عمل زیبایی گوش برای چه افرادی مفید است؟

نارسایی گوش یکی دیگر از موارد جراحی زیبایی گوش است، برخی افراد به طور مادرزادی از نارسایی شدید گوش رنج می برند، می توان از جراحی ترمیم گوش برای بازسازی گوش برجسته استفاده کرد. در موارد بسیار پیچیده و پیچیده می توان از پروتز لاله گوش استفاده کرد. در اغلب موارد جراح شهرت خوبی دارد اما در زمینه جراحی زیبایی یا پلاستیک گوش چندین عمل جراحی انجام داده است. اگر مسکن مصرف می کنید، بهتر است از پاراستامول استفاده کنید، می توانید با جراح مشورت کنید. اما جراحی که انتخاب می کنید باید بتواند ناهنجاری ها یا آسیب های گوش را درمان کند و اتوپلاستی انجام دهد. روش عمل بستگی به نوع ناهنجاری دارد. اما واقعیت این است که هر سه گروه تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته اند و قادر به انجام این عمل هستند. • فردی که قصد انجام اتوپلاستی را دارد باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد. یبوست یکی دیگر از مواردی است که باید رعایت کنید، یبوست روی شنوایی تاثیر می گذارد و توصیه می شود تا حد امکان رژیم غذایی خود را تنظیم کنید تا دچار یبوست نشوید.

وی گفت: آنتی بیوتیک ها و مسکن های تجویز شده توسط پزشک باید به موقع مصرف شود. قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی، باید چند نکته مهم را در نظر گرفت. مرحله مهم دیگر ترک نیکوتین به هر شکلی به مدت ده روز تا دو هفته قبل و بعد از عمل است. برای جلوگیری از تداخل آنها با روش های جراحی، ایده خوبی است که مصرف برخی مکمل های غذایی را در این دوره متوقف کنید. علاوه بر این، بیماران باید هنگام شرکت در مشاوره اولیه انتظارات معقولی از نتیجه فرآیند داشته باشند. اگر اقدامات شما به موقع باشد، این می تواند نتایج موفقیت آمیز را تضمین کند. اعمال برش سطح داخلی Conca با استفاده از اصل گیبسون، یک دیوار برجسته مقعر را به یک سطح صاف تبدیل می کند. کودک قبل از ورود به مدرسه مشکل را حل می کند و توسط دوستان و همکلاسی هایش تحقیر می شود. اسکار نازکی روی برش باقی می ماند اما در پشت گوش قرار دارد و در نهایت محو شده و به تدریج ناپدید می شود.

درد بعد از جراحی گوش بسیار کم است. گوش هایی که پرده گوش در آنها آسیب دیده است. در بیهوشی عمومی، نوع بیهوشی مورد استفاده، وریدی و بدون استفاده از گازهای بیهوشی است. پس از بریدن غضروف و ایجاد شکل مورد نظر در آن، بخیه ها و بانداژها را برای قرار دادن گوش در موقعیت مناسب قرار دهید تا روند بهبودی کامل شود. جراحی اصلاحی معمولا بعد از پنج سالگی انجام می شود تا کودک در مراقبت های بعد از عمل همکاری لازم را داشته باشد. یکی از بهترین راه ها برای آمادگی برای جراحی گوش داشتن نگرش مثبت چند هفته قبل از جراحی است. صرف نظر از تکنیک مورد استفاده در اتوپلاستیک، مراحل آماده سازی برای درمان یکسان است. در یک فرد بعد از جراحی گوش درد کم است، درد بعد از جراحی گوش بسیار کم است که با استفاده از مسکن ها و داروهای تجویز شده توسط پزشک می توان این درد را کاهش داد. برای رفع مشکلات درمان و ظاهر گوش عمل جراحی گوش انجام می شود که با جراحی زیبایی گوش می توان گوش بیرون زده، افتاده یا نرم را رفع کرد.

جراحی گوش می تواند این گونه مشکلات گوش را در کودکان و بزرگسالان حل کند. بیرون زدگی لاله گوش نسبت به مشکلات مقعر و ضد مارپیچ کمتر شایع است. افرادی که لاله گوش خود را با متر کشیده شده اند، اکنون برای بازگرداندن لاله گوش به شکل اولیه خود به جراحان پلاستیک مراجعه کرده اند. برای اینکه با عوارض جبران ناپذیری که در مراکز غیر معتبر ایجاد می شود مواجه نشوید، انجام جراحی زیبایی گوش در مراکز معتبر با متخصص گوش و حلق و بینی توصیه می شود. این فرد ممکن است جراح پلاستیک یا متخصص زیبایی بینی باشد. چند روز پس از اتوپلاستی، بانداژ اطراف سر با یک باند جراحی جایگزین می شود. به مدت دو هفته از داروهایی مانند ایبوپروفن که در لخته شدن خون اختلال ایجاد می کنند استفاده نکنید. گوش ها را فشرده می کند و روند بهبودی را بهبود می بخشد.

این سنی است که بچه ها در مدرسه پشت گوششان مورد آزار و اذیت و آزار قرار می گیرند. نوع بیهوشی مورد استفاده معمولاً به سن بیمار بستگی دارد. بیهوشی عمومی اغلب برای بیماران جوان، بی حسی موضعی برای کودکان بزرگتر یا بزرگسالان توصیه می شود. خانواده ها فقط یک یا دو سال فرصت دارند تا با این روش ها گوش فرزندشان را درست کنند. پزشک به بیمار توصیه می کند که در هفته اول، روز و شب، و سه هفته بعد – فقط در شب از هدبند استفاده کند. جراحی برجسته گوش 2 ساعت یا بیشتر طول می کشد و در کودکان با بیهوشی عمومی و در بزرگسالان با بی حسی موضعی با آرامبخشی سبک انجام می شود. پرستار تمام علائم شما را برای تکمیل بیهوشی بررسی می کند. در 5 تا 7 روز اول پس از جراحی می توانید موهای خود را با آب گرم و ترجیحاً یک شامپوی ملایم (مانند شامپو بچه) بشویید. در طول مشاوره اتوپلاستیک چه اتفاقی می افتد؟ بعد از اتوپلاستی، با بانداژی که دور سرتان پیچیده شده، خانه را ترک می کنید.