نحوه ایجاد یکی در عرض چند دقیقه + 3 بهترین روش

بازاریابی در اینستاگرام می تواند یک ضربه یا از دست رفته باشد. به ویژه هنگامی که شروع به اجرای استراتژی رسانه های اجتماعی خود می کنید ، ممکن است مدتی طول بکشد تا پست های شما عملکرد خوبی داشته باشند.

وقتی اینطور شد ، اولین غریزه شما این است که بفهمید چه چیزی خوب کار کرده و آن را در پست های بعدی تکرار کنید – یک حرکت عالی. کاری که می توانید انجام دهید این است که پست خود را افزایش دهید تا عملکرد آن را با مخاطبان بیشتری دو برابر کنید.

اکنون بارگیری کنید: اینستاگرام رایگان برای کیت تجاری + الگوها

نحوه عملکرد تبلیغات اینستاگرام ، نحوه تنظیم آن و بهترین شیوه هایی که هنگام اجرای آن باید در نظر داشته باشید را بیاموزید.

تبلیغات اینستاگرام چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

تبلیغات به پست هایی که قبلاً مشاهده شده اند و احتمالاً عملکرد خوبی داشته اند ، زندگی دوم می بخشد. از طرف دیگر تبلیغات دارای محتوای جدید هستند و به عنوان بخشی از یک کمپین استفاده می شوند.

با ارتقاء ، هدف این است که برای آگاهی و تعامل بیشتر با مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید. یا شاید شما می خواهید تبدیل بالاتری در یک پست خاص داشته باشید.

با این وجود ، با یک تبلیغ ، احتمالاً مخاطبی خاص را با در نظر داشتن یک پیام خاص هدف قرار می دهید.

اعم از تبلیغات یا تبلیغات ، به همین ترتیب در اینستاگرام با برچسب “حمایت شده” تحت نام حساب نشان داده می شود.

اهداف تبلیغاتی اینستاگرام

هنگام اجرای تبلیغات اینستاگرام ، سه هدف اصلی وجود دارد:

  • بازدیدهای بیشتر از نمایه
  • پیامهای مستقیم تر
  • بازدید وب سایت بیشتر

هدفی که انتخاب می کنید تعیین می کند که کاربران پس از کلیک بر روی CTA به کجا هدایت می شوند. در حالی که دو هدف اول کاربران را در بستر اجتماعی نگه می دارد ، هدف سوم کاربران را به صفحه فرود شما (LP) هدایت می کند.

آگاهی از هدف خود برای آماده سازی دارایی های شما و داشتن برنامه ای برای هجوم ترافیک ، اعم از نمایه ، DM یا LP ، کلید اصلی است.

اولین چیزی که در مورد تبلیغات در اینستاگرام باید بدانید این است که باید یک حساب تجاری داشته باشید. با این حال ، ممکن است مجبور نباشید برای اجرای تبلیغ ، حساب اینستاگرام خود را به یک حساب فیس بوک پیوند دهید ، که تا قبل از ژوئن 2020 مورد نیاز است ، اگر این اولین تبلیغ شما باشد.

1. به پستی که می خواهید تبلیغ کنید دسترسی پیدا کرده و روی دکمه “Promote” کلیک کنید.

دکمه خوراک تبلیغاتی اینستاگرام

برای Stories یا Highlights ، به بایگانی خود دسترسی داشته باشید ، پست را انتخاب کرده و “تقویت” را انتخاب کنید.

2. هدف را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از تبلیغات پولی اینستاگرام: هدف را انتخاب کنید

اگر “بیشتر بازدید از وب سایت” را انتخاب کنید ، باید مقصدی را برای کاربران خود و همچنین دکمه اقدام خود ، یعنی CTA خود را انتخاب کنید. در اینجا شش گزینه دکمه وجود دارد:

    • بیشتر بدانید
    • همین حالا خرید کنید
    • بیشتر تماشا کنید
    • با ما تماس بگیرید
    • اکنون ثبت کن
    • ثبت نام

3. مخاطبان خود را مشخص کنید.

نحوه استفاده از تبلیغات پولی اینستاگرام: مخاطبان خود را مشخص کنید

وقتی “خودکار” را انتخاب می کنید ، اینستاگرام به سادگی کاربرانی را که با علایق و مشخصات جمعیتی فعلی دنبال کنندگان شما مطابقت دارند ، به ویژه کسانی که قبلاً با محتوای شما درگیر بوده اند ، هدف قرار می دهد. با استفاده از گزینه “Create Your Own” ، می توانید مخاطبین خود را بر اساس مکان ، علاقه ، سن و جنسیت فیلتر کنید.

