چگونه با کمک انبار داده خود بازاریابی شخصی شده را کامل کنید

امروزه، نوار جذب مشتری شخصی بالاتر از همیشه است.

بازاریاب از انبار داده برای تامین منابع بازاریابی شخصی شده استفاده می کند

به‌عنوان یک بازاریاب، می‌دانید که داده‌های مشتری کلید ارائه تجربیات شخصی‌شده است که باعث رشد می‌شود. 82 درصد از بازاریابان می گویند که داشتن داده های با کیفیت بالا در مورد مخاطبان هدفشان برای موفقیت در نقششان مهم است – اما بیش از نیمی از آنها می گویند که اطلاعات کلیدی را از دست داده اند.

اکنون CRM رایگان HubSpot را دریافت کنید

سیلوهای داده یکی از بزرگترین موانعی هستند که کسب و کارها را از ارائه تجربیات شخصی و مبتنی بر داده به مشتریان خود باز می دارد. تنها 27 درصد از بازاریابان می گویند که داده های بازاریابی آنها به طور کامل با سیستم ها و ابزارهای آنها یکپارچه شده است که منجر به انتشار پراکنده و ناسازگار می شود.

خبر خوب این است: ممکن است داده های خود را یکپارچه کنید و آن ها را در یک مکان قابل اجرا کنید. یکی از فناوری های کلیدی برای فعال سازی موثر داده ها؟ انبار داده ابری

در این وبلاگ، ما در مورد یک استراتژی بحث خواهیم کرد تا داده های شخص اول را از انبار داده و CRM خود دریافت کنید تا بتوانید از آن برای بازاریابی موثرتر استفاده کنید.

انبارهای داده به تیم های بازاریابی اجازه می دهد تا داده ها را از چندین پلتفرم از جمله کانال های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک، پلتفرم های تحلیلی مانند Mixpanel و Google Analytics و سیستم های CRM مانند HubSpot و Salesforce ادغام کنند. حتی بهتر از آن، داده های مشتری شخص اول و شخص ثالث را می توان در انبار یکپارچه کرد.

محبوب ترین انبارهای داده ابری عبارتند از:

چگونه فعال سازی داده ها منبعی از حقیقت را فراهم می کند

یکپارچه کردن تمام نقاط داده مشتری (که از طریق ابزارهایی مانند HubSpot، Google Analytics یا Zendesk جمع آوری کرده اید) در نمایه مشتری 360 به شما امکان می دهد درک جامعی از مخاطبان هدف خود داشته باشید.

نمایه 360 مشتری به داشتن دید 360 درجه از اطلاعات و رفتار مشتری اشاره دارد. این ممکن است شامل داده های شرکت، سابقه خرید، تعاملات پشتیبانی و حتی تعامل با وب سایت، برنامه یا حساب های رسانه های اجتماعی شما باشد.

خوشبختانه، بسیاری از شرکت‌ها قبلاً تیم‌های داده را برای ادغام داده‌های مشتری 360 در یک مکان مرکزی به کار گرفته‌اند: انبار داده.

در گذشته، انبار به کاربران فنی که SQL را می دانستند محدود می شد. دسترسی به داده‌های مشتری نبردی بین تیم‌های Go-to-Market و IT بود که منجر به کاهش چابکی و استقلال کم برای تیم‌های تجاری شد.

فعال سازی داده را وارد کنید: راهی برای پر کردن شکاف بین داده ها و بازاریابی.

پلتفرم‌های فعال‌سازی داده‌ها مانند Census ابزارهای بدون کد بومی انبار را ارائه می‌کنند که بازاریابان را قادر می‌سازد قفل داده‌ها را مستقیماً از انبار باز کنند – همه بدون نیاز به دانستن SQL.

این امر استفاده بازاریابان از داده‌های مشتری 360 را برای شخصی‌سازی توصیه‌ها و سفارشی‌سازی تبلیغات آسان‌تر می‌کند.

استفاده از زیرساخت های داده یکسان در سراسر سازمان، کارایی و همکاری تیمی را بهبود می بخشد، زیرا بازاریابان اکنون با منبع حقیقت مشابه تیم های داده و فناوری اطلاعات کار می کنند. شما می توانید مطمئن باشید که داده های شما تازه و قابل اعتماد هستند زیرا توسط تیم داده تایید و نگهداری می شوند.

فعال سازی انبار داده برای تقسیم بندی مشتریان

جمع آوری داده ها بدون اقدام بی فایده است. بیایید در مورد نحوه استفاده از داده های مشتری خود برای ایجاد تعامل موثرتر صحبت کنیم.

تقسیم بندی مشتریان کلید دستیابی به مشتریان مناسب در زمان مناسب با مرتبط ترین اطلاعات است.

به این ترتیب می توانید مشتریان خود را بهتر درک کنید و نیازهای منحصر به فرد آنها را در هر مرحله از سفر مشتری برآورده کنید.

