8 استراتژی برای تبلیغات خرید گوگل که نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد

آیا می دانستید در سال 2022 بیش از 214.7 میلیون خریدار دیجیتال در ایالات متحده وجود داشت؟ خرید آنلاین به یک منبع درآمد اصلی برای مشاغل تبدیل شده است. بنابراین، با ساختار مناسب کمپین خرید گوگل، کسب و کار شما می تواند اوج بگیرد.

خرید گوگل

راهنمای رایگان، الگو و برنامه ریز: نحوه استفاده از تبلیغات گوگل برای تجارت

تبلیغات خرید گوگل بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق است. آنها یک راه عالی برای افزایش فروش و افزایش دید آنلاین هستند. امروزه بیشتر کسب‌وکارها روی تبلیغات خرید گوگل سرمایه‌گذاری می‌کنند. اگر نیستید، وقت آن است که شروع کنید.

به خواندن ادامه دهید تا هشت استراتژی تبلیغات Google Shopping را بیاموزید که به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید. همچنین نکاتی در مورد بهینه سازی کمپین های خود برای حداکثر اثربخشی دریافت خواهید کرد.

مزایای تبلیغات خرید گوگل

تبلیغات Google Shopping به شما امکان می دهد مشتریان خاصی را بر اساس جمعیت شناسی، علایق و سایر ویژگی های آنها هدف قرار دهید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ساختار کمپین خرید Google شما مخاطبان مناسب را هدف قرار می دهد.

این تبلیغات از تصاویر بصری برای جذب مشتریان و افزایش احتمال کلیک کردن آنها استفاده می کنند.

در اینجا شش مزیت کلیدی وجود دارد که می توانید با تبلیغات خرید Google از آنها بهره مند شوید:

  • محصولات شما دید بیشتری خواهند داشت.
  • شما شناخت برند را بهبود بخشیده اید.
  • افزایش نرخ کلیک را مشاهده خواهید کرد.
  • تبلیغات Google Shopping می تواند بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی شما را بهبود بخشد.
  • هزینه هر خرید (CPA) کمتر است.
  • شما یک مزیت رقابتی در برابر سایر مشاغل خواهید داشت.

اگر کسب و کار شما کمپین های خود را به درستی تنظیم کند، می تواند از این مزایا بهره مند شود. اگرچه تبلیغات Google Shopping می تواند مشکل ساز باشد، اما با در نظر گرفتن استراتژی های مناسب، می توانید از موثر بودن کمپین های خود مطمئن شوید.

استراتژی های تبلیغات خرید گوگل

اکنون که می دانید تبلیغات Google Shopping چیست، زمان آن رسیده است که استراتژی هایی را بیاموزید که به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید. در اینجا هشت استراتژی تبلیغات خرید گوگل وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

1. از مناقصه خودکار استفاده کنید.

این به شما این امکان را می دهد که هزینه هر کلیک (CPC) را تعیین کنید و از Google بخواهید قیمت های شما را برای رسیدن به آن هدف تنظیم کند. این استراتژی می تواند به شما کمک کند کمپین های خود را برای حداکثر اثربخشی بهینه کنید.

همچنین می‌توانید محدودیت‌های پیشنهادی را تعیین کنید تا اطمینان حاصل کنید که در بودجه خود باقی می‌مانید. مناقصه خودکار به شما کمک می کند در زمان دستیابی به اهداف خود در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

می‌توانید یک استراتژی قیمت‌گذاری خودکار در وب‌سایت Google Ads تنظیم کنید. می‌توانید این کار را با انتخاب «ابزار» و سپس انتخاب «استراتژی‌های مناقصه» انجام دهید.

نوع استراتژی پیشنهادی را که می‌خواهید استفاده کنید، انتخاب کنید، مانند «به حداکثر رساندن کلیک‌ها»، «هدف بازگشت سرمایه» یا «هزینه هدف در هر تبدیل».

2. A/B کمپین های خود را آزمایش کنید.

تست A/B یک راه عالی برای آزمایش استراتژی های مختلف و تعیین موثرترین آنها است. می توانید کپی تبلیغات، تصاویر و کلمات کلیدی مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بهترین نتیجه را دارند.

