از طرفی، این فیلم یک فیلم معاصر درباره مکانیسم های محبوبیت ایجاد شده به وسیله رسانه ها، هیاهوها و ناک اوت های بعدی است. ما با دروغها و هیجان های زودگذری که پزشکان مجازی یا این که مشاوران رسانه ای میدهند و اصلی همهی آزمایش ها و تاسف های نمایشی در منجلاب رسانه ها، مشاوران ارتباط ها عمومی که همیشه نقابها را عوض مینمایند و حزب باد میباشند تماما آشنا هستیم. کارگردان: اصغر فرهادی، نویسنده: اصغر فرهادی (با سپاس از سعید فرهادی)، تهیهکنندگان: اصغر فرهادی و الکساندر مالهگی، مدیریت فیلمبرداری: علی قاضی، تدوین:هایده صفی یاری، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراحی و تدوین صدا: محمدرضا دلپاک، میکس صدا: برونو ترییر، مجری طرح: حمیدرضا قربانی، مدیریت تولید: محمد یمینی، فیلمبردار: آرش رمضانی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح چهرهپردازی: مهرداد میرکیانی، مدیریت برنامهریزی: پریسا گرگین، دستیار نخستین کارگردان: امین خنکال، دستیار دوم کارگردان: بهنام راهنمایی، منشی صحنه: غزل رشیدی، مدیر تدارکات: مهدی عباسیپور، تصحیح رنگ: فرهاد قدسی، جلوههای تصویری: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امیرحسین شجاعی، روابط عمومی: ثمین مهاجرانی. به جهت اولین بار در سینمای اصغر فرهادی، فرهادی فیلمنامهنویس از فرهادی کارگردان پیشی گرفته و متن خیلی جلوتر از میزانسنها و دکوپاژها قرار میگیرد. طبق ضابطه و حیث کارشناسان حقوقی، آنچه در یک اثر مستند آیتم حمایت ضابطه کپیرایت قرار میگیرد، نه اطلاعات افشا شدهای که فیلم مستند هم خود آن را از واقعیت مرهون گرفته و تنها گزارشگر آن است، بلکه ابلاغ خلاقانه تولید کننده فیلم مستند است. رحیم قهرمانِ فیلم دلاور که فردی زیاد ساده و حتی گاه سادهلوح است در مسیری قرار میگیرد که برخی از اشخاص اهمیت مناسب و جایگاههای سیاسی در پی سوءاستفاده از او هستند. قول معادی نقش فردی به نام کار کشته مولانپور را که در خلال بمباران شیمیایی سردشت خانوادهاش دچار مشکلات شیمیایی میشوند را ماجرا میکند. احتمال دارد منتقدان خارجی فکر میکنند این مفاهیم برای یک مرز و بوم جهان سومین لازم باشد اما آن ها بی خبرند از سرعتی که تکنولوژی در آگاه سازی انسان ها از شرایط تولید میکند. همین مفاهیم در این فیلم برای مرز و بوم ایران، نیکی فقط راهحل ساز نیست بلکه امری دستمالی شده و غیر قابل انکار و حتی از حقیقت به دور است. در ادامه به مفاهیم کلیشه ای در بازنگری فیلم دلیر فرهادی خوا هیم پرداخت. اما مهم وجود بازی کلیشهای امیر جدیدی و منسجم نبودن ساختار قصه به هوای اصغر فرهادی بودن، داستانی اخلاقی البته ابتر را خواهیم دید. رحیم مهم بازی امیر جدیدی در فیلم فرهادی اهمیت چنین وضعیتی روبرو است. هرچقدر هم از با نداشتن وجود بازیگران چهره بگویند، گشوده هم به همین باور دارم که در صورتی که همگی بازیگران پهلوان به میزان امیر جدیدی دارای شهرت بودند، به مراتب لذت این فیلم بخش اعظم می شد. همانطور که گفته شد رحیم تصمیم می گیرد به جای به کارگیری از آن پول برای رهایی خویش و برگشتن به زیست نرمالش زنی را که کیف را گم کرده اصغر فرهادی دلاور عکس است، پیدا کند. ولی اوضاع آن طور که او فکر می کند پیش نمی رود… درصورتیکه از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در گزینه اصغر فرهادی دلاور حسینی لطفا از صفحه ما بخواهید.