به احتمال زیاد ، شما احتمالاً یک بعدازظهر را برای افتادن از سوراخ خرگوش فیلم های YouTube گذرانده اید.
من مطمئناً دارم ، و فکر می کنم از دیدن کل زمان صرف شده روی پلت فرم خجالت می کشم.
در حالی که یک منبع سرگرمی عالی است ، YouTube همچنین ثابت کرده است که یک ابزار ارزشمند برای بازاریابان است. در حقیقت ، 70 درصد بینندگان پس از مشاهده محتوا در یوتیوب از یک نام تجاری خرید کردند. و با تعداد کاربران جهانی بیش از 2 میلیارد نفر ، همچنین می توان تصور کرد که مخاطبان مورد نظر شما در این پلت فرم هستند.
با این حال ، درست مانند همه شبکه های اجتماعی ، حضور در YouTube نیاز به درک دارد که بخشهایی از مخاطبان شما در حال حاضر آنجا هستند و آنچه آنها تماشا می کنند. در اختیار داشتن این اطلاعات ، ایجاد محتواهایی را که با علایق آنها صحبت می کند ، ROI را به حداکثر می رساند و موفقیت کلی در بازاریابی را آسان می کند. در این پست ، ما آمارهای کلیدی YouTube را که باید برای سال 2021 بدانید ، بررسی می کنیم تا به شما در موفقیت در بازاریابی خود کمک کنیم.
آمار جمعیتی YouTube 2021
در زیر ، ما به مهمترین آمار YouTube می پردازیم که به بازاریابان نشان می دهد مخاطبان جهانی چگونه از این پلت فرم استفاده می کنند.
اطلاعات عمومی کاربر YouTube
- یوتیوب دومین وب سایت پربازدید در جهان است. (Hootsuite)
- یوتیوب بیش از 25 درصد از کل ترافیک تلفن همراه در سراسر جهان را تشکیل می دهد. (سندباین)
- YouTube بیش از 2 میلیارد کاربر دارد که تقریباً یک سوم کل اینترنت را تشکیل می دهند. (YouTube for Press)
- این بیش از 2 میلیارد کاربر در بیش از 100 کشور جهان حضور دارند و محتوا را به 80 زبان مختلف مصرف می کنند. (YouTube for Press)
- کاربران یوتیوب روزانه یک میلیارد ساعت محتوا را مشاهده می کنند. (Hootsuite)
- YouTube دومین کانال پرطرفدار برای مشاغل به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی است. (بافر)
- 70 درصد بینندگان پس از مشاهده محتوا در YouTube از یک نام تجاری خرید کردند. (تبلیغات گوگل)
- درآمد YouTube از تبلیغات در سال 2021 در ایالات متحده 5.6 میلیارد دلار است (eMarketer)
- یوتیوب برترین برنامه پخش ویدئو است و کاربر به طور متوسط ماهانه 23.2 ساعت به تماشای محتوا اختصاص می دهد. (برنامه آنی)
- محبوب ترین عبارت جستجوی YouTube “آهنگ” است. (Hootsuite)
- محبوب ترین ویدئوی یوتیوب ، رقص کوسه های کودکان و داستانهای Pinkfong’s Baby Shark Dance ، با 7.85 میلیارد بازدید است. (Statista)
- سه فیلم محبوب در YouTube عبارتند از فیلم های تفسیری (مانند وبلاگ ها) ، بررسی محصولات (مانند صندوق پستی) و ویدئوهای سبک/نحوه آموزش. (MediaKix)
- کاربران جهانی بیش از 100 میلیارد ساعت محتوای بازی را در 2020 تماشا کردند. (YouTube)
- YouTube TV سه ماهه سوم 2020 را با 3 میلیون مشترک به پایان رساند. (الفبا)
- 70 درصد مردم در سال 2020 از YouTube برای ورزش استفاده کردند. (YouTube)
- پخش زنده در YouTube در نیمه اول سال 2020 45 درصد رشد کرد. (YouTube)
جمعیت شناسی عصر YouTube
- در سه ماهه سوم 2020 ، 77٪ از افراد 15 تا 25 ساله و 70٪ از افراد 45 تا 64 ساله در ایالات متحده از YouTube استفاده می کردند. (Statista)
- 21.2 of از مخاطبان جهانی YouTube بین 25 تا 34 و 17 between بین 35 تا 44 است. (Hootsuite)
- 80 درصد والدین آمریکایی با کودک 11 ساله یا کوچکتر می گویند فرزندشان در یوتیوب فیلم می بیند و 53 درصد از این کودکان روزانه از این پلتفرم استفاده می کنند. (مرکز تحقیقات پیو)
- در خارج از چین ، 77 of از Gen Z ، 75 mil از نسل هزاره ، 61 of از Gen X و 44 of از Baby Boomers روزانه از YouTube بازدید می کنند. (GlobalWebIndex)
- جوانان 18 تا 34 ساله از YouTube برای مشاهده محتوای ویدئویی در تلویزیون خود 7.9٪ بیشتر از کابل اصلی و 14.5٪ نسبت به کابل برتر استفاده می کنند. (تنوع)
- 46 درصد از Gen Z و Millennials در ایالات متحده و بریتانیا می گویند که یک رویداد مجازی را در YouTube تماشا کرده اند. (GlobalWebIndex)
جمعیت شناسی جنسیتی YouTube
لطفاً توجه داشته باشید که داده های مخاطبان برای افرادی که خود را مرد و زن نامحرم معرفی نمی کنند ، گزارش نمی شود.
