چقدر باید برای خدمات سئو هزینه کنید؟

سئو کار آسانی نیست – اغلب به یک تیم کامل از افراد نیاز دارد که فقط روی سئو در بخش بازاریابی شما تمرکز کنند تا آن را به درستی انجام دهند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند سئوی خود را به یک آژانس/خدمات سئو برون سپاری کنند.

شخصی که از یک سرویس سئو برای بهبود رتبه خود استفاده می کند

→ اکنون دانلود کنید: بسته شروع SEO [Free Kit]

اما شما از کجا شروع می کنید؟ و هزینه آن چقدر خواهد بود؟ اینها برخی از اولین سوالاتی است که ممکن است کسب و کارها هنگام فکر کردن به استخدام خارجی داشته باشند.

در این پست، بررسی خواهیم کرد که آژانس‌های سئو چه کار می‌کنند، چگونه قیمت‌های خود را ساختار می‌دهند، و چگونه می‌توانید بفهمید که آیا ارزش هزینه‌ها را دارند یا خیر. بیایید شیرجه بزنیم

فهرست مطالب

خدمات سئو چه کاری انجام می دهند؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی مهم است زیرا به شما کمک می کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

با استخدام یک سرویس SEO، می توانید با آژانسی شریک شوید که از چندین تاکتیک برای افزایش رتبه و ترافیک شما استفاده می کند. این تاکتیک ها شامل هدف گذاری کلمات کلیدی، تحقیق در مورد کلمات کلیدی، بازاریابی محتوا، ساخت لینک (داخلی و خارجی) و غیره است.

از آنجایی که انواع مختلفی از سئو (در صفحه، خارج از صفحه، فنی و محلی) وجود دارد، خدماتی در دسترس هستند. برخی خدمات همه‌جانبه ارائه می‌دهند، برخی دیگر تنها بر روی یک نوع سئو تمرکز می‌کنند.

خدمات پایه معمولاً شامل موارد زیر است:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ممیزی فنی سئو
  • راه اندازی روی صفحه
  • تحلیل رقبا
  • محتوای وبلاگ وب سایت
  • لینک بیلدینگ
  • حسابرسی پیوند
  • وبلاگ نویسی مهمان
  • سئوی محلی
  • ساختمان استناد
  • بررسی مدیریت
  • بهینه سازی کسب و کار گوگل

مزایای خدمات سئو

بسیاری از شرکت ها استفاده از خدمات سئو را انتخاب می کنند تا کارشناسان بتوانند استراتژی های بازاریابی خود را اجرا کنند.

این شرکت‌ها می‌توانند به شما در بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو، افزایش تبدیل‌ها و افزایش اعتبار کمک کنند. بیایید وارد جزئیات بیشتر شویم.

1. خدمات سئو به بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

با یک سرویس سئو، شما متخصصی خواهید داشت که بازاریابی محتوای شما را مدیریت می کند، بنابراین می توانید رتبه خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و ترافیک وب سایت خود را هدایت کنید.

دسترسی ارگانیک به مردم از این طریق برای شرکت شما مهم است زیرا آگاهی از برند را ایجاد می کند و بازدیدکنندگان/سرنخ ها را به سایت شما می آورد.

ارگانیک یکی از بهترین راه‌ها برای جذب سرنخ است زیرا به مشتریان بالقوه کمک می‌کنید که پس از آن به سرنخ و فروش تبدیل می‌شوند. بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو، این ترافیک را به ارمغان می آورد و محصول/خدمت شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد.

2. می‌توانید تبدیل‌ها را با سرنخ‌های پولی و ارگانیک افزایش دهید.

سئو برای سایت شما ضروری است زیرا می تواند به تولید سرنخ کمک کند. با استفاده از یک سرویس SEO، می توانید تبدیل ها را از تلاش های پولی و ارگانیک افزایش دهید.

