خرید و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون دست دوم و نو ?

دوربین اولتراواید آیفون 12 پرو، حالت شب را ارائه داده و تصاویر باکیفیتی را در این حالت ثبت می کند. دوربین اولتراواید یا فوق عریض نیز، یک لنز 12 مگاپیکسلی با میدان دیدی به گستردگی 120 درجه دارد. هر سه دوربین این مجموعه و همچنین دوربین سلفی، 12 مگاپیکسلی است و هر یک مشخصات منحصر به فردی دارد که در ادامه گوشی آیفون عکس بررسی می کنیم. گوشی آیفون 12 Pro، دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED است. شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید.

دامنه دینامیکی چندان قابل توجه نیست اما می توان گفت که اپل با جدیدترین HDR هوشمند خود به درجه خوبی رسیده و عکس ها طبیعی و متعادل به نظر می رسند. برخلاف آنچه که اپل وعده داده بود تا در سری آیفون های امسال از نمایشگرهای با نرخ تازه سازی 120 هرتزی استفاده کند، اما نتوانست این وعده را عملی کرده و هنوز هم شاهد نرخ 60 هرتزی برای این نمایشگرها هستیم. البته از نظر طراحی، ضخامت این سری از گوشیهای هوشمند اپل کمتر شده است. معایب گوشیهای سری X آیفون چیست؟ لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی گوشی آیفون 12 پرو، دارای دیافراگم f/2.0 بوده و پیکسل های 1.0 میکرومتر دارد.

گارانتی گوشی اپل مسئله دیگری است که باید به آن اشاره کرد. از قابلیت های این دوربین، می توان به PDAF، OIS و زوم اپتیکال دو برابری اشاره کرد. بنابراین در سال 2009 گوشی S G3 با قیمت 199دلاری را معرفی کرد که دوربین 3مگاپیکسلی آن با قابلیت ضبط ویدئو، باعث محبوبیت حداکثری افراد جامعه شد. گوشیهای اپل امکانات بسیاری دارند که کار را برای استفادهکنندگان آسان کرده است، اما متاسفانه بیشتر این امکانات در کشور ما قابل دسترس نیست و به جای آسانی کار با این گوشی را بسیار سخت کرده است و نمیتوان به بخش زیادی از امکانات آیفون دسترسی پیدا کرد.

میبایست گفت تنها دلیل آن مطمئنتر بودن گوشیهای Not-Active است، ولی اگر گوشی خود را از فروشگاههای معتبر و با گارانتی معتبر خریداری کنید جای هیچ گونه نگرانی نیست. دوربین اصلی در گوشی آیفون 12 پرو، یک لنز واید 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 بوده و اندازه آن به 26 میلی متر می رسد.