابزار اتوماسیون صندوق ورودی که ایمیل‌های شما را اسکن می‌کند و وظایفی را بر اساس محتوای ایمیل توصیه می‌کند و می‌تواند ویژگی‌های تماس (مانند نام و شماره تلفن) را از هر ایمیلی که برای اولین بار ارسال می‌شود به‌طور خودکار پر کند تا یک نمایه مشتری ایجاد کند.
  • دستیار محتوا از هوش مصنوعی مولد برای کمک به نوشتن محتوای ایمیل با کیفیت بالا استفاده می‌کند، و می‌توانید از ChatSpot بخواهید که به سرعت چیزهایی مانند ایمیل‌های حرفه‌ای حرفه‌ای یا یادداشت‌های تشکر برای مشتری بنویسد.

2. Mailchimp

قیمت: طرح رایگان برای همیشه؛ 13 دلار در ماه (موارد ضروری)، 20 دلار در ماه (استاندارد)، 350 دلار در ماه (حق بیمه)

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: mailchimp

منبع تصویر

نرم‌افزار اتوماسیون ایمیل Mailchimp به کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک کمک می‌کند تا گردش‌های ایمیل خودکار ایجاد کنند که در بهترین زمان ممکن به مخاطبان برسد.

ویژگی های هوش مصنوعی

  • Content Optimizer داده های ایمیل شما را با معیارهای صنعت مقایسه می کند تا به شما توصیه هایی برای بهینه سازی کمپین ها و محتوای ایمیل شما بدهد.
  • می‌توانید از میان نسخه‌های مختلف محتوای تولید شده با هوش مصنوعی که با هدف و لحن برند شما مطابقت دارد، انتخاب کنید.
  • دستیار خلاق آن از دارایی های برند شما برای ایجاد طرح های ایمیل منحصر به فرد استفاده می کند که می توانید آنها را برای مخاطبین مختلف شخصی سازی کنید.

3. Sendgrid

قیمت: امتحان رایگان؛ 15 دلار در ماه (پایه)، 60 دلار در ماه (پیشرفته)

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: sendgrid

منبع تصویر

Sendgrid به شما کمک می کند تا یک فرآیند بازاریابی ایمیل خودکار با گردش کار و محرک های سفارشی ایجاد کنید.

ویژگی های هوش مصنوعی

  • API بلادرنگ آن لیست‌های ایمیل شما را اسکن می‌کند و آدرس‌های ایمیل ناخواسته یا ارسال‌نشده را حذف می‌کند تا نرخ پرش شما را کاهش دهد و اطمینان حاصل کند که به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت.
  • بر اساس معیارهای تاریخی و عملکرد ایمیل خود، اطلاعات آماری مبتنی بر داده و توصیه‌هایی برای بهبود دریافت کنید.
  • هوش مصنوعی ارسال ایمیل شما را سرعت می بخشد و شهرت شما را در ISP ها نظارت می کند.

4. عبارت

قیمت: برای قیمت تماس بگیرید

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: عبارت

منبع تصویر

Phrasee از هوش مصنوعی برای کمک به شما در ایجاد کمپین های ایمیلی موثر و محتوایی برای اشتراک گذاری با مخاطبان خود استفاده می کند.

ویژگی های هوش مصنوعی

  • مدل یادگیری عمیق و بینش زبانی آن از داده‌های تاریخی شما استفاده می‌کند تا به شما بگوید چه چیزی با مخاطبان شما بهتر کار می‌کند و چه چیزی الهام‌بخش کلیک‌ها برای یک کمپین بهینه‌شده است.
  • دکمه جادویی به شما کمک می کند محتوای ایمیل (مانند خطوط موضوع یا CTAهای درون ایمیل) تولید کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود.
  • همیشه از دستورالعمل‌ها و پیام‌های سفارشی شما استفاده می‌کند تا مطمئن شود همه چیزهایی که ایجاد می‌کنید روی برند هستند.

5. رانش

قیمت: 2500 دلار در ماه

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: دریفت

منبع تصویر

Drift یک ابزار مدیریت صندوق ورودی مجهز به هوش مصنوعی ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند فهرست‌های ایمیل خود را تمیز کنید و قابلیت تحویل را بهبود ببخشید.

