همچنین با این دستگاه می توانید خط ریش خود را صاف کرده و موهای بینی خود را بتراشید. ماشین اصلاح زنانه نیاز به مراجعه به آرایشگاه را از بین می برد و با چند دستورالعمل و تمرین می توانید به روش های مختلف مو و ریش خود را حالت دهید. بنابراین لازم نیست دستگاه جداگانه تهیه کنید، بهتر است تیغی تهیه کنید که هم خط زن صفر و هم خط زن را به طور همزمان اصلاح کند. من ماشین اصلاح کیمی را به شدت توصیه می کنم زیرا بسیار کارآمد، قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه است. پس از 120 دقیقه شارژ، باتری قابل شارژ آن می تواند 45 دقیقه کار کند.

باز هم، ما راهنمای خرید دیگری را برای شما آورده ایم تا به شما کمک کنیم محصول دیگری را بررسی کنید. ما این وسیله را هنگام خروج از خانه می پوشیم و به مرور زمان می توانیم آن را تشخیص دهیم زیرا همان وسیله ای است که روی مچ دست می زنیم. بیایید ساعت دیجیتال و مواردی را برای خرید یک ساعت خوب بررسی کنیم. ماشین اصلاح جیمی ترب از ساعت خود استفاده می کنید یا آن را فقط به عنوان یک وسیله تزئینی روی مچ دست خود می بندید؟ آیا همیشه به دلیل ترافیک دیر سر کار هستید؟ در هر صورت مقاله باید به اندازه کافی برای شما لذت بخش باشد.

مدت زمان شارژ 60 دقیقه است و باتری برای شارژ کامل به 8 ساعت زمان نیاز دارد. می توان از یک کابل برای اتصال دستگاه به ماشین اصلاح استفاده کرد.بنابراین، می توان از آن به طور مستقیم استفاده کرد. پس از هر بار استفاده، بهتر است تکه های مو را از روی تیغه ها برس زده و با روغن داخل جعبه آن را چرب کنید. به طور خلاصه، ماشین اصلاح GEMEi GM-657 دارای تیغه اصلاح با عرض 25 میلی متر، طول اصلاح 05 میلی متر، باتری 4 شانه قابل شارژ است و برای اصلاح موهای صورت در نظر گرفته شده است. این دستگاه همچنین ضد آب است، بنابراین کاربر می تواند از آن در زیر دوش استفاده کند.
همچنین شما را شیک تر نشان می دهد. با استفاده از مدل های اسپرت واویلا می گیرید. شرکت های مختلف هر روز مدل های جدیدی از محصولات خود را عرضه می کنند. شرکت های اسکمی، کاسیو، جی شاک، گارمین، اپل، سانتو، ادمکس، فیل و سایر شرکت ها ساعت های مچی دیجیتال تولید می کنند. افرادی که در فضای باز کار می کنند، مانند کارمندان، یا کسانی که بودجه کمی برای ساعت دیجیتال دارند. تقاضای جوانان برای ساعت های کامپیوتری افزایش یافته است.

ابزار و لوازم جانبی شامل برس برای تمیز کردن و روغن برای روغن کاری تیغه ها و شانه ها می باشد. به گونه ای ارگونومیک طراحی شده است تا به راحتی در دست قرار گیرد. GM-595 یکی دیگر از بهترین ماشین های اصلاح موجود در بازار است که رضایت بالایی دارد. به عنوان یک مدل جیمی، این مدل عملکرد خوبی دارد و حرفه ای است. در کنار سایر امکانات دارای سری زنانه حتی سری دماغه می باشد. مانند بسیاری از نمونه های ارائه شده، چند منظوره کار می کند. می توانید از آن برای کوتاه کردن ریش خود استفاده کنید و تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ است، بنابراین می توانید با خیال راحت آن را تمیز کنید.

تیغه های آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده و عرض خط زن 46 میلی متر است. ارتفاع برش با استفاده از اهرم سمت چپ دستگاه تنظیم می شود و ارتفاع برش با استفاده از کلید سمت راست قفل می شود. تا زمانی که کلید قفل اهرمی در موقعیت بالا قرار دارد، اهرم آزادانه حرکت می کند. یک کلید برای قفل کردن اهرم فشار داده می شود و سپس یک اهرم برای تنظیم ارتفاع برش از 01 تا 3 میلی متر در پنج موقعیت خاص فشار داده می شود. علاوه بر دستگاه، یک شانه اصلاح شماره 2 با ارتفاع برش 6 میلی متر وجود دارد که پس از رها شدن کلید قفل قابل تنظیم است.