رویایی ترین مسیر به سمت بهشت زمین

۲. آب، نمک و فلفل سیاه را داخل ماهیتابه به جوش آورید سپس روی سبزیجات بریزید. پیشنهاد می کنیم حتما خرید اینترنتی سیر سیاه را از فروشگاه بایادی امتحان کنید؛ برای خرید سیر سیاه به این صفحه بروید: خرید سیر سیاه در اصفهان. فروشگاه های اینترنتی محصولات دکتر بیز چند سالی است که فعالیت خود را در حوزه فروش محصولات دکتر بیز آغاز کرده اند.محصولات دکتر بیز متعلق به یک شرکت بازاریابی شبکه ای می باشد. ترشی ارمنستانی به خاطر داشتن لبو دارای رنگی زیبا است و بیشتر بافت و ترکیب آن شبیه به ترشیهای ایرانی است. فرهنگ غذایی ارمنستان بسیار شبیه به منطقه خاورمیانه و به خصوص ایران است. سیر، مزاجی گرم و خشک دارد و به گفته متخصصان طب سنتی، گیاهی است که سه نوع بیابانی، بستانی و کوهی دارد و برای درمان سردی مزاج جنسی، ریزش مو، بیماری های قلبی و فشارخون مفید است. ترشی این میوه هم خوشمزه است و برای همراهی با پنیر برشته و اغلب غذاهای کبابی عالی است.

۳. مایع ترشی را روی خرمالوها بریزید، درب ترشیها را بسته و در یخچال سیر سیاه چیست بگذارید. یا میتوانید ۱۰-۱۲ حبهی انگور (کشمش) بیدانه را چند دقیقه در شیر بجوشانید. به عنوان مثال می توانید این سیر را به همراه نان خود برای صبحانه استفاده کنید و از طعم شیرین آن لذت ببرید و یا آن را در غذا یا ماست خود بریزید و امتحان کنید. شرکت دکتر بیز محصولات سلامت محور خود را به صورت کاملا ارگانیک و از مرغوبترین مواد اولیه تهیه و تولید می نماید. در ادامه بیشتر به معرفی محصولات متنوع سلامت محور دکتر بیز که به صورت انحصاری توسط این شرکت تولید می شوند، خواهیم پرداخت. مزه سیر سیاه شیرین نرمال هستش و بسیار نرم و کاراملی .بهترین نحوه مصرف سیر سیاه بصورت ناشتا قبل از صبحانه میباشد اما با توجه به شرایط سلامتی هر شخص مقدار ان میتواند یک حبه یا نصف حبه باشد و یا کمتر، و حتما بعداز مصرف سیر سیاه صبحانه میل کنید.البته به همراه سالاد و غذا هم میتوانید سرو کنید. در گذشته سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مصرف میشده اما در دهههای اخیر به علت آشکارشدن مزایای آن بر همگان، افراد زیادی به خرید سیر سیاه روی آوردهاند و این محصول توانسته پا در بازارهای جهانی بگذارد.

بعد از گذشت یک روز میتوانید آنها را سرو کنید، اما بعد از یک هفته مزه بهتری خواهند داشت. ۱. توجه کنید که در صورت نداشتن برگهای ذکر شده میتوانید براحتی آنها را حذف کنید. در ارمنستان برای ترشی از همان واژه فارسی ترشی استفاده میشود. توجه کنید که آب باید روی همه سبزیجات را بپوشاند سپس درب آن را گذاشته و سفت ببندید و حتی الامکان استریل کنید و به مدت ۳ روز در جای گرم آشپزخانه (دمای ۲۵ درجه بگذارید) بگذارید تا ترشی جا بیفتد. این عملکرد کبد را تسهیل می کند، آثار لیپیدها و کلسترول مضر را از بین می برد، که همچنین آن را به یک منبع خوب در برابر آستنی بهار تبدیل می کند. برای درست کردن این ترشی بهتر است از ظرف پهن استفاده کنید تا بادمجانها به صورت افقی در ظرف قرار گیرند و مواد داخل شکم آنها بیرون نریزد. خرمالو جزو میوههاییست که اغلب هسته ندارد، چون تشکیل میوه تنها توسط گل ماده ایجاد میشود و نیازی به گرده افشانی نیست. اکثرا در میان بانوان محبوبیت دارد چرا که خانم ها در داشتن اندامی مناسب و با وزن ایده آل، بسیار حساس هستند. ما با شرکت SINOTRANS یا دیگر شرکت معروف همکاری می کنیم که تجربه در حمل و نقل اقیانوس ایمنی دستگاه شما را تضمین می کند.

همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها خواص فوق العاده ایی دارند که وفور آنها در سیر سیاه دکتر بیز می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر روی سلامت ما داشته باشد. سیر سیاه به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد به عنوان یک داروی گیاهی ضد سرطان معرفی شده به گونه ای که تقاضا برای تولید آن بسیار افزایش یافته است. بله اگر مصرف سیر در چهار چوب یک تغذیهی سالم باشد به لاغری و خوش اندامی شما کمک زیادی میکند. اخیرا تخلفاتی در رابطه با محصولات دکتر بیز در اینستاگرام و برخی از سایت ها مشاهده و گزارش شده است. محصولات دکتر بیز با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه سلامت و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه تولید می شوند. به گزارش همشهریآنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات مدیره تعاونی امید دامنکوه دامغان دوشنبه ۱۹ آبان گفت: سیر سیاه طی فرایند ۳۰ تا ۴۰ روزه بر اثر عمل تخمیر سیر در دستگاههای صنعتی تولید میشود و اکنون در برخی استانهای همجوار مانند تهران و داخل استان سمنان مشتری دارد. موطن اصلی خرمالو چین و ژاپن است به همین دلیل اسامی آنها هم از این منطقه آمده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دیابت و سیر سیاه لطفا از سایت ما دیدن کنید.