ویژگی های هوش مصنوعی

  • ربات‌های ایمیل آن از یادگیری ماشینی برای تفسیر ایمیل‌ها استفاده می‌کنند و به شما کمک می‌کنند با ایمیل‌های جذاب و مکالمه‌ای که الهام‌بخش پاسخ هستند، پاسخ دهید.
  • هوش مصنوعی می‌تواند یک سرنخ را به‌عنوان آماده برای فروش تعیین کند و به‌طور خودکار مشتری بالقوه را به فروشنده مناسب برای بازاریابی بی‌وقفه در فروش معرفی کند.
  • از ربات‌های ایمیل مختلف برای نیاز تجاری منحصر به فرد خود استفاده کنید، مانند ربات ایمیل بعدی، ربات ایمیل چت رها شده و ربات ایمیل وبینار.

6. پاسخ دریافت کنید

قیمت: طرح رایگان برای همیشه؛ 19 دلار در ماه (ایمیل مارکتینگ)

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: پاسخ را دریافت کنید

منبع تصویر

از دریافت پاسخ برای طراحی جریان کاری ایمیل مبتنی بر رفتار برای تعامل با مخاطبان در لحظات کلیدی با محتوای شخصی‌سازی شده برای نیازهای آنها استفاده کنید.

ویژگی های هوش مصنوعی

  • کلمات یا عبارات کلیدی، اهداف ایمیل، و لحن را با تولید کننده ایمیل مجهز به GPT که از داده های صنعت برای تولید ایمیل هایی استفاده می کند که به احتمال زیاد تبدیل شما را افزایش می دهد، به اشتراک بگذارید.
  • در هر ایمیل تصاویر، متن یا توصیه های محصول مبتنی بر هوش مصنوعی مختلف را نمایش دهید.
  • مولد خط موضوع هوش مصنوعی به شما کمک می کند خطوط موضوعی را آزمایش کنید و بدانید که چه چیزی در صندوق ورودی مشترکین خود برجسته است.

7. خوشرویی

قیمت: 30 روز آزمایشی رایگان؛ 49 دلار در ماه (استارت آپ)، 139 دلار در ماه (کسب و کار)

AI ابزارهای بازاریابی ایمیلی: ساده لوحی

منبع تصویر

نرم افزار Levity به شما کمک می کند صندوق ورودی خود را مدیریت کنید، سلامت ایمیل خود را درک کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

ویژگی های هوش مصنوعی:

  • یک ابزار هوش مصنوعی منحصر به فرد برای کسب و کار خود با آپلود داده های خود بسازید که از آنها یاد می گیرد و برای تصمیم گیری در سطح انسانی استفاده می کند.
  • برای هر جریان کاری ایمیلی که می خواهید اجرا کنید بلوک های هوش مصنوعی متفاوتی ایجاد کنید (مانند گردش کار برای پاسخ دادن به ایمیل ها).
  • معیارهای دسته بندی منحصر به فرد را با هوش مصنوعی خود به اشتراک بگذارید تا به محض دریافت ایمیل ها به صورت خودکار مرتب شوند.

8. مافوق بشر

قیمت: 30 دلار در ماه (شروع)، 45 دلار در ماه (رشد)، قیمت شرکتی موجود است

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: فوق بشری

منبع تصویر

Superhuman یک ابزار مدیریت صندوق ورودی با هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند فرآیندهای خود را ساده کنید. بهترین گزینه برای تیم هایی که از Gmail یا Outlook استفاده می کنند.

ویژگی های هوش مصنوعی

  • فورا ایمیل های دریافتی را بر اساس قوانین سفارشی خود در یک صندوق ورودی تقسیم بندی کنید تا بتوانید هرزنامه ها را از انسان های واقعی مرتب کنید و بر آنچه نیاز به توجه دارد تمرکز کنید.
  • از ابزار Snippets آن برای ایجاد الگوهای از پیش ساخته شده برای عبارات، پاراگراف ها یا کل ایمیل ها استفاده کنید که می توانید به سرعت به ایمیل ها اضافه کنید تا پاسخ ها را خودکار کنید.
  • یادآوری‌هایی را برای کارهای ایمیل تنظیم کنید، مانند پیگیری ایمیل‌های بدون پاسخ یا یادآوری برای پاسخ به پیامی که برای بعداً به تعویق انداخته‌اید.

اکثر ابزارهای ذکر شده در بالا دارای چندین ویژگی هوش مصنوعی هستند، مانند کمک نوشتن ایمیل به مرتب‌سازی خودکار صندوق ورودی. در زیر به بررسی ابزارهای بازاریابی ایمیلی هوش مصنوعی می‌پردازیم که فقط ویژگی‌های تولیدی را ارائه می‌دهند.

