بزرگشدن پستان مردانه – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد

انواع مختلفی از گن های فشاری سینه وجود دارد که همگی آن ها می توانند به کاهش درد ناشی از بزرگی سینه ها و بهبود ظاهر آن ها کمک کنند. که پزشک با انجام معاینه دلیل بزرگی سینه در آقایان را تشخیص می دهد. چه کسی به مشکل ژنیکوماستی یا بزرگی سینه پسران دچار میشود؟ خطرات ایجاد سینه های بزرگ شده در مردان مربوط به بیماری ها و شرایط خاص (مانند سیروز کبد) همان عوامل خطرزا هستند که مستعد ابتلا به آن شرایط هستند. ولی در شرایط حاد تنها راه حل درمانی آن عمل ژنیکوماستی می باشد. از نتیجه عمل انتظارات واقع بینانه داشته باشید. در نتیجه بهتر است برای درمان هرچه سریع تر اقدام کنید. نارسایی کلیه. در حدود نیمی از افرادی که تحت درمان با دیالیز هستند به علت تغییرات هورمونی، ژنیکوماستی را تجربه می کنند. اگر از داروهای شناخته شده به علت ژنیکوماستی استفاده می کنید، از پزشک خود بپرسید که انتخاب های دیگری وجود دارد یا خیر. همچنین مهم ترین علت آن اختلال در عملکرد سیستم غدد درون ریز می باشد. همچنین سرطان سینه که در آقایان بسیار نادر است در این حالت ممکن است بروز کند. آرنجتان را خم کنید و تا جایی که میتوانید پایین بیایید، بعد به سمت بالا فشار بیاورید تا به حالت شروع برگردید.

این حالت گاهی ممکن است فقط برای یک طرف سینه و یا هر دو طرف بروز کند. ژنیکوماستی (Gynecomastia) عارضه ایست در مردان که با بزرگ شدن بافت سینه همراه است، گاهی فقط یکی از پستان ها و گاهی هر دوپستان (به میزان یکسان یا متفاوت). استفاده از مواد مخدر نیز یکی از عوامل شایع ژنیکوماستی است که باید به آن توجه داشت. 4.2 آیا بیماری ژنیکوماستی باید درمان شود؟ سعی کنید برخی از مشکلات سلامتی که خطرات لیپو را افزایش میدهند را درمان کنید. این مساله چندین دلیل دارد؛ 1. چاقی میتواند خطراتی که سلامتی فرد را تهدید میکنند افزایش دهد 2. از دست دادن ناگهانی مقدار زیادی وزن برای انجام جراحی روش سالمی نیست. وزن خود را به عدد متعادل برسانید. قبل از عمل کوچک کردن سینه فرد به تصمیم خود می تواند بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی را انتخاب کند. اکثر افرادی که به این جراحی روی آوردند از نتایج بعد از عمل بسیار رضایت داشتند. یک جراح زیبایی ماهر و آموزش دیده می تواند شکل بینی را تغییر دهد و آن را مطابق با چهره و صورت فرد عمل نماید. چرا که بزرگشدگی بافت اصلی پستان ممکن است یکی از نشانههای وجود مشکلی مهمتر در سلامت جسمانی فرد باشد.

فرد می تواند در راستای بهبود وضعیت خود رژیم غذایی سلامت را رعایت کند و فعالیت های ورزشی سبک را به طور پیوسته انجام دهد. فعالیتهای ورزشی به طور قابل توجهی محدود میشوند. البته بسته به نتایج این آزمایش ها ممکن است آزمایش های دیگری نیز لازم باشد. پیری، از آن جا که پیری ممکن است باعث کاهش در تولید تستوسترون شود که می تواند مشکل ایجاد کند. بیشتر مردم استروژن را به عنوان یک هورمون منحصر به فرد زن می دانند، اما مردان نیز آن را تولید می کنند هرچند که به طور معمول در مقادیر کمی میزان استروژن نر که بیش از حد زیاد است و یا از حد تستوسترون خارج نیست، می تواند باعث ژنیکوماستی شود. به طور معمول در حال رشد مردان در سنین بلوغ ممکن است در معرض خطر ژنیکوماستی که بخشی از فرایند رشد عادی است قرار گیرند. پدیده بزرگ شدن سینه آقایان ممکن است به خودی خود با برقراری تعادل بین هورمون ها و یا مصرف دارو برطرف شود.

ژنیکوماستی بزرگ شدن بافت غده سینه مردان است. به طور کلی مردانی که دچار بیماری بزرگ شدن سینه ها می شوند به نسبت دیگر افراد بیشتر در معرض ابتلا به سرطان هستند. یعنی نسبت میزان هورمون استروژن به تستسترون تغییر می کند. در برخی موارد، نیاز به انجام تکنیکهای کشیدن پوست و تغییر مکان نوک سینه خواهد بود تا شکل سینه به صورت نرمال بازگردد. تغییر فرم اندام باعث افزایش اضطراب و کاهش اعتماد به نفس فرد می گردد. البته مصرف برخی مواد خوراکی از قبیل داروهایی که بدون نسخه تهیه میشوند مثل داروهایی که جهت افزایش حجم عضله و دوپینگ به کار میروند و داروهای غیر قانونی در بزرگ شدن بافت پستانها مؤثر هستند. علائم اصلی ژنیکوماستی بزرگ شدن سینه مردان است. عوارض جراحی ژنیکوماستی شامل خون ریزی، لخته شدن خون، عدم تقارن سینه ها، عفونت و … به طور کلی از مصرف موادی که باعث لخته شدن خون می شود خودداری کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لباس ژنیکوماستی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.