4. تنظیم بودجه روزانه و مدت زمان ارتقاء.

نحوه استفاده از تبلیغات پولی اینستاگرام: بودجه روزانه و مدت زمان تبلیغات را تنظیم کنید

بودجه روزانه شما از 1 تا 1000 دلار متغیر است و تبلیغ می تواند 24 ساعت تا 30 روز طول بکشد. اینستاگرام توصیه می کند با حداقل 5 دلار شروع کنید تا به جمع خوبی از کاربران برسید.

5. تبلیغات خود را مرور کرده و روی “ایجاد ارتقا” کلیک کنید.

نحوه استفاده از تبلیغات پولی اینستاگرام: مرور تبلیغات

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اینستاگرام تبلیغات شما را در فیدها ، استوری ها و برگه Explore اجرا می کند – صرف نظر از اینکه در کجا منتشر شده است. بر اساس داده های اولیه ، تعیین می شود که آن را در جایی که بهترین عملکرد را دارد اجرا کند.

هنگامی که آگهی خود را ارسال می کنید ، مراحل تأیید را طی می کند که معمولاً 24 ساعت طول می کشد.

بهترین روش ها برای ایجاد تبلیغات خوب در اینستاگرام

1. محتوای با عملکرد بالا را تبلیغ کنید.

در حالی که ممکن است وسوسه شوید تا پست هایی را که نیاز به کمی عشق دارند تبلیغ کنید ، اما در برابر اصرار مقاومت کنید. ممکن است در نهایت برای پستی که پتانسیل بالایی ندارد پول را هدر دهید.

اگر نام تجاری شما قصد دارد یک پست یکبار افزایش دهد ، در عوض بر روی پست هایی با تعامل بالا تمرکز کنید.

چرا؟ خوب ، این پست ها قبلاً برای دنبال کنندگان شما عملکرد خوبی داشته است. این به خوبی نشان می دهد که آنها ممکن است با مخاطبانی که هنوز به آنها نرسیده اید عملکرد خوبی داشته باشند.

2. مطمئن شوید که صفحه فرود شما برای موبایل مناسب است.

اینستاگرام اولین برنامه تلفن همراه است.

به این ترتیب ، اگر کاربران را به یک وب سایت می برید ، مطمئن شوید که تجربه کاربری خوبی را برای کاربران تلفن همراه ارائه می دهد. در غیر این صورت ، شما با نرخ پرش بالا و بازگشت هزینه کم تبلیغات (ROAS) روبرو خواهید شد.

هنگام طراحی برای موبایل به چند نکته توجه کنید:

  • طرح بندی تک ستونی داشته باشید – این امر باعث می شود که صفحه به راحتی اسکن و پیمایش شود.
  • از تصاویر و ویدئوهای زیاد خودداری کنید – ممکن است فضای زیادی را اشغال کرده و سایت را شلوغ کنند. و می توانند باعث کند شدن سرعت بارگیری شوند.
  • کپی خود را کوتاه نگه دارید – آنچه پاراگراف های کاملاً فاصله دار روی میز کار به نظر می رسد به راحتی می تواند در تلفن همراه بسیار زیاد شود.

3. بدانید که هدف شما زودتر از موعد است.

مهم این است که قبل از تبلیغ خود ، مشخصات اینستاگرام و/یا صفحه فرود خود را آماده کنید.

شما می خواهید مطمئن شوید که آماده تبدیل آن دسته از کاربران هستید که روی تبلیغ شما کلیک کرده اند. وگرنه چه فایده ای داره؟

اگر هدف شما بازدید بیشتر از نمایه بود ، مطمئن شوید که دارای یک شبکه جذاب بصری ، یک شرح حال توصیفی و اطلاعات تماس به روز شده هستید.

اگر به پیام های بیشتری امیدوار هستید ، برای تشویق مکالمه س questionالی را در تبلیغ خود اضافه کنید.

هرچه زودتر آماده سازی را شروع کنید ، ایده های بیشتری می توانید برای جذب و جذب مخاطب هدف توسعه دهید.

دعوت جدید برای اقدام