هنگامی که افراد از تلاش‌های ارگانیک به سایت شما می‌آیند، یک سرویس سئو کمک می‌کند تا با استفاده از تخصص آنها در بازاریابی محتوا، پرورش سرنخ و تولید سرنخ، آنها را به سرنخ تبدیل کرده و به مشتری تبدیل کند.

علاوه بر این، خدمات سئو اغلب به PPC و تبلیغات نمایشی کمک می کنند، به این معنی که می توانند به افزایش سرنخ های پولی شما نیز کمک کنند.

3. آنها به تقویت اقتدار و ایجاد آگاهی از برند کمک می کنند.

هدف کلی سئو کمک به تقویت قدرت و ایجاد آگاهی از برند در بین مخاطبان شما است و به مخاطبان خود یاد می دهد که به شرکت شما اعتماد کنند.

یک سرویس سئو می تواند با اجرای یک استراتژی مرتبط با تمرکز بر انتشار مداوم محتوای مرتبط با محصولات و خدمات شما و تنظیم در صورت لزوم بر اساس نتایج، به این امر کمک کند.

اکنون که می دانیم خدمات سئو چیست و چرا وجود دارند، بیایید در مورد هزینه آنها بحث کنیم.

چگونه خدمات سئو قیمت های خود را ساختار می دهند

خدمات سئو می‌توانند قیمت‌های خود را به روش‌های مختلفی ساختار بدهند، خواه آنها را نگهدارنده باشند، نرخ‌های ساعتی را دریافت کنند یا توسط پروژه شارژ شوند.

این خدمات همچنین رقابتی بودن کلمات کلیدی را در نظر می گیرد، چه در حال اجرای یک کمپین محلی یا ملی هستید، چه نوع پروژه، و اینکه آیا آنها یک فریلنسر انفرادی یا یک آژانس خدمات کامل هستند.

به طور معمول، خدمات استخدام می تواند به طور متوسط ​​1000 تا 10000 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

خدمات سئو نیز معمولاً در بسته‌ها، بسته‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند. بیایید بررسی کنیم که یک طرح اولیه سئو در مقایسه با یک طرح سئو سازمانی چه هزینه ای ممکن است داشته باشد.

نمونه ای از طرح قیمت گذاری سئو، مدل های قیمت گذاری سئو Semrush

منبع تصویر

قیمت گذاری اولیه طرح سئو

یک طرح اولیه سئو معمولاً دارای چندین سرویس خودکار و حداقل حداقل برای دسترسی ارگانیک است. این اغلب شامل ایجاد برچسب عنوان، نگهداری فنی سئو (اندازه تصویر، سرعت صفحه و غیره)، ایجاد استناد و گزارش های ماهانه است.

معمولاً یک سرویس SEO از نرم‌افزار و ابزارهایی برای خودکارسازی این فرآیندها استفاده می‌کند و به آنها امکان می‌دهد بسته‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری ارائه دهند. یک طرح اولیه سئو ممکن است از 500 تا 2500 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

قیمت گذاری طرح سئو سازمانی

طرح سئوی سازمانی شامل کارهای کمپین تخصصی تر و سفارشی تر می شود.

شما به احتمال زیاد یک مدیر موفقیت مشتری اختصاصی خواهید داشت و با چندین بخش در زمینه بازاریابی محتوا، SEO فنی، تبلیغات PPC و موارد دیگر کار خواهید کرد.

  طرح قیمت گذاری خدمات سئوی سازمانی

منبع تصویر

یک برنامه سازمانی احتمالاً شامل تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل و گزارش، تبلیغات PPC، ایجاد عنوان و تگ متا، نگهداری فنی سئو، ایجاد محتوا (مغناطیس سرب، پست‌های وبلاگ، تبلیغات، کتاب‌های الکترونیکی و غیره)، ساخت لینک و گزارش‌های ماهانه خواهد بود.

این طرح هزینه بیشتری دارد و از 3000 دلار تا 15000 دلار در ماه متغیر است. به یاد داشته باشید، بسته به خدماتی که استخدام می کنید، هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد، بنابراین مهم است که بدانید کدام سرویس ارزش آن را دارد.

