دو نوع سالاد | وبلاگ ست

یک استعاره مفید برای فریلنسرها و مشاغل کوچک.

هر رستوران خوب باید دو سالاد مختلف در منو داشته باشد.

سالاد خسته کننده نوع معمولی آن است. این برای افرادی است که می دانند یک سالاد قابل اعتماد، قابل تکرار و غیرقابل توجه می خواهند. این بخش ایمن از یک وعده غذایی ایمن است. ممکن است آن‌ها را به یاد دوران کودکی‌شان بیاندازد یا به سادگی پایه‌ای برای یک عصر خوب بدون تنش در اطراف غذا باشد.

سالاد جذاب فرصتی برای رستوران است تا شگفتی، لذت و مراقبت را برای شخصی که آن را سفارش می دهد به ارمغان بیاورد. از نظر ترکیبی از عناصر غیرمنتظره قابل توجه است، و حتی اگر موادی که استفاده می‌کند آن را برای افرادی که رژیم‌های غذایی دقیقی دارند قابل دسترسی است، اما همچنان فوق‌العاده است و به قیمت آن ارزش دارد.

یک سالاد جذاب شگفت انگیز است. ساختن آن چندان سخت نیست، اما شور و اشتیاق شخصی را که آن را تولید کرده است به شیوه ای به یاد ماندنی و تقریباً احساسی نشان می دهد.

اغلب اوقات، فریلنسرها فقط یک سالاد خسته کننده ارائه می دهند. احساس امنیت بیشتر از طرد شدن است. یا وانمود می‌کنند که یک سالاد جذاب ارائه می‌کنند، اما در پایان، اعصاب خود را از دست می‌دهند و صرفاً برای سالاد خسته‌کننده‌ای که وانمود می‌کند جذاب است، بیشتر از آنچه باید هزینه می‌گیرند.