مکالمات، بررسی اولیه… (و کلاس رایگان)

من شرکت‌هایی را آموزش داده‌ام تا با مردم بهتر رفتار کنند، و SONG کتاب راهنمای من است که آرزو داشتم هنگام انجام این کار داشته باشم. اکنون، آن را به روشنفکران و بی رحمان، با توصیه به اقدام فوری، می دهم.

ست گودین تا زمانی که هر یک از ما به یاد داریم به دقت پایان انقلاب صنعتی را مستند کرده و راهبردهای جدیدی برای کار در این دنیای جدید ارائه کرده است. بدون استثنا، این مهم ترین اثر او تا به امروز است. الان باید به این آهنگ گوش کنی و برقصی.»

آنتونی یانارینو

کتاب جدید من، آهنگ اهمیت، روزی که آن را معرفی کردیم به شماره 1 رفت، اما تنها پس از اینکه کتابی در دست خواننده قرار گرفت، این کلمه شروع به انتشار کرد. افرادی که در مورد آن با دیگران صحبت می کنند، آن را با همکاران، رئیس و کارمندان خود در میان می گذارند.

یا بسته پنج تایی را در نظر بگیرید. همراه با 25 کتابچه رایگان قابل اشتراک گذاری به عنوان جایزه است.

گفتگوها فرهنگ را تغییر می دهند و گفتگوها ما را تغییر می دهند.


پیوند ویژه فقط برای این هفته، برای افرادی که تا پایان پست را مطالعه می‌کنند: کلاس یادگیری لینکدین من در مورد ایده‌های کتاب جدید امروز فعال می‌شود، و امروز رایگان است. برای دریافت آن از این لینک استفاده کنید. متشکرم.

برای جشن گرفتن دوره جدید و کتاب، مجموعه‌ای از مصاحبه‌های آینده لینکدین، هر کدام با یک پرسش و پاسخ زنده و چند جایزه درب منزل. البته ضبط شده اما امیدوارم بتوانید به ما بپیوندید.

Michael Bungay Stanier 24 مه (فقط در چند ساعت)

ویتنی جانسون 25 می

رامون ری 30 می

دوری کلارک 31 مه

آنتونی یانارینو 1 ژوئن

Baratunde Thurston 2 ژوئن

چارلی گیلکی 6 ژوئن