چگونه می توانید تشخیص دهید که یک سرویس سئو ارزش آن را دارد یا خیر؟

دلیل اصلی وجود چنین تنوع در هزینه این است که انواع بسیاری از خدمات سئو وجود دارد. چه یک فریلنسر باشد یا یک آژانس، ساختار قیمت گذاری آنها متفاوت خواهد بود و سطوح و زمینه های تخصصی متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، Scorpion یک آژانس سئو است که در بازاریابی خدمات حقوقی و خانگی تخصص دارد. آژانس های دیگر ممکن است در بازاریابی B2B تخصص داشته باشند. مهم است که به یاد داشته باشید که با تخصص تخصصی قیمت بالاتری نیز به همراه دارد.

برای تعیین اینکه آیا یک سرویس سئو ارزش این هزینه را دارد یا خیر، انواع بسته هایی را که ارائه می دهند، هزینه هر پروژه، نرخ ساعتی، تجربه و تخصص و توصیه های مشتری را در نظر بگیرید.

سرویس SEO Scorpion نتایج و تجربیات اثبات شده خدمات خود را به اشتراک می گذارد

منبع تصویر

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

1. آیا آنها می توانند نتایج ثابت شده را نشان دهند؟

مطمئن شوید که به دنبال نتایج ثابت شده از هر سرویس SEO هستید. مشتریان قبلی چه می گویند؟ چه نوع نتایجی را دیدند؟ آیا آنها مطالعات موردی برای به اشتراک گذاشتن دارند؟

به دنبال داده‌ها، ویدیوها، نظرات، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر نکاتی باشید که ثابت کند آن‌ها می‌دانند چه می‌کنند. اثبات اجتماعی به شما نشان می دهد که چقدر احتمال دارد موفق شوید و چه نتایجی را می توانید انتظار داشته باشید.

2. آیا آنها دارای توصیفات مشتری هستند؟

به توصیفات، ویدئوهای مشتری و مطالعات موردی توجه ویژه ای داشته باشید. اینها به شما نشان می‌دهند که سایر مشتریان چقدر از این خدمات خوشحال بوده‌اند، و حتی ممکن است نوع بسته‌ها و پروژه‌ها را توضیح دهند.

هر چه مشتری راضی تر باشد، احتمال اینکه تجربه مشابهی داشته باشید بیشتر است.

3. آیا آنها تاکتیک های سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه را اجرا می کنند؟

برخی از تاکتیک های سئو مجاز هستند، مانند کلاه سفید، و برخی دیگر توسط موتورهای جستجو مجاز نیستند، مانند کلاه سیاه.

تاکتیک های کلاه سیاه شامل پر کردن کلمات کلیدی، ترکیب متن در پس زمینه و موارد دیگر است. به دنبال استراتژی های مشکوکی باشید که درست به نظر نمی رسند یا سعی می کنید سیستم را دستکاری کنید. سپس، در جهت دیگر بدوید.

4. آیا آنها مایل به توضیح استراتژی سفارشی شما هستند؟

یک سرویس سئو معتبر استراتژی، رویکرد، خدمات و نتایجی را که می‌توانید انتظار داشته باشید را توضیح دهد.

این نشانه آن است که خدمات آنها ارزش آن را دارد. اگر آن‌ها نتوانند این کار را انجام دهند، ممکن است بدون یک جهت روشن، از روی هوس کار کنند – چیزی که شما نمی‌خواهید.

شروع شدن

سئو یک تاکتیک بازاریابی مهم است که مسئول هدایت سرنخ ها و درآمد است. این استراتژی ها به این زودی ها از بین نمی روند.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها به خدمات سئو نگاه می کنند، متوجه می شوند که به چه خدماتی نیاز دارند، برنامه ای متناسب با بودجه خود پیدا می کنند و به دنبال آژانسی برای شراکت می گردند.

بازار یابی