بهترین نرم افزار تبلیغات فیس بوک برای ایجاد کمپین های موثر

در سال 2020 تعداد کاربران فعال ماهانه فیس بوک 2.74 میلیارد نفر بود.

تنها بر اساس این آمار، ناگفته نماند که بازاریابان باید در فیس بوک حضور داشته باشند.

و آنها هستند – در واقع، در سال 2020، 10 میلیون تبلیغ کننده فعال از فیس بوک برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کردند.

اما چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان منحصربه‌فرد خود را هدف قرار می‌دهید و در عین حال از سر و صدای سایر تبلیغات در فیسبوک نیز عبور می‌کنید؟

با کمک نرم افزار تبلیغات فیسبوک.

ابزار مدیریت تبلیغات رایگان HubSpot را دریافت کنید

نرم افزار تبلیغات فیس بوک

تبلیغات فیسبوک روشی موثر برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان هدف شما در پلتفرم است.

در این مقاله، 1) نرم افزار تبلیغات فیس بوک چیست، 2) چرایی اهمیت آن، و 3) ابزار تبلیغاتی محبوب برای انتخاب را بررسی می کنیم.

مزایای نرم افزار تبلیغات فیس بوک

در اینجا نمونه هایی از ویژگی های مفیدی که از استفاده از نرم افزار تبلیغات فیس بوک به دست می آورید آورده شده است.

  • هدف گذاری و تقسیم بندی مشتری برای کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان بر اساس رفتارها، ویژگی ها و ویژگی های آنها (مثلاً مکان، جمعیت، سن، اقدامات یا خریدهای گذشته، زبان).
  • اتوماسیون برای تسریع فرآیندهای ایجاد و اشتراک گذاری تبلیغات، جمع آوری داده ها و گزارش.
  • گزارش برای به اشتراک گذاری، تجسم، و تجزیه و تحلیل همه آگهی های فیس بوک و داده های تماس شما.
  • سفارشی سازی برای ایجاد تبلیغات و CTA که به شما در دستیابی به اهداف خاص خود کمک می کند.
  • ایجاد آگهی برای نقاط مختلف در سفر خریدار و برای سرنخ/مشتریان جدید و بازگشتی.
  • ادغام هایی برای اتصال تبلیغات و داده های فیس بوک شما با سایر ابزارهای تجاری، بازاریابی و رسانه های اجتماعی.

با گنجاندن نرم افزار تبلیغات فیس بوک در استراتژی خود، این توانایی را خواهید داشت که از مزایای ذکر شده در بالا و موارد دیگر بهره ببرید.

1. نرم افزار تبلیغات HubSpot

بهترین ابزار تبلیغات فیس بوک برای: مدیریت و ایجاد کمپین های تبلیغاتی شخصی سازی شده فیس بوک همه در CRM/HubSpot شما.

قیمت: رایگان، شروع 45 دلار در ماه، حرفه ای 800 دلار در ماه، سازمانی 3200 دلار در ماه

نرم افزار تبلیغات فیس بوک: نرم افزار تبلیغات hubspot

با نرم افزار HubSpot Ads، می توانید از داده های CRM خود برای ایجاد و بهینه سازی تبلیغات سفارشی و بسیار شخصی سازی شده برای مخاطبان هدف خود استفاده کنید. در مورد آن تبلیغات گزارش دهید تا مشخص شود کدام یک از مخاطبان را به مشتریان پولی تبدیل می کند.

HubSpot یکپارچه سازی مستقیم با فیس بوک، لینکدین، گوگل و اینستاگرام ارائه می دهد تا بتوانید به راحتی تبلیغات خود را از طریق یک ابزار ایجاد کنید، به اشتراک بگذارید، مدیریت کنید و گزارش دهید. گزارش در مورد بازگشت سرمایه کمپین های تبلیغاتی فردی در فیس بوک و آن پلتفرم های اضافی.

HubSpot همچنین دارای پیگیری خودکار سرنخ ها است – به این معنی که وقتی تبلیغات شما آنچه را که قرار است انجام دهند (تبدیل سرنخ ها!)، به طور خودکار جزئیات تماس آنها را ذخیره می کند و آنها را به سمت نمایندگان مناسب در تیم شما هدایت می کند.

نکته حرفه ای: از نرم افزار HubSpot Ads برای مدیریت و شخصی سازی تبلیغات فیس بوک با داده های CRM خود استفاده کنید.

2. تبلیغات فیس بوک

بهترین ابزار تبلیغات فیس بوک برای: ایجاد تبلیغات متناسب با مخاطب هدف خود در فیس بوک با بودجه از پیش تعیین شده.

