استخدام فروشندگان تلفن و دادن اسکریپت به آنها که قبلاً منطقی بود. به اندازه کافی هرزنامه انسانی را به سمت جمعیت پرتاب کنید و دیر یا زود، ممکن است سود کنید.
شخصی که روز گذشته به درخواست وب من پاسخ داد، کار بسیار خوبی با اسکریپت خود انجام داد. واقعاً شبیه او نبود، اما داشت تکهها را میگرفت و به سختی فشار میداد.
کاری که او انجام نمی داد گوش دادن بود.
او برای پرسیدن سوال قدرت یا آموزش ندیده بود و از هر شکافی در گفتگو برای خواندن قسمت دیگری از فیلمنامه خود استفاده می کرد.
و وقتی صحبت کردم، مهم نبود که چه می گویم، به فیلمنامه بازگشته بود.
این اتلاف است. ضایع برای من، ضایع برای او و اتلاف برای افرادی که او را استخدام کردند.
فروش مدت زیادی است که وجود داشته است. آنها نمی روند. اما زمانی که انتقال احساسات، یک ارتباط واقعی انسانی و یک گفتگو باشند، بهترین عملکرد را دارند.
اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید خواندن یک اسکریپت است، بهتر است به جای آن آن را در وب سایت خود قرار دهید.