همچنین می‌توانید استراتژی‌های پیشنهادی مختلف را آزمایش کنید و تعیین کنید که کدام یک مقرون به صرفه‌تر است و بیشترین فروش را به همراه دارد.

تست A/B می تواند به شما کمک کند کمپین های خود را برای حداکثر اثربخشی بهینه کنید. همانطور که شرکت شما رشد می کند یا تغییر می کند، باید کمپین های خود را مجددا بررسی کنید تا ببینید آیا آنها هنوز نیاز به اصلاح دارند یا یک استراتژی جدید بهتر عمل می کند.

3. صفحه محصول خود را بهینه کنید.

صفحه محصول شما یکی از حیاتی ترین جنبه های کمپین های تبلیغاتی Google Shopping شما است. برای موفقیت باید بهینه شود.

اطمینان حاصل کنید که صفحه محصول شما حاوی تمام اطلاعات مربوطه، از جمله تصاویر و توضیحات محصول است. همچنین باید نظرات مشتریان را برای کمک به ایجاد اعتماد و تشویق مردم به خرید درج کنید.

از دیگر استراتژی‌های موثر می‌توان به استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محصولاتی که می‌فروشید در صفحه محصول خود اشاره کرد. این به گوگل کمک می‌کند تا محصولات شما را بهتر درک کند و در نتیجه کمپین‌های تبلیغاتی مؤثرتری داشته باشد.

4. گروه های تبلیغاتی خود را بر اساس نوع محصول تقسیم کنید.

گروه‌های تبلیغاتی روشی عالی برای سازماندهی کمپین‌های تبلیغاتی Google Shopping شما هستند. بسته به اهداف خود می توانید گروه های تبلیغاتی خود را بر اساس نوع محصول یا محدوده قیمت تقسیم کنید.

با ایجاد گروه‌های تبلیغاتی خاص، می‌توانید مشتریان مرتبط بیشتری را هدف قرار دهید و مطمئن شوید که محصولاتی را می‌بینند که به احتمال زیاد برایشان جذاب است.

بعلاوه، بسته به اهمیت آنها، می توانید برای هر گروه تبلیغاتی پیشنهادات خاصی را تعیین کنید. این می تواند به شما کمک کند کمپین های خود را بهینه کنید و اطمینان حاصل کنید که تا حد ممکن مقرون به صرفه هستند.

5. از روش های هدف گیری مجدد استفاده کنید

هدف گذاری مجدد راه بسیار خوبی برای حفظ ذهنیت مشتریان است، حتی پس از اینکه آنها وب سایت شما را ترک کردند. این می تواند به آنها کمک کند تا درگیر شوند و احتمال خرید بیشتر باشد.

می‌توانید کمپین‌های هدف‌گیری مجدد راه‌اندازی کنید که تبلیغات را برای مشتریانی که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند یا با محصولات شما تعامل داشته‌اند، نمایش می‌دهند.

پلتفرم‌هایی مانند Google Ads به شما امکان می‌دهند تا کمپین‌های هدف‌گیری مجدد ایجاد کنید، جایی که وقتی مشتریان در حال مرور وب‌سایت‌های دیگر یا استفاده از برنامه‌های دیگر هستند، تبلیغات شما نشان داده می‌شود.

همچنین می‌توانید از هدف‌گیری مجدد برای نمایش تبلیغات محصولاتی که مشتریان مشاهده کرده‌اند اما در گذشته خریداری نکرده‌اند، استفاده کنید.

6. فهرست مخاطبان مشابهی بسازید.

مخاطبان مشابه روشی عالی برای دستیابی به مشتریانی مشابه آنهایی است که قبلاً با موفقیت تبدیل کرده اید.

شما می توانید با گرفتن اطلاعات از مشتریان فعلی خود و استفاده از آن برای یافتن سایر مشتریان بالقوه با ویژگی های مشابه، فهرستی ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می توانید لیستی از افراد مشابه مشتریانی که از شما خرید کرده اند ایجاد کنید. سپس Google Ads از این لیست برای نمایش تبلیغات شما به مخاطبان مشابه استفاده می کند.

7. شامل یک پیشنهاد یا معامله ویژه.