قیمت: شما قیمت تبلیغات فیس بوک را با تصمیم گیری در مورد 1) چقدر می خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید یا 2) هزینه هر نتیجه تبلیغات خود را تعیین می کنید.

نرم افزار تبلیغات فیس بوک: تبلیغات فیس بوک

منبع

با انتخاب نوع و هدف کسب و کار خود، از تبلیغات فیس بوک برای تطبیق تبلیغات با مخاطب هدف خود استفاده کنید.

فیس بوک ایجاد، انتشار و ویرایش تبلیغات و همچنین ردیابی و اشتراک گذاری عملکرد آنها را در هر یک از پلتفرم های خود (مانند فیس بوک، مسنجر، اینستاگرام و غیره) آسان می کند.

با انتخاب یکی از شش فرمت موجود و همچنین مخاطب خاصی که به دنبال آن هستید بر اساس رفتارها، ویژگی ها، جمعیت شناسی و موارد دیگر در پلتفرم، تبلیغات را سفارشی کنید.

با تنظیم بودجه روزانه و/یا مادام العمر و تعیین مدت زمان اجرا شدن تبلیغات، به بودجه تبلیغات خود در فیس بوک پایبند باشید. در نتیجه، فقط مبلغی را که کنار گذاشته اید صرف تبلیغات خود می کنید.

3. قوایا

بهترین ابزار تبلیغات فیس بوک برای: با استفاده از قابلیت چرخش خودکار تبلیغات این ابزار، اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف شما تبلیغات جدیدی را در فیس بوک می بینند.

قیمت: برنامه هایی که از 149 دلار در ماه شروع می شوند

نرم افزار تبلیغات فیس بوک: qwaya

Qwaya یک ابزار تبلیغاتی برای فیس بوک و اینستاگرام است. این امکان را به شما می دهد تا با تست A/B و معیارهای هدف گذاری، بخش های مخاطب مناسب را برای تبلیغات خود شناسایی کنید. این ابزار آزمایش انواع تبلیغات، قرار دادن تبلیغات، متن، تصاویر و موارد دیگر را در فیس بوک آسان می کند.

Qwaya به طور خودکار بخش‌های مخاطب و تبلیغات شما را برای آن بخش‌ها مدیریت می‌کند— تبلیغات و مخاطبان در ساختار پوشه “کمپین و مجموعه تبلیغات” قرار می‌گیرند تا همه اطلاعات را بر اساس آن سازماندهی کنند. همچنین می‌توانید فرآیند اجرای تبلیغات خود را در زمانی که مخاطبان هدف شما به احتمال زیاد در پلتفرم هستند (مثلاً زمان خاصی از روز و/یا هفته) را خودکار کنید.

4. AdEspresso

بهترین ابزار تبلیغات فیس بوک برای: تقسیم تست تبلیغات فیس بوک و ذخیره موفق ترین تبلیغات و عناصر خلاقانه برای دسترسی آسان و آینده.

قیمت: برنامه هایی که از 49 دلار در ماه شروع می شود (صورتحساب سالانه) برای محدودیت خرج 1000 دلار در ماه.

نرم افزار تبلیغات فیس بوک: adhespresso

AdEspresso یک پلت فرم تبلیغاتی توسط Hootsuite با ویژگی هایی برای ایجاد و مدیریت تبلیغات در فیس بوک، اینستاگرام و تبلیغات گوگل است.

AdEspresso با آسان کردن تقسیم تست همه جنبه های تبلیغات فیس بوک شما (به عنوان مثال خلاقیت ها، سرفصل ها، تصاویر)، کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها به مخاطبان هدف شما رسیده و با آنها طنین انداز می شوند تا بتوانید تبدیل ها را افزایش دهید.

هنگامی که تعیین کردید کدام تبلیغات فیس بوک از طریق تست تقسیم بندی بهتر کار می کنند، تبلیغات و عناصر خلاقانه را در ابزار ذخیره کنید تا به راحتی در تیم خود دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید کاتالوگ محصولات خود را در AdEspresso بیاورید تا تبلیغات پویا برای محصولات فردی خود ایجاد کنید که برای مخاطبان شما طراحی شده است. این آگهی‌های مربوط به محصول پس از آن در مقابل مخاطبان شما قرار می‌گیرد که به احتمال زیاد تبدیل شوند.

5. SocialPilot

بهترین ابزار تبلیغات فیس بوک برای: استفاده از یک پلت فرم بازاریابی رسانه اجتماعی برای تبلیغات فیس بوک و “تقویت” آن تبلیغات برای افزایش دسترسی آنها.

