ابزارهای جمع‌آوری برتر برای استفاده

ایجاد و مدیریت محتوا چالش برانگیزتر از همیشه است. با تعداد زیادی کانال، پیگیری همه پست‌های شما می‌تواند دشوار باشد. جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی را وارد کنید.

جمع کننده رسانه های اجتماعی، نماد مانند اینستاگرام در رایانه

این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا بر حضور دیجیتال خود نظارت داشته باشید و اطلاعات را بین مخاطبان خود توزیع کنید.

در این پست، با انواع مختلف جمع‌آوری‌کننده‌های رسانه‌های اجتماعی و کارهایی که می‌توانند برای تیم شما انجام دهند، آشنا می‌شوید. از آنجا، ما ابزارهای برتر موجود در بازار را به اشتراک خواهیم گذاشت.

جمع کننده رسانه های اجتماعی چیست؟
مزایای جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]

مانند سایر جمع‌آورنده‌های محتوا، جمع‌آورنده‌های رسانه‌های اجتماعی پست‌ها را از پلتفرم‌های شما بیرون می‌کشند و به‌عنوان یک مجموعه نمایش می‌دهند. می توانید مجموعه را در وب سایت خود جاسازی کنید تا پست های مربوط به نام تجاری خود را برجسته کنید، از جمله محتوای تولید شده توسط کاربر.

به غیر از وب سایت شما، مکان های مختلفی برای نمایش این مجموعه ها وجود دارد، از جمله بازاریابی ایمیلی و صفحه نمایش دیجیتال در رویدادهای زنده.

مزایای جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان هدف شما و حفظ نبض در مورد احساس مردم در مورد برند شما حیاتی هستند. با این حال، اگر در آنجا متوقف شوید، فرصت ها را از دست می دهید.

رسانه‌های اجتماعی همچنین می‌توانند با به اشتراک گذاشتن مشتریان راضی در وب‌سایت شما، اثبات اجتماعی از وضعیت شما ارائه دهند.

برجسته کردن پست های مثبت و ایجاد شده توسط کاربر در سایت شما باعث ایجاد فریاد برای دنبال کنندگان شما می شود که باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند. به علاوه، وقتی دیگران مشتریان واقعی را می بینند که برند شما را تبلیغ می کنند، وضعیت شما را تقویت می کند.

البته می توانید این کارها را خودتان با بررسی هشتگ ها و منشن ها برای ایجاد یک مجموعه انجام دهید. اما آیا برای آن وقت دارید؟

یکی از مزایای اصلی استفاده از جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی این است که از طریق اتوماسیون در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. بهترین ابزارهای جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی حتی می‌توانند پست‌های نامناسب یا منفی را حذف کنند تا همه چیز تمیز و شاداب بماند.

انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی

سه نوع اصلی جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی وجود دارد، دو نوع از فید رسانه‌های اجتماعی شما خارج می‌شوند، در حالی که دیگری بر روی یک پلتفرم خاص تمرکز دارد.

تجمع هشتگ

جمع‌آورنده‌های هشتگ می‌توانند محتوا را از شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی بر اساس یک هشتگ سفارشی یا محبوب جمع‌آوری کنند.

برای مثال، اگر رویدادی را اداره می‌کنید، می‌توانید یک هشتگ سفارشی ایجاد کرده و با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارید. سپس، تجمیع کننده محتوا را بر اساس آن هشتگ استخراج می کند.

حتی می‌توانید در طول رویداد به اشتراک بگذارید تا مردم بتوانند نظرات و تجربیات خود را در زمان واقعی ببینند.

تجمع نمایه

تجمیع نمایه یا کانال بیشتر بر محتوای مارکی که ایجاد می‌کنید و در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید تمرکز دارد. می‌توانید به افراد اجازه دهید برای یک روز مسئولیت را بر عهده بگیرند، اینفلوئنسرها را دنبال کنند یا حساب‌های رسانه اجتماعی شریک تجاری را برجسته کنند.

