دفاع از تغییرات (یا وضعیت موجود)

استدلال ساده ای که می توان ارائه داد این است که چیزی که اکنون داریم بهتر از چیز جدیدی است که ارائه می شود.

تنها کاری که باید انجام دهیم این است که چیزی را که در حال حاضر داریم (به عنوان نادیده گرفتن هزینه های واقعی آن) در نظر بگیریم و سپس ایرادات را به چالش بکشیم و مزایای چیز جدید را زیر سال ببریم و در عین حال خطرات احتمالی را نیز به حداکثر برسانیم.

“یک نامه دست نویس بسیار متفکرانه تر است ، به احتمال زیاد یک یادگاری است و یک پرونده دائمی تر از یک ایمیل ساده است.”

از طرف دیگر ، تغییرکننده فن دفاع به سادگی باید تمام ویژگی های جدید را لیست کرده و از مزایایی که به آن عادت کرده ایم چشم پوشی کند.

“پیگیری یک ایمیل بسیار سریعتر ، ارزان تر و راحت تر از یک نامه است. به احتمال زیاد ذخیره می شود و می توان آن را مرتب و جستجو کرد. ناگفته نماند که کپی شده و بدون مشکل ارسال شده است. “

آنچه واقعاً دشوار است داور عادل بودن است. من دائماً در این دام می افتم. ما شروع به توسعه یک دیدگاه می کنیم ، معمولاً در مورد دفاع از وضع موجود ، اما گاهی اوقات در اطراف واژگون کردن آن ، و سپس استدلال ها بیشتر و دقیق تر می شوند. در حالی که ما ممکن است وانمود کنیم که یک دست هستیم ، اما انجام آن بسیار سخت است.

گاهی اوقات ، ما به سادگی به نفع یا مخالف وضعیت موجود بحث می کنیم ، به جای موضوعی که در حال حاضر در دست است.

و خطر تظاهر به منصف بودن است ، در حالی که اینطور نیست. در این مقاله احمقانه از تایمز ، نویسنده (و ویراستاران آنها) می پرسند که آیا شیر جو دوسر و شیر نخود یک کلاهبرداری هستند؟

این یک مورد کلاسیک دفاع از وضع موجود است. در اینجا یک راه ساده برای تشخیص این که آیا این کار را انجام می دهید آورده شده است: برای یک ثانیه تصور کنید که شیر یک محصول جدید بود که برای نوشیدن نوشیدنی های موجود از شاهدانه ، جو دوسر یا آجیل طراحی شده بود. دفاع از شیر جو دوسر در برابر نفوذ شیر گاو بسیار آسان است.

نویسنده می تواند شرایط وحشتناکی را که برای ایجاد شیر گاو استفاده می شود ، ذکر کند. “صبر کنید ، شما انجام می دهید چی به آن گاو؟ ” آنها می توانند در مورد مشکلات بیولوژیکی بسیاری از مردم در نوشیدن آن بنویسند. یا می توانند بر تأثیرات زیست محیطی قابل توجهی تمرکز کنند ، بدون ذکر اینکه چگونه به راحتی خراب می شود و غیره.

یا تصور کنید که انرژی خورشیدی همه جا وجود داشت و کسی نفت سفید ، بنزین یا روغن نهنگ را اختراع کرد. شما ایده را می گیرید…

هنگام ورود ایده های جدید ، بحث های بی پایان وجود دارد. چالش این است که به وضوح مشخص شود که ما قصد داریم از طرفی طرفداری کنیم و این کار را بر روی تأثیرات انجام دهیم ، نه بر اساس ارتباط عاطفی ما با تغییراتی که در آن دخیل است.