آموزش وردپرس رایگان شد ❤️ 0 تا 100 Wordpress (آبان 1400) – وبسافت3

امروزه طراحی سایت با وردپرس آنقدر ساده و راحت شده که تنها با درگ دراپ میتوانید سایت مورد نظرتان را ایجاد کنید یعنی هر المانی که نیاز دارید در سایت داشته باشید را با کشیدن و رها کردن به وبسایت خود اضافه کنید. ۳ – استفاده آسان و راحت از این سیستم : رابط کاربری وردپرس با وجود کامل و جامع بودن در عین حال بسیار ساده و کاربرپسند میباشد که همین امر باعث شده افراد تازه کار هم خیلی زود با وردپرس ارتباط برقرارکنند و یادبگیرند. لذا اگر از وردپرس استفاده میکنید دیگر نیاز نیست نگران طرح و ظاهر وبسایت، اضافه کردن امکانات و قابلیت های مختلف به وبسابت و یا راه کار هایی برای فروش بهتر محصولات خود باشید چون وردپرس همه اینها را برای شما تدارک دیده و تنها نکته ای که اهمیت دارد باز هم تاکید میکنم که نحوه یادگیری شماست.

با استفاده از افزونه ووکامرس میتوانید محصولات خود را هم بصورت دانلود و هم بصورت فیزیکی بفروش برسانید و تمام زیرساخت های لازم برای انجام اینکار تدارک توسط ووکامرس تدارک دیده شده بخاطر همین از ووکامرس میتوان به عنوان یک مکمل قوی برای وردپرس یاد کرد. مورد سوم انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا برای کنترل و مدیریت وبسایت شما میباشد.

وردپرس تمامی امکانات و تجهیزات لازم را (چه در بحث کنترل طرح و المان های وبسایت، چه در بحث بازاریابی و فروش محصولات و چه در بحث اضافه کردن امکانات مختلف به وبسایت) برای مدیریت هرچه بهتر وبسایت مان مهیا کرده. یکی از بخش های عمده راه اندازی سایت با وردپرس و بدون کدنویسی انتخاب قالب مناسب برای سایت تان است. شما با استفاده از آموزش وردپرس صفر تا صد میتوانید بدون هیچ دانش کدنویسی یک سایت حرفه ای طراحی کنید. طراحی سایت با وردپرس با کدنویسی بدین معنی هست که شما با استفاده از کدنویسی html – css – javascript و کمی php یک وبسایتی طراحی کنید که مطابق با اصول و استاندارد وردپرس باشد و بتوان با سیستم مدیریت محتوای وردپرس محتوای سایت را مدیریت کرد.

مورد دوم هاست یا فضای میزبانی وبسایت شماست.بطور خلاصه شما باید یک فضایی را (مثلا ۲گیگ) برای ذخیره سازی محتوای وبسایت خود در اینترنت اجاره کنید این فضای ذخیره سازی را باید با بر اساس موضوع وبسایت و نوع سیستم مدیریت محتوای وبسایت تان انتخاب کنید. اگر تازه با وردپرس آشنا شدید و میخواهید نحوه راه اندازی سایت با وردپرس را یادبگیرید احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چه نوع وبسایت هایی میتوانم با وردپرس راه اندازی کنم. چه نوع سایت هایی میتوانم با وردپرس بسازم؟ سایت وردپرسی من چه قابلیت هایی دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فیلم اموزشی افزونه های وردپرس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.