تجمع پلت فرم

نوع نهایی بر روی یک شبکه اجتماعی خاص مانند اینستاگرام یا توییتر تمرکز می کند و بر اساس تنظیمات انتخابی شما مدیریت می کند. شما می توانید یک فید را بر اساس یک کلمه کلیدی یا هشتگ تنظیم کنید و از کلمات کلیدی مختلف برای هر پلتفرم استفاده کنید.

ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی

شما ابزارهای جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی زیادی برای انتخاب دارید، اما به داشتن یک نقطه شروع کمک می‌کند. بنابراین ما لیستی از گزینه های مورد علاقه خود را برای شروع کار جمع آوری کردیم.

جعبه برچسب

Taggbox، تجمع رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

Taggbox ویجتی است که محتوای تولید شده توسط کاربر را از بیش از 20 پلتفرم جذب می کند. از مجموعه ها برای همه چیز از کمپین های ایمیل گرفته تا وب سایت خود استفاده کنید.

این ابزار برای مبتدیان مناسب است، بنابراین برای انجام آن به دانش فنی گسترده ای نیاز ندارید. خدمات مشتریان Taggbox نیز خیره کننده است.

آنچه ما دوست داریم: Taggbox از چندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی طراحی می‌شود، بنابراین می‌توانید آنچه را که کاربران در مورد برند شما می‌گویند در یک مکان ببینید.

Tagembed

Tagembed، جمع کننده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

این ویجت با محبوب ترین شبکه های اجتماعی کار می کند و افزونه هایی را ارائه می دهد که به طور خاص برای WordPress و Shopify ساخته شده اند.

Tagembed گزینه‌هایی را برای داستان‌ها و آلبوم‌ها ارائه می‌دهد، به علاوه می‌توانید تم‌ها و طرح‌بندی‌های مختلفی را در وب‌سایت خود انتخاب کنید. با Tagembed، می‌توانید طرح‌های رنگی را مطابق با نام تجاری خود تغییر دهید. شما حتی به تجزیه و تحلیل تعامل دسترسی دارید.

آنچه ما دوست داریم: Tagembed یک طرح رایگان برای همیشه و سه سطح قیمت گذاری مختلف ارائه می دهد، بنابراین می توانید آنچه را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

EmbedSocial

EmbedSocial Aggregator رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

EmbedSocial ممکن است یکی از قوی‌ترین پلت‌فرم‌های تجمیع رسانه‌های اجتماعی باشد که دارای پایگاه مشتری کاملاً برای نشان دادن آن است. کاربران می توانند آن را به صورت رایگان با اینستاگرام امتحان کنند و سپس برای ارتقاء منابع اضافی هزینه کنند.

EmbedSocial گزینه بهتری برای کسب و کارهای بزرگتر و تاسیس شده با بودجه ای برای تطبیق با ارتقاها و توانایی استفاده از همه ویژگی ها است.

آنچه ما دوست داریم: کاربران می‌توانند به مجموعه گسترده‌ای از قالب‌های سازگار با موبایل دسترسی داشته باشند که هر ماه قالب‌های جدیدی اضافه می‌شود.

فلاکلر

Flockler، تجمع هشتگ برای رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

Flockler به شما امکان می دهد فیدهای هشتگ را از هشت منبع جمع آوری کنید که می توانید آنها را در سایت خود، در ایمیل خود یا بیشتر نمایش دهید. می‌توانید پست‌های برندتان و محتوای تولید شده توسط کاربر را در مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌ها مرتب کنید.

به علاوه، هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

Flockler یک گزینه خوب برای کسانی است که توانایی پرداخت آن را دارند. شما می توانید آن را به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کنید، اما پس از آن باید هزینه ماهانه پرداخت کنید. بسته پایه ممکن است گران باشد، اما این ابزار در مقایسه با دیگران جامع است.

همچنین به خدمات مشتری درجه یک دسترسی خواهید داشت.