9. HiveMind

قیمت: طرح رایگان برای همیشه؛ 18 دلار در ماه برای هر کاربر (تیم)، قیمت سازمانی موجود است

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: hive

منبع تصویر

HiveMind ابزاری آسان برای استفاده و صرفه جویی در زمان برای بازاریابی ایمیلی شما ارائه می دهد. به سادگی یک پیام کوتاه از آنچه به دنبال آن هستید را با Notes AI آن به اشتراک بگذارید، و این به شما کمک می کند تا یک پاسخ عالی ایجاد کنید.

10. ChatGPT

قیمت: پیش نمایش تحقیق رایگان؛ ChatGPT Plus 20 دلار در ماه

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: chatgpt

منبع تصویر

ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی مولد است که می توانید از آن برای نوشتن ایمیل های بازاریابی خود استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک درخواست توصیفی را در چت وارد کنید. این یک ابزار مکالمه است، بنابراین می توانید از آن بخواهید تا ایمیل را بازنویسی کند تا زمانی که راضی شوید.

11. زاپیر

قیمت: طرح رایگان برای همیشه؛ 29.99 دلار در ماه (شروع)، 73.50 دلار در ماه (حرفه ای)، 598.50 دلار در ماه (تیم)

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: zapier

منبع تصویر

Zapier روی Zaps اجرا می‌شود، گردش‌های کاری خودکاری که می‌توانید مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. می‌توانید یک Zap مبتنی بر ایمیل ایجاد کنید تا با یک کلید API از OpenAI یک کپی ایمیل ایجاد کنید. هر زمان که ایمیلی مطابق با قوانین Zaps خود دریافت می کنید، از GPT-3 می خواهد که پاسخ مناسبی را بنویسد.

12. Copy.ai

قیمت: طرح رایگان برای همیشه؛ 49 دلار در ماه (Pro)، قیمت سازمانی موجود است

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: copy.ai

منبع تصویر

Copy.ai یک ابزار کپی‌نویسی ایمیل است که می‌توانید از آن برای ایجاد ایمیل‌هایی با تبدیل بالا استفاده کنید. این می تواند محتوای ایمیل را برای شما بنویسد، خطوط موضوع را پیشنهاد دهد، و به شما کمک کند تا با پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت ایمیل در مسیر خود بمانید.

13. Compose.ai

قیمت: رایگان

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: compose.ai

منبع تصویر

Compose.ai توسط GPT-3 پشتیبانی می‌شود و به شما کمک می‌کند ایمیل‌های شخصی‌شده و با برند بنویسید. ویژگی تکمیل خودکار آن نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید آنچه را که می‌نویسید به پایان برسانید، و پیشنهادات و نسل‌های آن همیشه لحن و مرتبط با برند هستند، زیرا صدای برند منحصر به فرد شما را می‌آموزد. این یک افزونه همیشه رایگان کروم است، بنابراین می توانید به راحتی از آن در سایت های مورد علاقه خود استفاده کنید.

14. دستور زبان

قیمت: طرح رایگان برای همیشه؛ 12 دلار در ماه (حق بیمه)، 15 دلار در ماه (تجاری)

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: دستور زبان

منبع تصویر

ابزار ویرایش کپی یادگیری ماشینی Grammarly خطاهای درون متنی را تشخیص می دهد و نحوه رفع آنها را پیشنهاد می کند. GrammarlyGo زمینه را از اعلان‌های کوتاه استخراج می‌کند و به شما کمک می‌کند فوراً پاسخ‌های ایمیل مناسب را ایجاد کنید. از ابزارهای موجود در وب سایت آن، به عنوان افزونه Chrome، یا در سرویس گیرنده ایمیل مورد علاقه خود استفاده کنید.

15. جاسپر

قیمت: امتحان رایگان؛ 49 دلار در ماه (سازنده)، 125 دلار در ماه (تیم)، قیمت‌های تجاری سفارشی موجود است

ابزارهای بازاریابی ایمیلی ai: جاسپر

منبع تصویر

Jasper Commands به شما کمک می کند تا با الگوریتم های یادگیری ماشینی به سرعت ایمیل های بازاریابی موثر ایجاد کنید. از آن برای نوشتن کل ایمیل‌ها یا خطوط موضوع ایمیل استفاده کنید، و خروجی‌های آن همیشه با سبک و لحن منحصربه‌فرد نوشتن کسب‌وکار شما برای ثبات برند مطابقت دارد.

دعوت به اقدام جدید