قیمت: برنامه هایی که از 25.50 دلار در ماه برای 10 حساب رسانه اجتماعی و یک کاربر شروع می شود.

نرم افزار تبلیغات فیس بوک: socialpilot

منبع

SocialPilot یک پلت فرم تعامل رسانه های اجتماعی با ابزاری است که به طور خاص برای تبلیغات فیس بوک در نظر گرفته شده است. با استفاده از این ابزار می توانید تبلیغات فیسبوک خود را ایجاد، زمان بندی و مدیریت کنید.

SocialPilot با هدف‌گیری مخاطب، CTAهای قابل تنظیم و محتوای تبلیغاتی پویا به شما کمک می‌کند تبلیغات فیس‌بوک ایجاد کنید که سرنخ‌هایی با کیفیت بالا ایجاد کند.

از ویژگی “تقویت پست” (تبلیغات پولی ارائه شده توسط فیس بوک) برای افزایش دسترسی به تبلیغات خود استفاده کنید. هنگامی که تبلیغ خود را ایجاد کردید، مخاطبان خود را انتخاب کردید و بودجه تعیین کردید، SocialPilot آگهی را منتشر می کند و بلافاصله آن را برای شما تقویت می کند تا مخاطبان هدف خود را افزایش دهید.

علاوه بر این، اگر پلتفرم فکر می‌کند که تبلیغی را برنامه‌ریزی کرده‌اید که با «تقویت» به‌خوبی انجام شود، SocialPilot این پیشنهاد را به شما می‌دهد.

6. Revealbot

بهترین ابزار تبلیغات فیس بوک برای: ادغام چندین اقدام در اتوماسیون های فردی برای صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری در مورد استراتژی تبلیغات فیس بوک شما.

قیمت: برنامه هایی که از 83 دلار در ماه شروع می شود و حداکثر هزینه تبلیغات 10000 دلار در ماه است.

نرم افزار تبلیغات فیس بوک: آشکار بات

Revealbot یک ابزار مدیریت و اتوماسیون تبلیغات فیس بوک است. از سازنده اتوماسیون کشیدن و رها کردن برای ایجاد اتوماسیون برای تمام بخش‌های استراتژی تبلیغات فیس بوک خود استفاده کنید – می‌توانید بیش از 20 اقدام را برای اتوماسیون تک تنظیم کنید تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

داده‌های بازاریابی و تبلیغات خارجی خود را به Revealbot متصل کنید تا در عین حال نگاهی جامع به داده‌های خود داشته باشید و آگهی‌ها را گزارش و تجزیه و تحلیل کنید.

با ایجاد معیارها و بازه‌های زمانی منحصربه‌فرد و/یا سفارشی‌شده در شرایط شما، داده‌های آگهی را که بیشتر به آن اهمیت می‌دهید، ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید از شرایط مقایسه برای مقایسه و تجسم معیارها برای درک بهتر عملکرد تبلیغات خود استفاده کنید.

7. Madgicx

بهترین ابزار تبلیغات فیس بوک برای: استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای بهینه سازی و خودکارسازی تبلیغات فیس بوک.

قیمت: برنامه‌هایی که از 49 دلار در ماه شروع می‌شوند و حداکثر 1000 دلار در ماه هزینه تبلیغات دارند.

madgicx: نرم افزار تبلیغات فیس بوک:

Madgicx یک پلتفرم تبلیغاتی همه‌کانالی مبتنی بر هوش مصنوعی با ابزار بهینه‌سازی تبلیغات و اتوماسیون فیسبوک است. بیش از 100 گزینه هدف گیری مخاطب وجود دارد تا به شما کمک کند یک استراتژی تبلیغاتی سفارشی ایجاد کنید که هر مرحله از قیف را پوشش می دهد.

اهداف KPI خود را در ابزار PPC Madgicx وارد کنید تا به طور خودکار حساب شما را بهینه کند. در همین حال، ویژگی هوش خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی، عملکرد تبلیغات و خلاقیت‌های شما را بر اساس انواع داده‌ها تجزیه و تحلیل می‌کند.

در نتیجه، اطلاعاتی را که برای هدف قرار دادن تمام شخصیت های خریدار خود به طور موثر و کارآمد نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت.

با نرم افزار تبلیغات فیس بوک، استراتژی کمپین خود را بهبود بخشید

نرم افزار تبلیغات فیس بوک این توانایی را دارد که به شما در ایجاد، بهینه سازی و تجزیه و تحلیل تبلیغات و کمپین های خود در پلتفرم کمک کند. با استفاده از یکی از این ابزارها، بهبود استراتژی تبلیغات فیس بوک خود را آغاز کنید.

ابزار تبلیغاتی