نحوه عملکرد پیستون خودرو

همین قطعه حرکت خطی پیستون را به حرکت چرخشی میل لنگ تبدیل میکند. رینگهای روغنی دهانهدار میباشند که این دهانه به تهیه قطر آنها اصلی قطر پیستون و سیلندر کمک میکند. آن گاه از گرم شدن پیستون و انبساط بعد ها آن به شکل دایره در می آید و حساس لقی یه خرده باطن سیلندر حرکت میکند. به همین ترتیب که در دوران منبسط شدن دامنه به قطر آن افزوده نشده و دهانه رخنه کوچکتر میشود. ولی قطر پیستون پراید در مرحله پایینی آن به این معنی که سطح بازش یه خرده کمتر از سطح بالایی آن طراحی میشود. پیستون قطعه ای استوانه ای شکل توخالی میباشد به طوریکه یک سر آن‌ها بسته و سر دیگرش باز میباشد و از نحوه همین سر و به وسیله شاتون به میل لنگ متصل می گردد اما غالبا قطر پیستون در سر گشوده آن بیشتر است. به طور معمول جنس پیستونها از آلیاژ آلومینیوم و یا این که آلیاژ چدن هست که هر یک از این جنسها مزایا و معایبی به ملازم دارند؛ آلومینیوم، فراوان سبک بوده و ضریب انتقال حرارتی بالایی دارد که همین جزو مزایای این قطعه محسوب میشود، ولی ارزش بالای همین محصول یکی از از معایب آن است. یکی از قطعات موتوری خودروها رینگ پیستون آن است. این قطعه یکی از از قطعات موتوری اصلی خوردروهایی مثل هیوندای سانتافه، هیوندای توسان و بقیه اتومبیل های ایجاد شده توسط بقیه خودروسازیها است. ۳- مقعر مانند : در رخ زیر ، مرحله بالای پیستون ، مقعر می باشد. فلز اینوار نوعی آلیاژ فولاد نیکل دار هست که می تواند از انبساط پیستون های آلومینیومی دوری کند. جور های آلومینیومی به دو طرز ریخته گری و آهنگری ساخته می شوند. کلیدی اعتنا به سرعت بالای کمپرسور (rpm) که به طور معمول امروزه به دست می آیند، از دست دادن نشت گازتنها اثر گذاری جزئی بر کارایی کمپرسور دارد. رینگ روغنی از فشار داخلی حلقه پیستون و فنر و فشار واحد بالای تولید شده به وسیله مرحله مماس مقداری که شیارهای نخ نما ایجاد می­کنند استعمال می­کند. ۲- گنبدی : سطح بالای پیستون تحت گنبدی شکل می باشد. زمانی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه حیاتی piston 60mm berapa cc وب سایت خود باشید.