می‌توانید از پیشنهادات یا تخفیف‌های ویژه در کمپین‌های تبلیغاتی Google Shopping خود برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

اطمینان از اینکه پیشنهاد مربوط به محصول شما است و ارزش خوبی برای مشتریان شما فراهم می کند ضروری است. همچنین می توانید از پیشنهادات یا تخفیف های ویژه برای تشویق مشتریان به خرید از شما استفاده کنید.

با قرار دادن یک پیشنهاد یا معامله ویژه در کمپین های خود می توانید فروش را افزایش دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

8. استراتژی قیمت گذاری خود را در نظر بگیرید.

استراتژی قیمت گذاری شما بخشی ضروری از کمپین های تبلیغاتی Google Shopping شما است. اطمینان حاصل کنید که قیمت های شما رقابتی است و بیشترین ارزش را به دست می آورید.

همچنین می توانید از قیمت گذاری پویا برای تنظیم قیمت های خود بر اساس شرایط بازار و تقاضای مشتری استفاده کنید. می تواند به شما کمک کند رقابتی بمانید و اطمینان حاصل کنید که قیمت های شما برای مشتریان جذاب است.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی خرید گوگل ایجاد کنیم

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در Google Shopping می تواند پیچیده و وقت گیر باشد. با این حال، با راهنمایی یا کمک حرفه ای، می توانید یک ساختار جامع کمپین خرید گوگل ایجاد کنید.

1. محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید.

قبل از اینکه کمپین خود را تکمیل کنید، باید انتخاب کنید که کدام محصولات را تبلیغ کنید. در نظر بگیرید که کدام محصولات برای گسترده ترین مخاطبان مرتبط هستند یا به نظر می رسد کدام محصولات بیشتر برای مشتریان فعلی جذاب هستند.

عواملی مانند تقاضا برای محصول، حاشیه سود و رقابت پذیری آن در بازار را در نظر بگیرید.

نکته حرفه ای: لیستی از محصولاتی که می خواهید در کمپین تبلیغاتی خود قرار دهید تهیه کنید. این می تواند به شما کمک کند در طول فرآیند کمپین در مسیر خود بمانید.

2. بر اساس محصولات و ویژگی های آنها گروه ایجاد کنید.

اکنون که می دانید کدام محصولات را می خواهید تبلیغ کنید، به این فکر کنید که چگونه می توانید آنها را با هم گروه بندی کنید. شما می توانید محصولاتی از همان نوع، محدوده قیمت یا برند را در یک کمپین قرار دهید.

وقتی محصولات خود را به گروه‌هایی تقسیم می‌کنید، بهتر می‌توانید برای شخصیت‌های هدف خود تبلیغ کنید. شما می توانید مشتریان خود را تقسیم بندی کنید تا کمپین های تبلیغاتی خود را بر اساس علایق و نیازهای آنها تنظیم کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک گروه محصول برای کیف های دستی گران قیمت و گروهی دیگر برای کیف های مقرون به صرفه ایجاد کنید. یا شاید تمام گزینه های لباس مجلسی شما در یک کمپین باشد و لباس عروس در کمپین دیگری.

3. یک تبلیغ ایجاد کنید و یک استراتژی پیشنهادی را انتخاب کنید.

اکنون که می دانید چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید، وقت آن است که خود تبلیغ را ایجاد کنید. از تصاویر واضح و با کیفیت محصول برای جذب مشتریان بالقوه استفاده کنید. شما همچنین می خواهید کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید تا به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که دارایی های خود را جمع آوری کردید، بر اساس اهداف و بودجه کسب و کار خود در مورد استراتژی پیشنهادی تصمیم بگیرید.

می‌توانید از مناقصه دستی استفاده کنید تا کنترل بیشتری بر هزینه‌های تبلیغاتی خود داشته باشید، یا می‌توانید از سیستم‌های خودکار مانند حداکثر کردن کلیک‌ها یا Target CPA برای بهینه‌سازی کمپین‌های خود استفاده کنید.

4. کمپین های خود را برای بهبود عملکرد خود نظارت و تنظیم کنید.

قرار دادن تبلیغ خود در Google Shopping پایان کار نیست. شما باید به طور منظم کمپین خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه کار می کند.

