خط را عوض کنید | وبلاگ ست

در اینجا یک ایده تجاری برای شما وجود دارد ، در صورت تمایل آن را بسازید.

لیست انتظار را هدر ندهید

لیست انتظار دارای ارزش است و همچنین منبع ناامیدی است.

افرادی هستند که منتظر تحویل خودروی جدید ، یا ماندن در یک airbnb محبوب یا خرید یک پازل با تعداد محدود هستند. افرادی هستند که منتظر قرار ملاقات یا رزرو یا کالای لوکس دست ساز هستند. یا فرض کنید دو شرکت منتظر محموله ای از تراشه های رایانه هستند. یکی تعداد کمی در انبار باقی مانده است ، دیگری به آنها نیاز دارد تا محصول با ارزش خود را که در شرایط تهدید کننده زندگی به مردم خدمت می کند ، به پایان برسانند …

از یک طرف ، این احساس عادلانه است. افراد جلوتر از ما در صف قبل از ما به آنجا رسیدند. از سوی دیگر ، شاید کسی که پشت سر ما است به راه ما بیشتر از ما نیاز داشته باشد یا بخواهد…

Swap the Line یک سیستم ساده مبتنی بر قرارداد هوشمند است که باعث می شود به راحتی جایگاه خود را در خط مبادله کنید. به کسی که پول نقد می خواهد پول بدهید و می توانید با او مبادله کنید. جای خود را بیش از آنچه فکر می کنید ارزشش را دارد بفروشید. اگر می خواهید سر جایش بمانید.

این به مشکلات کمبود فعلی ما به دلیل زنجیره تامین و همچنین طرز فکر تجارت رمز ارزها می پردازد.

در اینجا نحوه کار می کند:

سازمانی با لیست انتظار swaptheline.com را فعال می کند

آنها با دو مرحله ساده سوار می شوند:

  1. بارگذاری لیست انتظار (وضعیت و شناسه) آنها در ابر.
  2. هشدار دادن به افراد در لیست انتظار که swaptheline پشتیبانی می شود.

اگر آماده هستید که خود را به نقطه دیگری در لیست مبادله کنید ، به سادگی مبلغی را که مایل هستید بپردازید تا به این میزان پیش بروید. یا اینکه چقدر مایل هستید برای مبادله با کسی که پشت سر شما است ، هزینه کنید.

شاید لیستی از پیشنهادات وجود داشته باشد و شما می توانید یکی از آنها را دریافت کنید ، یا شاید به طور خودکار انجام شود.

در هر صورت ، سیستم به سادگی لیست انتظار را در ابر به روز می کند و پول را منتقل می کند.

درصدی از معامله به میزبان می رسد و درصدی نیز به swaptheline برای اجرای قراردادهای هوشمند و رابط کاربری که کار می کند می رود.

یک شرکت معروف پازل وجود دارد که یک لیست انتظار شش ماهه برای خرید یکی از پازل های 200 دلاری خود دارد. اگر آنها 15 of از درصد سوآپتلین را حفظ کردند ، به راحتی می توان دید که چگونه می توانند سود خود را در همان زمان که خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه می دهند ، دو برابر کنند – زیرا هیچ کس در خط خرید یا فروش نمی کند مگر آنکه بخواهد.

یا 50،000 نفری را که اکنون مشتاقانه منتظر اخبار مربوط به وانت جدید Rivian خود هستند در نظر بگیرید. قیمت کامیون 70 هزار دلار است. مبلغ واریزی برای دریافت خط 1000 دلار بود. یک نفر می تواند جای خود را در شماره 100 با شخصی که 18000 #نفر دارد عوض کند و احتمالاً به اندازه ای هزینه کند که نیمی از ماشین را پرداخت کند. و اگر حتی 10 of از خط با قیمت متوسط ​​6000 دلار مبادله کنند ، ریویان تنها با ارائه آنچه مشتریان خود می خواهند 5،000،000 دلار سود می برد. سختی خط نوعی مالیات است که بازار را نادیده می گیرد.

یا شاید چیزی بیشتر مدنی باشد. سازمان می تواند درصد آنها را اختصاص دهد ، شاید آنها آن را 50 درصد برای یک خیریه محلی اختصاص دهند. این می تواند به راحتی جایگزین یک یا دو جشن جمع آوری کمک شود…

این یکی از صدها مثال از کارهای غیرممکن است که یک شبکه همیشه فعال می تواند انجام دهد ، کارهایی که در ابتدا عجیب به نظر می رسند و سپس آشکار می شوند.

خوش بگذره.