ماشین اصلاح شارژی

فیلیپس که به عنوان غول هلندی در بازار لوازم الکترونیکی ماشین اصلاح شارژی به ویژه محصولات بهداشتی و مراقبت شخصی شناخته می شود، یکی از محصولات اصلی خود را به ماشین اصلاح های صورت اختصاص داده است. رنج قیمت دستگاه های تولید فیلیپس متفاوت است و این تفاوت به دلیل ویژگی های متفاوت به کار رفته در دستگاه ها می باشد. ماشین اصلاح فیلیپس QC5345/15 یکی از محصولات خوش ساخت و البته خوش قیمت فیلیپس است که امکانات نسبتا خوبی را نیز ارائه می دهد.

تکنولوژی به کار رفته در اتو مو فیلیپس، روش برش مستقیم است که با تیغه مناسب از استیل ضد زنگ، موفق شده است تجربه ای لذت بخش از اصلاح مو را برای مشتریان خود فراهم کند. البته در مورد تیغه این دستگاه باید به قابلیت تیزکردن خودکار آن نیز اشاره کرد که در ژانر خود بسیار مفید و قابل توجه است. این دستگاه ضد آب نیست و به همین دلیل به طور کامل قابل شستشو نیست، اما سر این دستگاه قابل برداشتن و شستشو است.

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح شارژی

اتصال اصلی این خودرو به صورت بی سیم و شارژی بوده و پس از هر بار شارژ کامل به مدت یک ساعت، می توانید به مدت 75 دقیقه به صورت مداوم از دستگاه استفاده کنید. البته قابلیت استفاده از کابل نیز در این دستگاه گنجانده شده است که با برق خانگی تغذیه می شود. یکی از چیزهای جدیدی که این ماشین اصلاح در خود جای داده وجود شانه های قابل تنظیم در 20 حالت مختلف برای اصلاح در سایزهای بسیار متفاوت ماشین اصلاح شارژی است که به کاربران این امکان را می دهد تا موهای خود را به صورت کاملا حرفه ای اصلاح کنند.
همانطور که گفتیم فیلیپس سعی کرده امکان خرید ماشین اصلاح را برای همه اقشار جامعه فراهم کند. ماشین اصلاح فیلیپس HC5450/83 نیز یکی از مدل های نسبتا ارزان قیمت فیلیپس است که البته امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد. تکنولوژی اصلاح استفاده شده در این مدل نیز برش مستقیم است که با وجود تیغه تیتانیومی که برای این رنج قیمتی مناسب به نظر می رسد، توانسته تجربه اصلاح خوبی را ایجاد کند.

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح

یکی از نقاط قوت این دستگاه طراحی ارگونومیک و خاص آن است که باعث سهولت در دست گرفتن خودرو و البته کاهش خستگی در هنگام اصلاح می شود. نوع اتصال این دستگاه دوگانه و بی سیم و سیمی است که استفاده از هر کدام به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. البته قدرت شارژ این دستگاه بهترین ماشین اصلاح نسبت به قیمت آن بسیار مناسب است و پس از هر یک ساعت شارژ کامل به شما اجازه می دهد 90 دقیقه اصلاح مداوم ماشین اصلاح شارژی انجام دهید. یکی از ویژگی های قابل توجه این ماشین اصلاح، تکنولوژی توربو است که به شما امکان اصلاح سریعتر را می دهد. نکته دیگر در مورد این دستگاه این است که به شما امکان اصلاح کامل مو و صورت را می دهد و به نوعی دو منظوره محسوب می شود.

ایندکس یکی از معتبرترین برندهای آمریکایی است که سال هاست به طور انحصاری به تولید ماشین اصلاح می پردازد. این برند همواره در تلاش بوده تا دستگاه های اصلاحی تولید کند که بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن آقایان اگرچه حرفه ای هستند، اما توسط افراد غیر حرفه ای نیز استفاده می شود. اگرچه این برند به دلایل مختلف از جمله تحریم های خارجی در ایران کمتر شناخته شده است، اما در بازار ایران یافت می شود و البته کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. اما جای تعجب نیست که به دلیل آمریکایی بودن کارخانه ایندیس، قیمت محصولات این برند در ایران بالا باشد.

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن

ریش تراش شارژی اندیس یکی از پرفروش ترین و خوش ساخت ترین محصولات برند اندیس است که نصب و راه اندازی نسبتا خوبی را ارائه می دهد. فناوری به کار رفته در این دستگاه مانند اکثر ریش تراش های دنیا برش مستقیم است و تیغه تیتانیومی به کار رفته در این دستگاه نیز به برش مستقیم بهتر کمک بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن می کند. قابلیت تراشیدن مو و صورت شما به دو منظور در این دستگاه گنجانده شده است و دنیایی از ویژگی های مختلف مانند اصلاح، تراشیدن صفر و حالت دادن در این دستگاه وجود دارد تا بتوانید به صورت حرفه ای در منزل اصلاح کنید.
ماشین اصلاح Andis MVP را می توان حرفه ای ترین ماشین اصلاح این برند معتبر آمریکایی دانست. صرف نظر از قیمت بالای این دستگاه که امکان خرید آن را برای افراد نسبتاً ثروتمند فراهم می کند، باید گفت که قابلیت های این دستگاه واقعا شگفت انگیز است. تکنولوژی اصلاح این دستگاه برش مستقیم است ماشین اصلاح شارژی که با تیغه بزرگ ساخته شده از تیتانیوم بسیار پیشرفته که قابلیت خود تمیز شوندگی را نیز دارد، می تواند ضخیم ترین انواع مو را با بیشترین سهولت ممکن اصلاح کند.

این دستگاه قابلیت اصلاح با عدد صفر را دارد و می تواند موها را از زیر اصلاح کند. طراحی این دستگاه کاملا ارگونومیک است که باعث می شود احساس راحتی کنید.