با هم | وبلاگ ست

در ایالات متحده، روز شکرگزاری دقیقاً نزدیک است. علیرغم آنچه ممکن است در اطراف خود ببینید، تعطیلاتی نیست که آغاز فصل خرید باشد. برداشت محصول را جشن می‌گیرد و در روایت اصلی، ارتباط بین افراد با پیشینه‌ها و فرهنگ‌های مختلف را جشن می‌گیرد.

و هر سال، ما فرصت دیگری برای واقعی سازی آن نسخه داریم. در واقع هر روز

هنگام شروع برنامه ریزی برای جشن خود دو فکر (هر کجا که هستید و هر روزی که دارید).

اول، امیدوارم که خواننده رایگان شکرگزاری را در نظر بگیرید. این یک پی دی اف است که می توانید در این رویداد چاپ و به اشتراک بگذارید. برای سال‌ها، مردم از آن برای دور میز استفاده می‌کنند و به دوستان و خانواده فرصتی برای صحبت و ارتباط می‌دهند. من هیجان زده هستم که بیش از یک میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده است.

دوم، شاید امروز روز خوبی برای به اشتراک گذاشتن برخی از آن فرکانس پروازهای استفاده نشده مایل باشد. این سازمان در راه جمع آوری الف است میلیارد مایل تا خانواده ها بتوانند قبل از پایان سال شروعی تازه داشته باشند. به‌طور شگفت‌آوری آسان است که مایل‌هایی را که خطوط هوایی امیدوارند منقضی شوند، اهدا کنید و ببینید که آنها برای یک هدف خوب استفاده می‌شوند. من دو نسخه از تایتان 18 پوندی چاپ نشده را به افرادی می دهم که برای جشن گرفتن این پروژه وارد قرعه کشی کوچک من می شوند.

خوانندگان این وبلاگ در راه اهدای بیش از یک میلیون مایل هستند.

برای رهبری، مراقبت و ارتباط متشکریم.