راهنمای نهایی گروه های LinkedIn

شما LinkedIn را می شناسید – خواهر و برادر حرفه ای ، صمیمی و مسئول حوزه رسانه های اجتماعی. با توجه به اینکه شبکه اجتماعی دارای 722 میلیون عضو است ، تقریباً مطمئناً در حال حاضر یک نمایه دارید.

ویژگی منحصر به فرد این شبکه اجتماعی این است که کاربران آن بر ارتباطات حرفه ای متمرکز هستند. این بدان معناست که کاربران LinkedIn مشتاق فروش اجتماعی هستند و فرصت های زیادی برای یافتن ، اتصال و ایجاد روابط با مشتریان بالقوه در شبکه وجود دارد.

راهنمای رایگان: نحوه استفاده از LinkedIn برای تجارت ، بازاریابی و شبکه سازی  [Download Now]

LinkedIn Groups یک راه عالی برای ارتباط با افراد داخل صنعت شما و استفاده بیشتر از این شبکه عظیم است. بیایید آنچه را که هستند ، نحوه پیوستن به آنها ، و برخی از بهترین شیوه ها را دنبال کنید.

گروه ها فرصتی هدفمند برای ایجاد نام تجاری شخصی و جامعه حرفه ای شما در LinkedIn هستند.

فقط اعضای یک گروه معین می توانند مکالمات درون آن گروه را مشاهده ، ارسال یا نظر دهند. گروه ها می توانند معیارهای پذیرش خود را تعیین کرده و مدیران را به عنوان دروازه بان تعیین کنند.

داشبورد LinkedIn Group

به طور پیش فرض ، وابستگی های گروه شما در پایین نمایه LinkedIn شما در بخش “علایق” نشان داده می شود. شما می توانید قابلیت مشاهده را برای گروه های خاص ویرایش کنید – یکی از راههای متعدد برای سفارشی سازی نحوه نمایه شدن لینکدین شما در مارک شخصی و حرفه ای شما.

گروههای فهرست نشده در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند و فقط اعضای گروه دیگر اطلاعات گروه را در نمایه شما مشاهده می کنند. این جوامع خصوصی بیشتر برای دسترسی به پیوند مستقیم یا دعوت سرپرست نیاز دارند.

بهترین روش ها برای حرکت در گروه های LinkedIn

برای استفاده بیشتر از جوامع LinkedIn Groups ، عضو خوبی از انجمن باشید. جدر نظر بگیرید که قانون طلایی شما در این اکوسیستم است. اجازه دهید کار و بینش شما به خودی خود صحبت کند-از اجتناب از خودنمایی آشکار یا هرزنامه های آشکار خودداری کنید.

سایر بهترین شیوه ها برای تبدیل شدن به یک عضو گروه ارزشمند عبارتند از:

  1. ابتدا مشارکت کنید – ارزش را برای گروه به ارمغان بیاورید. این باعث ایجاد اعتماد می شود و ارزش بیشتری را برای آنها ارائه می دهد شما دراز مدت نیز پرش با یک پست خارج از موضوع یا پیوند به محتوای خود یک راه عالی برای ممنوعیت یا پانل شدن است [/ignored]به
  2. گوش دهید و مشارکت کنید – مگر اینکه بنیانگذار و خالق گروه باشید ، به یاد داشته باشید که در حال پیوستن به یک مکالمه مداوم هستید. برای گوش دادن و مشاهده وقت بگذارید. به موضوعات ، لحن و افرادی که گروه به عنوان متخصص یا مقامات می شناسد توجه کنید. سعی کنید چند پست را دوست داشته باشید و نظر دهید قبل از اینکه نظرات مخالف یا مخالف خود را مطرح کنید.
  3. بحث را تشویق کنید – سوالات خود را بپرسید. سپس به دنبال ادامه گفتگو باشید و به آن پاسخ دهید.
  4. حرفه ای نگه دارید – مردم روی سکو برای کار هستند ، به یاد دارید؟ اگر آن را شخصاً به همکار یا رئیس خود نمی گویید ، اینجا آن را نگویید.
  5. قبل از پیوند دادن فکر کنید – LinkedIn در این مورد کاملاً واضح است. هر نشانی اینترنتی به سایت های تجاری که سعی در فروش محصول یا خدمات دارند گزارش می شود و حذف می شود ، همانطور که به محتوای نامناسب/اسپم هدایت می شوند.
  6. از ابزاری استفاده کنید – آیا می خواهید از زمانی که برای خود را برای گروه LinkedIn و جامعه خاص آن صرف می کنید استفاده کنید؟ در نظر گرفتن Leadjetبه این یک افزونه مرورگر است که به فروشندگان کمک می کند سریعتر و کارآمدتر کار کنند. همچنین می توانید از ادغام HubSpot با LinkedIn’s Sales Navigator برای پیگیری چشم اندازهای LinkedIn خود استفاده کنید.
  1. گروه ها را مستقیماً در نوار جستجو جستجو کنید ، درست مانند اتصالات ، شرکت ها یا هر چیز دیگری در LinkedIn.

    برای پیدا کردن گروه ها در مرحله 1 LinkedIn

  2. در صفحه نتایج جستجو ، روی گزینه فیلتر “Groups” کلیک کنید.

    برای پیدا کردن گروه ها در مرحله 2 در LinkedIn

  3. گروه ها را نگاه کنید و روی گروه هایی که علاقه دارید به آنها بپیوندید کلیک کنید.