آنچه ما دوست داریم: جمع‌آورنده محتوا را هر پنج تا پانزده دقیقه به‌روزرسانی می‌کند و در طول رویدادها مفید است.

کیوریتور

Curator یکی دیگر از پلتفرم‌های جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی استمنبع تصویر

Curator از جاوا اسکریپت استفاده می کند، که باعث می شود آن را SEO پسند و آسان برای استفاده کنید. همچنین از حداقل کد استفاده می کند و به خوبی به دستگاه های تلفن همراه ترجمه می شود. کاربرانی که به دنبال یک رابط ساده با ابزارهای جمع‌آوری اولیه هستند، ممکن است از اینجا شروع کنند.

آنچه ما دوست داریم: Curator طیف گسترده‌ای از طرح‌های قیمت‌گذاری، از جمله یکی از فراگیرترین ردیف‌های رایگان موجود را ارائه می‌دهد.

والروس

والروس، گردآورنده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

جدا از نام سرگرم کننده، این پلتفرم برای کسانی که در اینستاگرام و توییتر پیشرفت می کنند سرگرم کننده و مفید است. Wallrus به تعداد زیادی از شبکه‌های اجتماعی سرویس نمی‌دهد، اما دو شبکه را به‌طور استثنایی انجام می‌دهد و رایگان است.

اگرچه این پلتفرم فقط در حالت بتا است، اما پلتفرم روی استفاده از تجزیه و تحلیل برای کمک به بهبود پارامترهای فید خود کار می کند.

آنچه ما دوست داریم: برای برندسازی ظریف می توانید لوگوی خود را به هر یک از موضوعات موجود در کتابخانه اضافه کنید.

هوت سوئیت

Hootsuite، جمع کننده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

بسیاری از مردم Hootsuite را به عنوان یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی می شناسند، اما این پلتفرم بسیار بیشتر ارائه می دهد.

به عنوان مثال، می توانید جریان های خاصی را با استفاده از پارامترهای مختلف ایجاد کنید، بر محتوا نظارت داشته باشید و با مخاطبان خود درگیر شوید. با این حال، Hootsuite می‌تواند گران‌تر شود، زیرا موارد اضافی را برای کاربردی‌تر کردن آن اضافه می‌کنید.

آنچه ما دوست داریم: Hootsuite چیزی بیش از تجمع رسانه های اجتماعی ارائه می دهد و آن را به یک ابزار همه کاره تبدیل می کند.

آبمیوه گیری

آبمیوه گیری، جمع کننده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

این پلتفرم با 15 شبکه اجتماعی کار می کند و به شما امکان می دهد با رشد و نیاز به ابزارهای بیشتر، ارتقا دهید. شما می توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید زیرا هیچ قراردادی وجود ندارد و ابزارهای تعدیل را با اولین ردیف دریافت می کنید.

کاربران می توانند طرح های سفارشی متناسب با برند خود ایجاد کنند.

آنچه ما دوست داریم: آبمیوه گیری یکی از بهترین ابزارهای تعدیل در بازار را دارد تا بدانید پست ها ایمن و مثبت می مانند.

استفاده از جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی

بهترین گردآورنده‌های رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند فرآیندی را خودکار کنید که می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند.

با این حال، ممکن است لازم باشد برای یافتن ویژگی مناسب با ویژگی‌هایی که بیشتر می‌خواهید، مانند ابزارهای تعدیل و گزینه‌های سفارشی‌سازی، آزمایش کنید.

این ابزارها دارای رابط های کاربر پسند و پشتیبانی عالی از مشتری برای آسان کردن راه اندازی هستند.

نمایش پست‌های مرتبط، به‌ویژه از سوی مخاطبان، قیمتی ندارد. هویت برند خود را تقویت کنید، اعتماد ایجاد کنید و اجازه دهید پیروانتان در مورد اینکه چرا شما را دوست دارند شهادت دهند.

دعوت به اقدام جدید