- 45.8 درصد از کل مخاطبان تبلیغات YouTube زن هستند. (Hootsuite)
- 54.2 درصد از کل مخاطبان تبلیغاتی YouTube مرد هستند. (Hootsuite)
- کاربران اینترنتی مردان و زنان در ایالات متحده از YouTube در سطوح مساوی استفاده می کنند. (Statista)
جمعیت شناسی جغرافیای YouTube
- تا فوریه 2021 ، 16.6 of از بازدیدهای سایت YouTube از ایالات متحده ، 9.4 from از هند و 4.9 from از ژاپن است. (الکسا)
- یوتیوب نسخه های محلی این پلتفرم را در بیش از 100 کشور جهان راه اندازی کرده است. (YouTube for Press)
- eMarketer پیش بینی می کند که تعداد کاربران YouTube در هند در سال 2021 به 342 میلیون نفر برسد. (eMarketer)
- 86 درصد بینندگان آمریکایی می گویند اغلب از YouTube برای یادگیری چیزهای جدید استفاده می کنند. (با Google فکر کنید)
آنچه نسل های مختلف در YouTube مشاهده می کنند
آنچه Gen Z در YouTube تماشا می کند
- 85 درصد از نوجوانان از یوتیوب استفاده می کنند و این محبوب ترین در بین نوجوانان است. (Pew Research)
- از هر 10 نفر 7 نفر می گویند تماشای فیلم با دیگران به آنها کمک می کند احساس ارتباط بیشتری داشته باشند. (با Google فکر کنید)
- 80 درصد از نوجوانان جنرال Z می گویند یوتیوب به آنها کمک کرده است که در مورد موضوعاتی بیشتر آگاه شوند. (با Google فکر کنید)
- 68 درصد از نوجوانان جنرال Z می گویند که یوتیوب به آنها کمک کرده است که مهارت هایی را برای آمادگی برای آینده به دست آورند. (با Google فکر کنید)
- ژنرال زرس در پاسخ به این س whenال که وقتی می خواهند آرامش داشته باشند یا به نشاط برسند به کدام سیستم عامل ها مراجعه می کنند ، گفت که یوتیوب شماره یک است. (با Google فکر کنید)
- از هر 10 نفر از نوجوانان جنرال Z ، هشت نفر گفتند که به طور فعال فیلم های YouTube را با والدین خود یا سایر اعضای بزرگسال خانواده به اشتراک می گذارند. (با Google فکر کنید)
نکاتی برای بازاریابان ویدئویی
بر اساس تحقیقات انجام شده ، Gen Z هنگامی که می خواهند چیزی یاد بگیرند یا مهارت خود را ارتقا دهند ، به YouTube مراجعه می کند. آنها همچنین از این پلتفرم برای تعمیق روابط واقعی و استراحت از نوجوانی استفاده می کنند. اگر شما Gen Z را هدف قرار می دهید ، محتوای آموزشی و سرگرم کننده برتر خواهد بود.
آنچه هزاره ها در یوتیوب مشاهده می کنند
- 70 of از کاربران هزاره در سال گذشته YouTube را تماشا کردند تا یاد بگیرند چگونه کارهای جدیدی انجام دهند یا در مورد چیزهایی که به آنها علاقه دارند بیشتر بیاموزند. (با Google فکر کنید)
- نزدیک به 60 درصد از زنان هزاره در یوتیوب می گویند به احتمال زیاد مارکی را که دوستدار دگرباشان جنسی باشد به خاطر می آورند. (با Google فکر کنید)
- 45 درصد از کاربران هزاره یوتیوب موافقند که یوتیوبر از آنها الهام گرفته است تا تغییری شخصی در زندگی خود ایجاد کنند. (با Google فکر کنید)
- تعداد یوتیوب از هزاران سال بیشتر از همه شبکه های تلویزیونی است. (قفسه)
- هنگام یادگیری چیزهای جدید ، هزاره ها هستند به احتمال زیاد 2.7X ترجیح می دهید این کار را با تماشای ویدیوی YouTube در مقایسه با خواندن کتاب انجام دهید. (با Google فکر کنید)
- هزاره ها تماشا را ترجیح می دهند:
- اخبار و داستانهای جالب انسانی برای به روز نگه داشتن
- جعبه گشایی و ویدیوهای بازبینی محصول را تحت تأثیر قرار دهید
- محتوای سرگرمی سریع و سرگرم کننده (قفسه)
نکاتی برای بازاریابان ویدئویی
مشابه ژنرال Z ، هزاره ها وقتی می خواهند چیزی یاد بگیرند یا سرگرم شوند به YouTube می روند. علاوه بر این ، آنها به پلت فرم می روند تا از آنها الهام بگیرند ، تلویزیون تماشا کنند و از اخبار مطلع شوند. اگر هزاره ها را هدف قرار می دهید ، اخبار ، بررسی محصولات ، محتوای سرگرم کننده و محتوای الهام بخش برنده خواهد شد.