به عنوان مثال، شما می خواهید پیام های متفاوت و هدفمندی را به این آدرس ها ارسال کنید:

  • کاربرانی که در نسخه آزمایشی رایگان محصول شما هستند، در مقابل کاربرانی که دارای پردرآمدترین طرح‌های شما هستند
  • مشتریان VIP که چندین بار خرید کرده اند، در مقابل بازدیدکنندگانی که به تازگی در لیست پستی شما ثبت نام کرده اند
  • شرکت هایی که 50 صندلی کاربر دارند در مقابل شرکت هایی که 2 صندلی کاربر دارند

پلتفرم‌های فعال‌سازی داده‌ها مانند مرکز سرشماری مخاطبان به شما کمک می‌کنند با نمایه‌های مشتری 360 واحد خود، بخش‌های مخاطب پویا بسازید.

هر کاربر، صرف نظر از سطح مهارت فنی، می تواند به راحتی مخاطبان را ایجاد، کاوش و مدیریت کند – سپس آنها را برای دسترسی هدفمند به CRM خود بفرستد.

مرکز مخاطبان سرشماری

داستان‌های موفقیت از Clockwise and Prolific: استفاده از داده‌های شخص اول برای شخصی‌سازی بهتر

Clockwise و Prolific دو شرکتی هستند که داده‌های شخص اول خود را برای ارائه تجربیات شخصی و بین کانالی فعال می‌کنند. هر دو شرکت از سرشماری برای تقویت HubSpot با داده های مرتبط و بلادرنگ استفاده می کنند.

در جهت عقربه های ساعت

برنامه در جهت عقربه های ساعت

منبع تصویر

جهت عقربه های ساعت یک ابزار بهره وری SaaS است که به متخصصان پر مشغله کمک می کند تا زمان بندی جلسات خود را مدیریت کنند و زمان بیشتری برای جریان بی وقفه پیدا کنند.

آنها به راه بهتری برای دریافت اطلاعات استفاده از محصول و تعامل در مقابل تیم های خود به بازار نیاز داشتند. با راه‌اندازی همگام‌سازی داده‌های بی‌درنگ، تیم عملیات تجاری توانست:

  1. زمان اجرای آزمایش های رشد تقسیم بندی را از هفته ها به ساعت ها کاهش دهید
  2. ارتباطات شخصی‌سازی‌شده‌تری را با بخش‌بندی کاربر به صورت ریز فعال کنید
  3. دسترسی سلف سرویس به داده های تعامل محصول در زمان واقعی را فراهم کنید

مطالعه موردی را اینجا بخوانید.

پربار

پژوهشگر پرکارمنبع تصویر

Prolific جمع آوری داده های آنلاین را با ارتباط سریع محققان با شرکت کنندگان مورد نیازشان در مطالعه ساده می کند.

تیم فروش تازه تاسیس آنها مشتاق دریافت اطلاعات در مورد مشتریان و مشتریان بالقوه خود بود. پس از اتصال انبار داده خود به HubSpot، فروشندگان آنها اکنون زمینه مهمی برای هر تعامل فروش دارند – بدون اینکه HubSpot را ترک کنند.

Prolific از پلت فرم فعال سازی داده سرشماری برای موارد زیر استفاده کرد:

  • نمایه های مشتری 360 را در HubSpot با داده های کامل رفتار محصول بسازید
  • گردش کار فروش را بر اساس داده های استفاده و تقسیم بندی محصول به صورت خودکار انجام دهید
  • هدف خرید را شناسایی کنید و پیام ها را شخصی سازی کنید

مطالعه موردی را اینجا بخوانید.

آموخته های کلیدی از Clockwise و Prolific: ایجاد یک پایه داده قوی و مقیاس پذیر، داده های شخص اول را ارزشمندتر و قابل استفاده تر می کند. اما جمع آوری داده ها تازه شروع کار است. ارزش واقعی در فعال کردن داده ها برای هدایت تصمیمات تجاری و درآمد است.

خوراکی های کلیدی

دسترسی و استفاده از داده‌های مشتری برای بازاریابانی که می‌خواهند تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌ای ارائه دهند که باعث رشد می‌شود، بسیار مهم است.

با ادغام انبار داده خود با CRM خود، می توانید بینش های جدید را باز کنید و یک مخزن مرکزی از داده های مشتری ایجاد کنید که می تواند برای تقویت تمام تلاش های بازاریابی خود استفاده شود.

سه نکته کلیدی ما از این مقاله عبارتند از:

  1. فعال سازی داده ها بسیار مهم است. زیرساخت داده شما را به تلاش‌های بازاریابی شما متصل می‌کند و باعث می‌شود شما بیشتر از همیشه داده محور باشید.
  2. تقسیم‌بندی بلادرنگ کلید شخصی‌سازی است. برای هدف‌یابی دقیق، به دنبال راه‌حلی بروید که به‌طور مداوم مخاطبان را به‌روزرسانی می‌کند و داده‌های شما را یکپارچه در دسترس قرار می‌دهد.
  3. پشته martech شما باید داده ها را در بر بگیرد. به جای استفاده از ابزارهای سیلد، یک پلتفرم تعامل با مشتری را انتخاب کنید که با پشته فناوری شما ادغام شود.

برای فراتر از انتظارات مشتری، به تیم های بازاریابی، مهندسی و فناوری اطلاعات خود قدرت دهید تا نمای 360 درجه از داده های مشتری را فعال کنند.

نرم افزار crm رایگان