فرایند پر کردن مایعات بوسیله سیلندر پیستون انجام می شود. دستگاه لبریز کن سیلندر پیستونی با توجه به نیاز مشتری ساخت و ایجاد می گردد. متن ذیل اشاره ای به همین موضوع داراست هر تعدادی بیشتر اساسی دید موتورهای بنزینی دو زمان میباشد البته دیتاها آن به مدل ای میباشد كه برای انواع دیگر موتورها و از گزاره موتورهای دیزل كه مورد به کار گیری ما در بانك اتومبیل آلات است و به جهت تعمیركاران و مدرس كاران نیز می تواند موءثر واقع شود. ممکن هست پیشانی رینگ پیستون نیز تیز یا این که گرد کرده باشد انحنای رینگی اساسی پیشانی گرد زیاد اندک می باشد و به طور معمول به چشم دیده نمی شود. همین تانک مهم 63 تن وزن میباشد که میتواند به راحتی یک کوه را بالا رفته و به هدف ها را مورد هدف قرار دهد . سر سیلندر را باید از لحاظ تاب داشتن هم آیتم تحلیل قرار اعطا کرد كه كاملا صاف و بودن اعوجاج و پیچ خوردگی باشد. چون ترمیم شكستگی سیلندر در صورتی که نیز امكان پذیر باشد دوچندان پردرد سر و پر هزینه است به همین كار اصطلاحا دوختن سیلندر می گویند كه مهم به کارگیری از الكترود هایی از محصول سیلندر ( معمولا چدن است ) جوشكاری و ترمیم می شود. پیستون هایی که از کالا چدن هستند، ترازو بزرگتری داشته و وزن زیادی داراهستند و به طور معمول در موتورهای دیزلی از آن ها به کار گیری می شود. چون ترمیم شکستگی سیلندر در صورتی که نیز قابلیت پذیر باشد زیاد پردرد سر و لبریز هزینه میباشد به همین کار اصطلاحا دوختن سیلندر می گویند که دارای استفاده از الکترود هایی از متاع سیلندر ( غالبا چدن میباشد ) جوشکاری و ترمیم می شود . هم چنین تعداد نازل ها هم از تک نازل تا هشت نازل قابل طراحی می باشد که بنابر سفارش خرید کننده انجام می شود. به جهت آنالیز عملكرد كار موتور و اینكه شرایط كاری آن به چه صورت هست و آیا مشكلی دارد و یا در آتی در گیر مشكلی خواهد شد یا خیر روشهای متمایز وجود دارااست یكی از این شاخص ها چگونگی شرایط پیستونهاست . عمل حلقه پیستون متراکم، جلوگیری از نشت گاز از کنار پیستون در روزگار حجمی و توان آن است. پیستون اصلی مسئولیت آب بندی گاز را دارااست و حلقه های پیستون را حمل می کند. در یک موتور ، هدف آن انتقال نیرو از گسترش گاز در سیلندر به میل لنگ از طرز میله پیستون ویا میله اتصال است. وظیفه پیستون که چکیده از موتورماشین آلات می باشد، انتقال نیرو از گازهای درحال انبساط داخل سیلندر به میل لنگ می باشد. درصورتیکه علت پیدایش این مشكل بخاطر یاتاقان سر بزرگ شاتون بوده باشد لازم میباشد كه بیرینگهای میل لنگ و بخش های نشت بندی كننده آن را بده بستان نمائید. باید اعتنا به فعالیت آورد كه در صورتی که سر سیلندر تراش می رود چون گوشه ای ولو اندك از ضخامت آن كم می وشد باعث كم شدن محیط احتراق و بالا رفتن نسبت تراكم موتور شده و می تواند مشكلات عدیده ای را در پی داشته باشد كه یكی از آن ها گرم شدن بیش از میزان موتور می باشد هر یکسری در این وضعیت شتاب موتور هم بالا می رود ولی به مشكلات بعدی اش و خساراتی كه ببار می آورد نمی ارزد . علت اصلی همین گرم شدن بیش از میزان هم آن می باشد كه یا ترکیب سوخت و هوا خیلی رقیق می باشد و یا اینكه اشكالی در كار سیستم خنك كننده موتور پدید آمده است. علل حیاتی بروز این مشكل آن می باشد كه یا این که سوخت تزریقی به موتور بیش از ترازو رقیق بوده میباشد ، یا این که شمع های موتور از دسته خیلی گرم انتخاب شده اند و یا این که اینكه سیستم جرقه موتور زودتر از موعد لازم کار می كند ( به این معنی که آدوانس می باشد ) و یا این که اینكه نسبت تراكم به تناسب اكتان سوخت ، خیلی بالاست و یا این که به هیچ عنوان موتور مشكل كلی گرم شدن را دارد. علت اهمیت بوجود داخل شدن همین مشكل ؛ گرم شدن پرسرعت و بیش از میزان ، تزریق سوخت رقیق و یا این که داغ بودن بیش از ترازو مدل شمع ها است. به محض گرم شدن موتور، پیستون ها و حلقه ها منبسط می شوند، دیواره ها را عایق بندی می کنند، و میزان روغنی که از رینگ ها عبور می نماید را کمتر می دهد. 5. وجود رینگهای فولادی در بدنه پیستون : که مانع نفوذ گرمای بالای پیستون به نصیب تحت میشود. افست بودن یا بیرون از محور بودن گژن پین: بهاین معنا هست كه گژن پین در وسط پیستون قرار نگرفته و زیرا فشار احتراق به سمت چپ وارد میشود ، سمت چپ پرفشار و سمت راست كم فشار نامیده می شود . اما همین نکته را نباید فراموش کرد که پالس باجاج RS200 یک اسپرتبایک تمام نیست؛ زیرا قطعات حیاتی موتور مانند پیستون فورج نبوده و وارد کردن فشار بیش از حد بهموتور، سبب خرابی پیستون و رینگهای آن میشود. اگر از تایپ کردن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در مورد نحوه کار کمپرسور پیستونی لطفا از ورقه ما بخواهید.