از داده های ارائه شده توسط Google برای شناسایی تبلیغاتی که بیشترین کلیک و تبدیل را ایجاد می کنند استفاده کنید. پیشنهادات، کپی آگهی و هدف گذاری خود را در صورت نیاز تنظیم کنید تا از حداکثر عملکرد اطمینان حاصل کنید.

همچنین می‌توانید از تست A/B برای مقایسه عملکرد انواع تبلیغات مختلف استفاده کنید و ببینید کدام یک مؤثرتر هستند.

نمونه کمپین تبلیغاتی خرید گوگل

اکنون که بهترین روش‌ها را می‌دانید، بیایید تبلیغات خرید Google را در عمل ببینیم. برای الهام گرفتن از این برندها دیدن کنید.

کفش دویدن Lululemon

تبلیغات گوگل، کفش های کتانی lululemon

صدها گزینه کفش ورزشی وجود دارد که مشتریان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. برندهای برتر باید از سر و صدا عبور کنند. این امر به ویژه در تبلیغات Google Shopping صادق است.

Lululemon با استفاده ماهرانه خود از کلمات کلیدی به خود کمک می کند. در حالی که محصولات آنها در صفحه اول برای جستجوی کلی برای “کفش” ظاهر نمی شوند، کفش های ورزشی آنها زمانی که کاربران کلمات کلیدی خاص تری را جستجو می کنند بسیار مرتبط تر می شوند.

Lululemon یکی از برترین تبلیغات Google Shopping برای کفش‌های دویدن، کفش‌های دویدن زنانه و کفش‌های ورزشی زنانه است.

نکته حرفه ای: برای ایجاد کمپین های هدفمند، محصول خود را به چند گروه تبلیغاتی تقسیم کنید. سپس می توانید تبلیغات مرتبط را به مخاطبان مناسب نشان دهید.

درختان گربه جویدنی

تبلیغات گوگل، جویدنی

درختان گربه در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند. با این حال، برای دوستداران گیاهان، درخت گربه شکل کاکتوس بالا ممکن است جذابیت خاصی داشته باشد.

حتی با چنین محصول خاص، گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد. Chewy با برجسته کردن قیمت کاهش یافته به درختان گربه و پست های خراشیده خود کمک می کند. این برند همچنین اشاره می کند که حمل و نقل رایگان است، که احتمالاً برخی از خریداران را از لبه خارج می کند.

نکته حرفه ای: تخفیف و ارسال رایگان می تواند به برجسته شدن محصول شما کمک کند.

ماهیتابه های چدنی

تبلیغات گوگل، ماهیتابه

ده ها مارک وجود دارد که تابه های چدنی را می فروشند، بنابراین مشتریان چگونه می دانند کدام یک را بخرند؟ آنها عمیقاً در بررسی ها فرو می روند.

اگر «ماهی‌های چدنی» را در Google جستجو کنید، آگهی‌های خرید زیادی را خواهید دید. جستجوگر به طور خودکار به سمت ستاره های زرد روشن در برخی محصولات کشیده می شود.

کسانی که از پرداخت قیمت بالاتر برای یک محصول عالی خوشحال هستند، به سمت ماهیتابه اسمیتی جذب می شوند. با 483 بررسی پنج ستاره، خریدار احساس اطمینان می کند که محصول ارزش وحشی خواهد داشت.

ممکن است شخص دیگری بودجه کمتری داشته باشد. آنها خواهند دید که ماهیتابه Target دارای رتبه ستاره کمتر اما بیش از 2000 بررسی است. این باعث ایجاد اعتماد به کیفیت محصول می شود.

نکته حرفه ای: از اثبات اجتماعی نهایت استفاده را ببرید و به تبلیغات خرید Google خود رتبه بندی کنید.

استفاده بهینه از تبلیغات خرید گوگل

هنگام تحقیق درباره خرید آینده، اکثر مردم برای مشاوره به گوگل مراجعه می کنند. به همین دلیل ضروری است که یک استراتژی خرید Google ایجاد کنید تا بتوانید به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید.

شروع به طوفان فکری کنید که محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید و کلمات کلیدی که شخصیت مشتری شما ممکن است جستجو کند. به زودی در راه افزایش تعامل و درآمد خواهید بود.

دعوت به اقدام جدید