برای پیدا کردن گروه ها در مرحله 3 لینکدین

اگر مطمئن نیستید که می خواهید به کدام گروه بپیوندید و می خواهید همه گروه های موجود در LinkedIn را مرور کنید ، فهرست گروه های LinkedIn را امتحان کنید.

این در اصل یک میانبر برای صفحه نتایج جستجوی گروه ها است و به شما امکان می دهد بیش از 2 میلیون گروه فعال را مرور کنید.

نکته منفی این گزینه این است که شما نمی توانید نتایج خود را بر اساس صنعت ، منطقه ، علایق یا ارتباطات فیلتر کنید.

نحوه پیوستن به گروه ها در LinkedIn

با کلیک روی “درخواست عضویت” در صفحه اصلی یا نمایه گروه ، می توانید به گروهی در LinkedIn بپیوندید.

نحوه پیوستن به گروه ها در LinkIn

درخواست شما مستقیماً به سرپرستان گروه می رسد ، که مناسب بودن شما را برای گروه ارزیابی می کنند.

اگر اتصال شما را دعوت می کند تا به گروهی بپیوندید ، به سادگی روی درخواست “پذیرش” از صندوق ورودی یا اعلانات خود کلیک کنید ، درست مانند یک درخواست اتصال استاندارد.

گروه های من در LinkedIn کجا هستند؟

با کلیک بر روی شبکه “Work” در نوار پیمایش یا مراجعه به linkin.com/groups ، می توانید گروه های متعلق به خود را پیدا کنید.

بر روی کلیک کنید "کار" شبکه برای پیدا کردن گروه لینکدین

گروه های LinkedIn از چندین جهت بر نمای پروفایل LinkedIn شما تأثیر می گذارد.

همانطور که گفته شد ، افرادی که به Groups نگاه می کنند می توانند ببینند کدام یک از ارتباطات آنها قبلاً عضو شده است. همانطور که در مثال زیر مشاهده می شود.

کجا می توانید گروه های خود را در لینکدین پیدا کنید

علاوه بر این ، بخش “علایق” در قسمت پایین نمایه شما علایق شما را نشان می دهد ، که شامل عضویت در گروه شما می شود.

کجا می توانید گروه های خود را در لینکدین از طریق بخش علایق پیدا کنید

اگر مدتی در LinkedIn بوده اید ، ممکن است برخی از اعضای گروه منسوخ یا غیر فعال داشته باشید. با ترک گروه هایی که دیگر به شما علاقه ندارند می توانید موارد نمایش داده شده در نمایه خود را تنظیم کنید.

آیا می خواهید پیام های گروه های خاصی را دریافت کنید اما نمی خواهید آنها در نمایه شما ظاهر شوند؟ یک ویژگی برای آن وجود دارد

در صفحه ای که همه وابستگی های گروه خود را فهرست می کند ، روی سه نقطه سمت راست لیست گروه کلیک کنید و “به روز رسانی تنظیمات خود” را انتخاب کنید.

چگونه می توانید تنظیمات گروه لینک شده خود را برای نمایش یا پنهان کردن گروه به روز کنید

پس از ورود به آن صفحه ، “نمایش گروه در نمایه” را به “نه” تغییر دهید ، که عضویت شما را حفظ می کند ، اما آن را از بخش “علایق” نمایه شما پنهان می کند.

رابط تنظیمات برای یک گروه لینک شده

این تضمین می کند که فقط اعضای دیگر یا افرادی که مستقیماً در آن گروه جستجو می کنند می توانند وابستگی شما را به طور بالقوه مشاهده کنند.

از سوی دیگر ، گروههای فهرست نشده به صورت عمومی قابل جستجو نیستند و در نمایه شما ظاهر نمی شوند ، مگر در سایر اعضای گروه. اعضای بالقوه فقط پس از دریافت دعوت نامه از یک عضو فعلی یا سرپرست می توانند گروه را ببینند یا به آن دسترسی پیدا کنند.

بهترین گروه ها برای پیوستن در LinkedIn

صنعت ، نقش یا هدف شما برای پیوستن به گروه های LinkedIn هرچه باشد ، به احتمال زیاد هیچ توصیه ای برای بهترین گروه ها کم نشده است.

با جستجوی عناوین ، کلمات کلیدی یا عبارات مرتبط ، گروههایی را جستجو کنید که با صنعت و علایق شما مطابقت دارند.

همچنین مفید است که فراتر از وابستگی های حرفه ای فوری یا صریح فکر کنید. خود را تنها به عضویت در گروه هایی که مستقیماً مرتبط با صنعت شما هستند محدود نکنید. گروههای فارغ التحصیلان اغلب به ویژه فعال و مفید هستند – مخصوصاً اگر می خواهید وارد حوزه جدیدی شوید یا در منطقه ای جدید روابط ایجاد کنید.

به دنبال گروه هایی باشید که مشتریان ایده آل شما به آن تعلق دارند. سپس ، یک عضو فعال و درگیر در گروه هایی باشید که به آنها می پیوندید تا حداکثر پتانسیل شبکه های معنادار و فروش اجتماعی را به حداکثر برسانید.

با یک یا دو گروه در صنعت خود شروع کنید و گروه دیگر بر اساس محل تحصیل یا علایق شخصی خود.

آنها را نسخه دیجیتالی گروه ها و فضاهایی در نظر بگیرید که می توانید به صورت آفلاین نیز از آنها دیدن کنید. شروع به مشاهده مکالمات ، جستجوی راه هایی برای مشارکت و ارزیابی نحوه مناسب بودن شما در جامعه گروه کنید.

نکته ویراستار: این پست در ابتدا در ژانویه 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت جدید برای اقدام