قهوه گانودرما ریزش مو را تا حد زیادی بر طرف میکند

خواص قهوه گانودرما ریزش مو

در مطالعات اضافی بر روی اثرات گانودرما بر روی پوست، دانشمندان به خواص اصلاح کننده ایمنی، ضد التهابی، ضد ویروسی، آنتی اکسیدانی، ضد پیری و ضد سرطان پوست پی بردند.

 

 با توجه به چنین طیف گسترده ای از اثرات، این قارچ توجه ها را به خود جلب کرد و یک سری تحقیقات گسترده را در مورد آن آغاز کرد. چندین فرضیه اولیه در مورد این موضوع در این مطالعه تأیید شد، از جمله تأثیر بازسازی یا درمان ملانوم.

 

گانودرما روند پیری زودرس را کاهش می دهد

پروتئین Ling Zhi 8 گانودرما و اسید گانودرم منابع غنی از خواص ضد التهابی و ضد حساسیت هستند. این دو ترکیب برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود گردش خون با هم کار می کنند. یک سیستم ایمنی قوی تر، به نوبه خود، فعالیت رادیکال های آزاد را کاهش می دهد. این بدان معنی است که چین و چروک خطوط ریز و التهاب را کاهش می دهد. بهبود گردش خون، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست شما را بهبود می بخشد، روند پیری را کند می کند و پوستی شفاف تر و جوان تر به شما می دهد.

 

خواص قهوه گانودرما برای مو

مطالعات مختلف بر روی این قارچ ها نشان می دهد که خواص گانودرما برای پوست باعث بروز انواع مشکلات خارجی پوستی و بیماری هایی مانند زخم، آفتاب سوختگی، بثورات، قارچ های پوستی و نیش حشرات می شود. چگونه این اتفاق می افتد؟ ترکیبی از خواص آنتی هیستامین، ضد التهاب، ضد میکروبی و ضد حساسیت می تواند با مصرف گانودرما باعث افزایش ایمنی، بهبود گردش خون و شروع روند بهبودی شود.

ریزش مو و طاسی را کاهش می دهد

گانودرما یکی از قدیمی ترین داروهای چینی برای جلوگیری از ریزش زودرس مو است. هنگامی که با سایر گیاهان ضد ریزش مو مخلوط شود، به عنوان یک حالت دهنده مو موثر است. همچنین ترکیب این قارچ ها و آنتی اکسیدان ها باعث کاهش سطح استرس و مبارزه با رادیکال های آزاد می شود که عامل اصلی ریزش مو و طاسی هستند.

 

رشد مو را افزایش می دهد

این قارچ دارای خواص ضد التهابی است و گردش خون را بهبود می بخشد. همچنین منبع آنتی اکسیدان است. مصرف این قارچ منجر به تشکیل مجموعه ای قوی از فولیکول های مو می شود. که باعث افزایش رشد مو می شود.

 

 

فواید گانودرما برای مو که فروشگاه آریوکالا به آن اشاره کرده است

کاهش ریزش مو و طاسی زودرس:

گانودرما یکی از قدیمی ترین داروهای چینی برای جلوگیری از طاسی ناشی از ریزش زودرس مو است. این قارچ زمانی که با سایر گیاهان ضد ریزش مو مخلوط شود به عنوان یک مقوی برای موهای شما عمل می کند. گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که سطح استرس را در بدن کاهش می دهد و با رادیکال های آزاد که در واقع عامل اصلی ریزش مو و طاسی هستند مبارزه می کند.

 

علاوه بر این، قارچ ریش یک مهارکننده DHT (دی هیدروتستوسترون) است که به عنوان عامل اصلی ریزش مو در مردان و زنان در سراسر جهان شناخته شده است. مطالعه‌ای در سال 2005 روی 19 گونه قارچ به دنبال شناسایی قارچ‌هایی بود که می‌توانند اثرات 5a-reductase را کاهش دهند. قارچ ریشی با نسبت اثر 70-80 درصد مؤثرترین بود. بنابراین، مصرف قهوه گانودرما می تواند میزان DHT را در بدن کاهش دهد که به جلوگیری از ریزش مو و طاسی کمک می کند.