وجود آلودگی ها و کربن موجب تشکیل رسوب در شیارهای پیستون می شود، در نتیجه سبب به چسبندگی و قفل شدن حلقه می گردد. در اینجا می بایست گفت بر بر خلاف تصور، شوینده های انژکتور تا حدی موجب برطرف شدن کربن های تجمع یافته در باطن سیلندر که در کیلومترهای بالا مقدمات صدمه به موتور را مهیا می کند، می شود. کلیه کاربران بایستی زمان تصویب اسم در سایت، از کلمات مطلوب در اسم کاربری خود استفاده کنند. پس باید پیستونی به شدت پهن و تبارک حیاتی شاتونی بلند داشته باشند تا بتوانند اقتدار بسیار متعددی را ایجاد کنند . لطفا در هنگام جواب دادن به پرسش ها از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که سبب دلسردی عضو سوال کننده شود دوری کنید. همینطور در شکل تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در رخ مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از دعوا نمودن و پاسخ دادن به آن ها جدا جلوگیری کرده و فقط موضوع را از طرز آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. در شکل مشاهدهی کلمه ها رکیک و نامناسب، پیغام عضو حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. اضطراری هست در دوران ردوبدل پیستون، حلقه موتور را هم تعویض نمایید تا کارایی قطعه خوبتر شود؛ همینطور از سلامت شاتون اطمینان حاصل کنید و در صورت لزوم، شاتون را نیز تعویض کنید. مانند: ریختهگری ناصحیح پیستون، خنک نمودن کمتر از مقدار لازم به وسیله روغن موجود در فضای کارتر و سیستم خنک کننده و همینطور تنظیم فقدان فشار وارده به پیستون که می تواند از تهیه و تنظیم نبودن میزان تزریق و یا زمانبندی احتراق نشات بگیرد سبب ساز به ترک خوردگی پیستون میشود. در همین جور پیستون، برشی تام در دامنه ساخت میگردد تا از بازخورد میللنگ کلیدی آن پرهیز شود. همین سر باز، سر پایینی پیستون بوده و سر بالایی آن هم حساس محیط احتراق در تماس است. عدم سوختگی در پیستون به علت بالای دمای محفظه زیاد اصلی است. هوا توسط ترکیبی از سوپرشارژر و توربوشارژ اصلی هندسه متغیر به داخل سیلندرها تزریق میشود. دامنه یا تنه پیستون در سه جور سوای برش، نصفه برش و برش تمام ساخته میشود. امروزه این پیستون های آلومینیومی به دو طرز ریخته گری یا این که آهنگری ساخته می شوند که از جور آهنگری آن در موتور های پرقدرت و سنگین استعمال می کنند. برخی رینگ های روغنی یک تکه از یک فنر بازشو به جهت اعمال فشار اضافی بر روی رینگ همین قطعه به کار گیری میکنند. این باعث افزایش واحد فشار (میزان نیروی ترازو گیری شده بر بر روی تراز مماس رینگ) اعمالی بر بر روی جداره نمایندگی پیستون تبریز سیلندر میشود. در صورتی که خودور شما دچار قفل رینگ پیستون شود، رینگ بضاعت و توان توده نمودن روغن از جداره سیلندر را از دست می دهد و روغن باقی مانده بر روی جداره سیلندر می سوزد و به صورت بخار از درب روغن بیرون می شود. برهان همین تفاوت اینست که مواد بکار رفته در پیستونهای اتومبیلها با وزن سبکتر خویش اجازه کار در سرعتهای بخش اعظم و انعطاف پذیری در سرعتهای متفاوت را به پیستونها میدهند. آلیاژ آلومینیوم ریخته گری سبک وزن بوده و انسجام ساختاری خوب و هزینه ایجاد پایینی دارد. در برخی از پیستونها مواد فولادی بصورت حلقهای در موقع ریخته گری باطن پیستون قرار میگیرند. از آن ها در بعضی از ماشین های دیزلی مالامال توان استعمال می شود. اساسی دقت به این که پروسه احتراق در محفظه احتراق به شدت پیچیده می باشد و کوچکترین برآمدگی یا فرورفتگی در پیستون ، بر صورت و دسته احتراق تاثیر می گذارد ، در بعضی از خودروها علاوه بر فرم هایی که در بالا به آن اشاره شد ، فرم های پیچیده و بهینه ای به تراز بالای پیستون می دهند. از آنجایی که قسمت زیرین میله در حالت ثابتی نیست، باعث می شود به جای حرکت خطی، یک حرکت دایره ای رخ داشته باشد. این همینطور به خاطر خاصیت گوه ای هندسه رینگ سبب ساز میشود توزیع روغن در کل کورس حرکت این قطعه به صورت بهینه رخ پذیرد. کلیدی فرض اینکه فاصله طی شده برابر اصلی ۳ km باشد، تندی متوسط همین شخص چقدر است؟ اگر سرعت هوای محل ورود به کمپرسور فراوان باشد، سرعت هوا در نوک پرههای آن به سرعت صوت می رسد و به جهت گردش کمپرسور نیروی متعددی صرف خواهد شد. پیستون به وسیله شاتون به میل لنگ متصل می شود و میل لنگ، نیروی حتمی جهت حرکت خود را از پیستون اخذ می کند. پیستون به قطعهای به نام شاتون متصل است که شاتون هم در انتهای خود به میل لنگ . به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) این شرکت، می تواند در دنیای مدرن کنونی خودرو حرفی برای گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که به وسیله پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خویش گردانده میشود، حساس دو میللنگ می باشد که توسط چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند. پیشرانههای دوزمانه نسبتاً منقرض شدهاند؛ ولی Achates Power از پیشرانه پیستون متقابل دو زمانهای در وانت فورد F-150 به کارگیری کرده هست که علاوه بر کارایی بیشتر، آلایندگی کمتری دارد. درصورتیکه از نوشتن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مالک پیستون سازی تبریز لطفا از برگه ما بخواهید.