آینده خرده فروشی | وبلاگ ست

خرده فروشان سنتی مالک یا کنترل چه چیزی هستند؟

  • ساختمان
  • موجودی
  • رابطه با فروشندگان
  • اطلاعاتی درباره اینکه چه کسی خرید می کند و چگونه خرید می کند
  • به فروشندگان ، مشتریان ، کارکنان و صاحبخانه ها اعتماد کنید

و اکنون می توانید مشکل را ببینید.

وقتی خرده فروشان به صورت آنلاین حرکت می کنند ، چیزهایی که قبلاً مالک آن بودند یا حذف می شوند یا تغییر شکل می دهند.

و بسیاری از خرده فروشان با اشتیاق خود برای رقابت بر سر قیمت و تمرکز خود بر فروش چیزهایی که دیگران می فروشند ، در ساختن بسیاری از چیزها شکست می خورند.

مجوز – این امتیاز که نه تنها پیامهای پیش بینی شده ، شخصی و مرتبط را برای افرادی که مایل به دریافت آنها هستند ، بلکه توانایی همکاری با مشتریان در جهت چیزی بهتر – در قلب آینده هر خرده فروش قرار دارد.

اما بسیاری آنقدر مشغول ارسال پیام های تبلیغاتی این هفته هستند که فراموش کرده اند از هر چیزی درآمد کسب کنند.

مهم ترین پست های جدید  5 ترند برتر بازاریابی B2C در سال 2022 [New Data]