آموزش تیراندازی در پابجی نیو استیت

زمانی که اساس بازی کشتن دشمن باشد، اهمیت نحوه شلیک شما غیرقابل انکار خواهد بود. در PUBG New State، بسته به نوع درگیری و سلاحی که دارید، سبک تیراندازی شما نیز تغییر می کند. به طور کلی آخرین نسخه پابجی می تواند از سه حالت تیراندازی استفاده کند که هر کدام دارای مزایای خود هستند: تیراندازی لمسی یا سبک تک آتش که در هر بار شلیک یک گلوله به سمت دشمن شلیک می کنید، شلیک انفجاری که یک سبک محبوب است. . و این یعنی شلیک تعداد محدودی گلوله با هر شلیک و در نهایت Spraying که پیش فرض پابجی است.

 

 

باید بدانید که هیچ یک از این سه روش برتری مطلق بر دیگری ندارد. هر کدام برای نوع خاصی از نبرد و کلاس خاصی از سلاح ها مناسب هستند. بازیکنان موفق در PubJie New State دقیقا می دانند که در چه موقعیت هایی از چه سبک تیراندازی استفاده کنند. در این مقاله توسط ویجیاتو، به سبک های تیراندازی در PUBG New State می پردازیم. با ما بمان.

 

تک آتشه

 

بسیاری از سلاح های پابجی دارای یک حالت آتش هستند که به عنوان تیراندازی جرثقیل نیز شناخته می شود. این سبک تیراندازی هر بار یک گلوله به سمت دشمن شلیک می کند و بیشترین دقت را برای شما شلیک می کند. البته Single Fire نیاز به کمی تسلط بر تک همسری دارد، زیرا در صورت داشتن دقت پایین، پس از هر شلیک در برابر تیراندازی متقابل دشمن آسیب پذیر خواهید بود، بنابراین این سبک تیراندازی برای افراد تازه وارد پابجی توصیه نمی شود.

 

Single Fire به هیچ وجه برای مبارزات نزدیک مناسب نیست، اما در فواصل طولانی ورق می چرخد ​​و بر خلاف سبکی مانند Spraying بسیار موثر خواهد بود. اسلحه های مناسب برای تیراندازی با جرثقیل معمولاً ضربه شدیدی دارند، پس حتماً بعد از یک شلیک منتظر بمانید تا اسلحه تکان بخورد. در غیر این صورت از مزایای تفنگ های تک آتشه محروم خواهید شد.

 

آتش در حال انفجار

 

پرتاب به عنوان رابط بین یک پرتاب منفرد و یک اسپری شناخته می شود. در این سبک تیراندازی با هر بار شلیک ماشه تعداد محدودی گلوله از سلاح شما خارج می شود و این امر علاوه بر آسیب بیشتر به دشمن، از شلیک تعداد زیادی گلوله با پاشش جلوگیری می کند. البته Burst Firing از ضعف تک شلیک رنج می برد و این آسیب پذیری در برابر ضد حملات دشمن است. پس از این روش تیراندازی در نبردهای متوسط ​​تا طولانی استفاده کنید.

خرید nc پابجی نیو استیت

تیراندازی پشت سر هم نه تنها دقیق است، بلکه دارای DPS (درجه آسیب) بالایی است و در صورت داشتن مهمات کم مفید خواهد بود. البته همه سلاح های PubJee New State نمی توانند از Burst Firing استفاده کنند.

 

اسپری آتش

 

شلیک اسپری محبوب ترین روش تیراندازی در بین بازیکنان PubJ است که در آن گلوله در حالی که انگشت شما روی ماشه است از سلاح خارج می شود. این سبک تیراندازی در نبردهای بتل رویال به خصوص در نبردهای نزدیک بسیار موثر است زیرا گلوله های بیشتری را به سمت دشمن می فرستد. در نبرد نزدیک می توان ضربه اسلحه را کنترل کرد زیرا حتی پس از ضربه نیز امکان اصابت گلوله به دشمن وجود دارد. نکته این است که معمولاً قبل از شروع ضربه 5 گلوله از سلاح خارج می شود، بنابراین سعی کنید در حین پاشیدن، مسیر گلوله های خود را کنترل و مدام تنظیم کنید. علاوه بر این، اسپری احتمال ضربه به سر را افزایش می دهد و احتمالاً به خوبی می دانید که ضربه به سر در پابجی مهم است.

سایت منبع