آنچه Gen X در YouTube تماشا می کند
- 75 درصد Gen Xers فیلم های YouTube را مشاهده می کنند که مربوط به رویدادها یا افراد گذشته است. (با Google فکر کنید)
- ژنرال Xers مواردی مانند “Prince Purple Rain” یا “Commercials of the 90s” را در YouTube جستجو می کند. (با Google فکر کنید)
- ژنرال Xers زمان بیشتری را به تماشای محتوای ویدیویی در رایانه ها و تلفن های هوشمند خود اختصاص می دهد تا در تلویزیون های سنتی. (نیلسون)
- 73 درصد از Gen Xers برای یادگیری نحوه انجام کار YouTube را تماشا می کنند. به طور مشابه ، آنها برای مواردی مانند آشپزی و تعمیر خانه از محتوای DIY لذت می برند. (با Google فکر کنید)
- 68 درصد از جنرال Xers یوتیوب را تماشا می کنند تا از اخبار و فرهنگ پاپ مطلع باشند. (با Google فکر کنید)
نکاتی برای بازاریابان ویدئویی
ژنرال Xers هدف گرا هستند. آنها معمولاً با هدف به YouTube می روند – یا چیزی بیاموزند ، ویدئوهای نوستالژیک تماشا کنند ، یا از اخبار و فرهنگ پاپ مطلع شوند. برای هدف گیری مناسب Gen Xers ، ارسال ویدئوهای DIY و محتوای برگشتی را در نظر بگیرید.
آنچه Boomers در YouTube تماشا می کند
- برخی از پربیننده ترین مقوله های کودک پسران در YouTube سرگرمی ، موسیقی و اخبار هستند. (با Google فکر کنید)
- 67 درصد بچه های بومر ، 57 تا 75 ساله ، YouTube را تماشا می کنند. (قفسه)
- بومرها 1.3 برابر بیشتر تماشای یک فیلم آموزشی YouTube را نسبت به خواندن دستورالعمل ترجیح می دهند. (با Google فکر کنید)
- 1 از 3 رونق دهندگان می گویند از YouTube برای اطلاع از محصول یا خدمات استفاده می کنند. (با Google فکر کنید)
- 68 درصد از علاقه مندان به موسیقی می گویند برای سرگرمی ویدئوهای یوتیوب را تماشا می کنند. (با Google فکر کنید)
نکاتی برای بازاریابان ویدئویی
بچه های رونق بیشترین قدرت را در بین نسل های دیگر دارند و برای یادگیری نحوه استفاده از محصولات و تماشای آموزش های آموزشی به YouTube مراجعه می کنند. علاوه بر این ، آنها می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند. اگر آنها بتوانند از اخبار و سرگرمی های مورد علاقه خود در سایت مطلع شوند ، به آنجا می روند. اگر Boomers را در YouTube هدف قرار می دهید ، می توانید محتوای نحوه و نحوه آموزش را ارسال کنید.
چگونه می توان جمعیت مناسب را در YouTube هدف قرار داد
در حالی که هر نسل ممکن است محتوای تقریباً مشابهی را تماشا کند ، مهم است که به یاد داشته باشید که هدف متفاوت است. برای ژنرال X ممکن است یادآوری شود ، در حالی که برای بومرز صرفه جویی در وقت است ، و برای Millenials و Gen Z یادگیری چیزهای جدید است.
برای هدف گیری مناسب جمعیت شناختی مناسب در YouTube ، به محبوب ترین دسته ها و انواع ویدیوهایی که در پلت فرم مشاهده می کنند توجه کنید.
اجازه دهید Data استراتژی YouTube شما را هدایت کند
از این آمار برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی YouTube استفاده کنید که با علایق مخاطبان شما صحبت می کند ، درآمد را افزایش می دهد و تبدیل ها را افزایش می دهد.
یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در آوریل 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.