از کدام برنامه ها برای تقویت عملیات بازاریابی خود استفاده می کنید؟
اکثر تیم ها داده ها را در CRM و چندین برنامه بازاریابی مانند ابزار بازاریابی ایمیلی و نرم افزار اتوماسیون جمع آوری و استفاده می کنند.
این برنامه ها به شما امکان می دهد عملیات را ساده کنید ، مشتریان بیشتری را به ارمغان بیاورید و کمپین های بازاریابی موثری را انجام دهید.
با این حال ، آیا آنها با هم کار می کنند و اطلاعات مربوط به مشتریان و مشتریان بازاریابی شما را تبادل می کنند یا در سیلوها کار می کنند؟
اگر چیزی را از این پست حذف کردید ، آن را اینگونه بیان کنید:
برنامه های بازاریابی شما به طور مستقل قوی هستند ، اما در کنار هم قوی ترین آنها هستندبه
به عنوان یک بازاریاب ، م impactثرترین همگام سازی برای راه اندازی بین CRM شما و برنامه های بازاریابی است.
این همگام سازی می تواند داده ها را در پلتفرم های بازاریابی شما غنی کند ، امکانات ارتباطات جداگانه و شخصی را افزایش داده و عملکرد را افزایش دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که با فروش هماهنگ شوید.
خوشبختانه اتصال CRM به برنامه های بازاریابی با استفاده از iPaaS (بستر یکپارچه سازی به عنوان سرویس) هرگز آسان نبوده است.
این ابزارهای تجاری سازمان شما را به هم متصل می کند و اجازه می دهد داده ها به جای اینکه در سیلوها رکود کنند به همه مکان های مناسب جریان پیدا کنند.
برای آشنایی با نحوه شروع آسان اتصال CRM و برنامه های بازاریابی به ادامه مطلب بروید.
دلایل اتصال CRM و برنامه های بازاریابی
اگر یک مجموعه بازاریابی قطع شده دارید و ابزارهای شما با هم خوب بازی نمی کنند ، می توانید برخی از این مشکلات رایج را تشخیص دهید:
- شما برای یافتن جدیدترین و معتبرترین داده های بازاریابی تلاش می کنید.
- داده های بازاریابی قابل اعتماد حتی وجود ندارد.
- کیفیت داده های شما تحت تأثیر مخاطبین تکراری قرار می گیرد.
- برنامه های شما دارای شکاف داده یا اطلاعات متناقض هستند.
- تیم فروش شما از عدم درک کافی از سرنخ ها شکایت دارد.
- برای به دست آوردن تصویر کامل از داده های مشتری ، باید بارها و بارها CSV ها را صادر و وارد کنید.
بسته بازاریابی شما به این شکل خواهد بود ، در حالی که داده های شما در هر برنامه محکم است:
برای رفع این مشکلات برای همیشه ، برنامه های شما باید با یکدیگر در یک همگام سازی دو طرفه صحبت کنند. می توانید نحوه همگام سازی زمینه های اطلاعات در بین برنامه ها را مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که هر ویژگی مخاطب در هر برنامه صحیح است.
این با اکثر ادغام های بومی ارائه شده توسط برنامه های شما متفاوت است زیرا یک همگام سازی دو طرفه و بسیار قابل تنظیم ایجاد می کند.
با اتصال پایگاه داده CRM و برنامه های بازاریابی ، می توانید:
- با داده های بخش بندی از CRM شخصی ترین کمپین های ایمیل و گردش کار را ایجاد کنید.
- آخرین داده ها را در هر برنامه مشاهده کنید و یک لیست ایمیل 100 updated به روز داشته باشید.
- از تماس های تکراری خودداری کنید.
- مطمئن شوید وضعیت اشتراک فوراً در همه برنامه ها منعکس می شود.
- رفع و اجتناب از سیلوهای داده بین تیم ها.
- برای مدیریت تماس ، دیگر به CSV ها متوقف شوید.
- در بهترین برنامه برای آنها ، رهبری واجد شرایط بازاریابی را در زمان واقعی به تیم فروش خود ارائه دهید.
با همگام سازی م effectiveثر ، مجموعه بازاریابی شما بیشتر شبیه این خواهد بود:
خیلی بهتره ، درسته؟
نکاتی برای همگام سازی داده ها بین CRM و برنامه های بازاریابی
با استفاده از ابزارهای یکپارچه سازی مانند همگام سازی دو طرفه ، برای شروع اتصال داده ها در CRM و برنامه های بازاریابی به مهارت های فنی خاصی نیاز ندارید.
برای به دست آوردن بهترین نتایج ، نکات زیر را در نظر بگیرید:
-
هنگامی که می خواهید داده های یکسانی را در هر دو برنامه نگه دارید و تغییرات را در زمان واقعی به روز کنید ، همگام سازی دو طرفه ایجاد کنید.
-
برچسب ها ، برچسب ها و لیست های عضویت را بین برنامه های خود همگام سازی کنید تا بهترین تقسیم بندی و شخصی سازی در هر برنامه امکان پذیر باشد.
-
داده های خود را بین اتصال برنامه های خود پاک کنید و دستورالعمل های پیش از همگام سازی ما را دنبال کنید.