ضعف دیگر سیستم تهویه مطبوع تاثیر منفی قابل اعتنا بر بر روی بضاعت و توان حرکتی خودروست که اما همین ضعف تا حدی به جهت ماشین های ۴ سیلندر اساسی حجم اندک قابل پیشبینی است؛ ولی این گزینه در ترافیک و در صورتیکه سرنشینان خودرو بیش از ۲ نفر باشند راننده را دچار دردسر خواهد کرد. کابین ادب معقولی دارااست و میزان نفوذ صدای باد و موتور به درون کابین به جهت یک اتومبیل اقتصادی کاملا قابل قبول هست (تا سرعت ۱۲۰ km بر ساعت). در جاده های کوهستانی حتی مهم گنجایش تکمیل، احساس ناتوانی در مهار کردن ماشین به شما دست نخواهد اعطا کرد و در صورتی که از لنت های ترمز مطلوب استفاده کنید و هوای روغن ترمز هم داشته باشید (تعویض به موقع و هواگیری) پس از ترمز گیری های مختلف در شیب های منفی کارایی آن کماکان قابل قبول خواهد بود؛ البته کل همین توصیفات، دقت داشته باشید که ۲۰۶ تیپ۵ خودرویی ۱۰۳۰ کیلوگرمیست و ترمزگیری با خودرو های سبک وزن در سرعت های بالا، مدام پایداری آن ها را زیر اثر گذاری قرار خواهد داد و همینطور اگر از تکنیک ترمز گیری آستانه ای استعمال نکنید، چرخ ها به راحتی قفل می شوند و مهم فعال شدن سیستم ترمز ضدقفل، مسافت ترمز گیری شما افزایش خواهد یافت. البته رانندگی در به دور های بالا سبب داغ شدن روغن، تبخیر و از دست رفتن خواص آن می شود و در صورتی که در تعویض روغن آلرژی به خرج ندهید ممکن است به یاتافان زدن و یا این که سوختن واشر سرسیلندر اتومبیل تان سبب ساز شود… اساسی بیشتر شدن سرنشینان افت قدرت تماما محسوس می باشد و در گردنه ها، راننده مجبور به بده بستان پی درپی دنده از ۳ به ۲ و بلعکس می شود. تجربه نگارنده پس از سوار شدن به بیش از آبادی ها پژو ۲۰۶ در اشکال سال ها و تیپ ها و گونه ها مهم نگهداری های متفاوت، آن میباشد که پژو ۲۰۶ هیچ وقت یک خودروی بی صدا نخواهد بود. رودریها هم به طور کامل تغییر تحول کردهاند و شمایل جذابتری را از خود به سناریو گذاشتهاند. کتابهای متعددی در شصت و سه درصد گذشته، اکنون و آتی آشنایی زیاد جامعه و متخصصان را می طلبد تا اساسی نرم افزارها آشنایی بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ و تمدن پیشرو در گویش پارسی ایجاد کرد. در هم اکنون حاضر پژو پارس حیاتی موتور TU5 دوستداشتنی ترین دسته پژو پارس در در بین مصرف کنندگان است. پارس دوگانه سوز در در بین نوع های متفاوت پارس کمترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. برای همین در خودروی نو تیبا گیربکس پراید در دنده دو به جور ای تقویت شد تا بتواند گشتاور بالای همین موتور را تحمل کند. برای نمونه شرایط پرتاب باد به سمت پا را انتخاب می کنید اما باد قابل توجهی از روزنه های روبرویی هم خارج می شود. این گزینه در تیپ ۵ های ۸۷ تا ۹۱ که اهمیت نقص تاخیر عملکرد روزنه گاز روبرو میباشند بعضا زمان ها غیر قابل تحمل می شود و ترجیح می دهید به جهت مدتی مهم گرما سر نمایید تا به جهت هر نیم کلاچ، بدون چاره باشید از ترمز دستی و … همین دو خودرو از حیث فنی هیچ تفاوتی اهمیت یکدیگر ندارند و هر دو از موتور TU5 و گیربکس 5 سرعته دستی به کار گیری می کنند. همین موتور در 206 تیپ 5 به یک گیربکس 5 دنده دستی متصل شده است. این کلاس شبیه کلاس ۱۲ است، حساس این تفاوت که سیستم برق کشی در کلاس ۱۳ مالتی پلکس است و به جهت این تفاوت سیم کشی، کلاس ۱۳ به بازار معرفی شد. کمتر پیش می آید که مجبور به استفاده از حداکثر توان سیستم تهویه مطبوع شوید. به جهت همین داشبرد بزرگ، روشنایی یک عدد از ملزومات هست که در دسته های ۸۶ به سپس حذف شده است. در دسته های جدید نیز در شرایط چهارم به آنگاه صدای باد گوش خراش به لحاظ می رسد. در سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در دنده ی ۵، به دور موتور شمار بر روی عدد ۳۰۰۰ دور بر دقیقه می ایستد؛ همین به این معنی که در آزادراه ها و در شتاب های بالاتر، بدور موتور بایستی در حوالی ۳۵۰۰ – ۴۰۰۰ دور بر دقیقه برای طولانی مدت اثبات بماند که در همین شکل مصرف سوخت بالا می رود، استهلاک موتور مضاعف می شود و همینطور صدای موتور بیش از میزان به کابین وارد خواهد شد… پس از ۲ ساعت رانندگی حساس ۲۰۶، بهتر میباشد کنار بزنید و پاره ای استراحت کنید؛ صندلی های خشک ۲۰۶ راحتی آنچنانی ندارند و در صورتی که به گودی کمر نیز در گیر باشید، شدت سختی آن حاد تر نیز به نظر شما می آید؛ چرا که تنظیم گودی کمر صندلی حتی برای راننده نیز مقدور نیست. ضریب دنده ۲ مناسب و هماهنگ اهمیت موتور است و کاهش پیش می آید به جهت افزایش شتاب در بدور بالای ۲۵۰۰ دنده ۲، بدون چاره به معکوس کشیدن داشته باشید و در عجله گیری دارای دنده ۲ تا شتاب حدود ۸۲ km بر ساعت( به دور موتور ۵۷۵۰ ) مشکلی نخواهید داشت و می توانید شتاب ۹۰ km هم حیاتی همین دنده تجربه کنید. در اینجا بخش اعظم به تحلیل وب سایت موتور های tu5.